Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Allemaal mooi maar ik zie geen 0 punten bij de clubs ze verliezen ook wel eens.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op maart 13, 2021, 14:41:04
Allemaal mooi maar ik zie geen 0 punten bij de clubs ze verliezen ook wel eens.

Precies, dus de kans dat ze ons inhalen wordt daar nog kleiner van
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Nu hebben de graafschap ruzie met nac......gaat nog heel leuk worden.

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 13, 2021, 14:43:59
Precies, dus de kans dat ze ons inhalen wordt daar nog kleiner van
mooi lijstje kerel ik hou hem er elke keer bij. :thumbsup

Cambuur Groningen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 13, 2021, 13:38:09
   Club      SCC      Gra      Alm      Nac   
   1      Ein      Exc      D B      Vol   
         th      th      th      uit   
         3      3      3      1   
   2      Roda      Nac       MVV       Gr   
         uit      uit      uit      th   
         1      1      3      1   
   3      vol      Dor      Nec      Jaj   
         uit      th      th      uit   
         1      3      1      3   
   4      exc      Jut      Roda      GA   
         th      uit      uit      th   
         3      3      1      1   
   5      DB      GA      Tel      Jut   
         uit      th      th      th   
         3      1      3      3   
   6      Helm       Jpsv      GA      Roda    
         th      uit      uit      uit   
         3      3      1      1   
   7      Jaz      Alm      Gra      exc   
         uit      th      uit      th   
         3      1      1      3   
   8      Gra      Cam      Jaj      Nec   
         th      uit      th      uit   
         1      1      3      1   
   9      Dor       Jaj      Jut      Mvv   
         uit      uit      uit      th   
         3      3      3      3   
   10      Nac      Helm      Jpsv      Cam   
         th      th      th      uit   
         1      3      3      1   
                              
   Laatste 10 w      22      22      22      18   
   Stand nu      67      63      59      59   
                              
   Eindstand      89      85      81      77   
ja mooi man, dit heb ik ook voor mezelf gemaakt. Ik kom bij ons op 86, maar bij de rest ongeveer op hetzelfde. Maakt inzichtelijk dat je nog wat steekjes mag laten vallen en dan nog redelijk eenvoudig bovenaan blijft.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 13, 2021, 14:59:59
ja mooi man, dit heb ik ook voor mezelf gemaakt. Ik kom bij ons op 86, maar bij de rest ongeveer op hetzelfde. Maakt inzichtelijk dat je nog wat steekjes mag laten vallen en dan nog redelijk eenvoudig bovenaan blijft.
Je bent gewoon een pessimist, ouwe Grunninger  :_schater
Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen


okkele

dat espn laat zich nu al van zijn goeie kant zien(de euro-kant).
vanaf de komende periode niet meer alle keukenkampioendivisie-wedstrijden op tv.
volgens espn zelf omdat de clubs het niet kunnen ophoesten, ik had dus het idee dat clubs juist geld ontvingen voor de uitzendingen.
ik kan het verkeerd hebben.
hoe dan ook espn gaat ook voor de euro`s.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

hobbes

Citaat van: okkele op maart 15, 2021, 17:59:35
dat espn laat zich nu al van zijn goeie kant zien(de euro-kant).
vanaf de komende periode niet meer alle keukenkampioendivisie-wedstrijden op tv.
volgens espn zelf omdat de clubs het niet kunnen ophoesten, ik had dus het idee dat clubs juist geld ontvingen voor de uitzendingen.
ik kan het verkeerd hebben.
hoe dan ook espn gaat ook voor de euro`s.

Gelukkig kan je gemakkelijk je abo opzeggen, terug naar de illegale streams ben ik bang

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op maart 15, 2021, 18:05:24
Gelukkig kan je gemakkelijk je abo opzeggen, terug naar de illegale streams ben ik bang
Ze zenden naast het schakelprogramma, 6 wedstrijden live uit, en daar zitten echt wel alle wedstrijden van de a.s. kampioen en de top5 bij. Het is jammer voor de kleintjes in dit geval!
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Juist die "kleintjes" gaan als eerste omvallen.
Nou denk ik dat het voor de KKD nog niet zo slecht is als Eindhoven, Den Bosch of Dordt verdwijnen maar als het op deze manier clubs failliet gaan zou het wel dieptriest zijn. De KNVB en eerste divisie durven zelf nooit te reorganiseren en straks laten ze dat soort clubs gewoon vallen en hebben ze alsnog de gewenste inkrimping.

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op maart 15, 2021, 18:28:04
Ze zenden naast het schakelprogramma, 6 wedstrijden live uit, en daar zitten echt wel alle wedstrijden van de a.s. kampioen en de top5 bij. Het is jammer voor de kleintjes in dit geval!

Op voetbalzone staat dat het twee per wedstrijden per weekend zijn en dan wordt de spoeling wat dunner.

Grijskijkert

#3912
Citaat van: hobbes op maart 15, 2021, 18:33:32
Op voetbalzone staat dat het twee per wedstrijden per weekend zijn en dan wordt de spoeling wat dunner.
https://keukenkampioendivisie.nl/speelschema-van-de-4e-periode-van-de-keuken-kampioen-divisie-weer-volgens-gebruikelijke-opzet/

EDIT: Je hebt gelijk, te snel gelezen...maar als Cambuur betaald, is het anders en worden onze wedstrijden wel uitgezonden.. we moeten maar met de pet rond dus
IN HENK WE TRUST!!!

okkele

dat is dan ook mijn punt.
het is toch de omgekeerde wereld dat je als club moet BETALEN om op tv te verschijnen?
echt nederlands weer dit.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Grijskijkert

Citaat van: okkele op maart 15, 2021, 19:06:57
dat is dan ook mijn punt.
het is toch de omgekeerde wereld dat je als club moet BETALEN om op tv te verschijnen?
echt nederlands weer dit.
Misschien is het tijd dat de clubs zelf kijken naar de deal met
ESPN ,en zelf weer de rechten in handen nemen en zelf bepalen wat ze ermee doen. Misschien heeft Ziggo of de NOS wel interesse of uitzenden bij lokale omroepen?
IN HENK WE TRUST!!!