Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Net interview gezien, dat is meer dan flirten.

https://twitter.com/espnnl/status/1368670105954119683?s=21

Almere City met Tobiasen
Graafschap nu met Seuntjens

Hier rustig blijven is alles wat we moeten doen  |:)

Treb

Haha wat een dombo

En dat is dan je aanvoerder  :_schater

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op maart 08, 2021, 07:01:09
Seuntjes flirt met NAC, handig in deze fase van de competitie
Een echte KKD speler wil graag in de KKD blijven spelen! Lekker deze onrust bij de concurrentie...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

NAC wordt op deze manier een ouwe lullen team! Er is nu wel sprake van beleid daar, want wanbeleid is ook beleid...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op maart 08, 2021, 08:03:09
Een echte KKD speler wil graag in de KKD blijven spelen! Lekker deze onrust bij de concurrentie...
Appart moment. Als ik snoei was zou ik hem uit de selectie verwijderen. Die gaat natuurlijk

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op maart 08, 2021, 15:17:14
Appart moment. Als ik snoei was zou ik hem uit de selectie verwijderen. Die gaat natuurlijk
En 28 maart spelen de Graafschap en NAC tegen elkaar :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

De heren van jong Ajax hadden er weer zin in vandaag l8l

sunderland

Seuntjes gaat naar nac. Hij heeft al met Stijn gesproken. En dat in deze belangerijke fase voor de graafschap. Zou nac dit met opzet doen?  Graafschap zit in een spagaat

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op maart 08, 2021, 22:42:11
Seuntjes gaat naar nac. Hij heeft al met Stijn gesproken. En dat in deze belangerijke fase voor de graafschap. Zou nac dit met opzet doen?  Graafschap zit in een spagaat
Zal hier misschien ook wel gebeuren als spelers eind v/d maand krijgen te horen dat ze niet meegaan naar de eredivisie, dat die teleurstelling zo groot kan zijn dat invloed heeft op de prestaties.
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

NAC zit de graafschap inmiddels op de hielen.
En dan met Seuntjes gaan flirten.
Is geen toeval toch??


Eewal


Specuveter

Graafschap uit naar Eindhoven
Almere uit naar Telstar
Wij uit naar Eagles
We zullen het zien.

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op maart 09, 2021, 09:49:10
Graafschap uit naar Telstar
Almere uit naar Eindhoven
Wij uit naar Eagles
We zullen het zien.
;)
IN HENK WE TRUST!!!

Voorstopper