Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Vanavond maar even kijken hoe de superboeren het doen.

Treb

Citaat van: Specuveter op maart 07, 2021, 17:33:06
Vanavond maar even kijken hoe de superboeren het doen.

Die winnen 2-0 met verschrikkelijk slecht voetbal, de beuk erin en twee individuele acties.

Zoiets.

Dat dat ook altijd maar goed blijft gaan.

ChantiSCC

Niveautje 2e klasse tot nu toe

oldehove

Bij de graafschap zit er echt totaal geen voetbal in, Stralen ook niet uit dat ze willen winnen.
ut komt su as het komt

LWD vak 7

Als je de Graafschap ook bekijkt zou alleen van Mieghem bij ons een basisplaats kunnen krijgen. Wat een vreselijke ploeg.

Inferno-058

Is ook deels de verdienste van Eindhoven dat het niet loopt. Staan heel goed achterin waardoor ze weinig weggeven. 

ChantiSCC

Ik denk alleen Leemans

Specuveter

Waar wij een echt voetbalidee hebben kan ik die bij de graafschap echt niet ontdekken.
Hotse knots.Niet om aan te zien.

Huizen

Echt bizar eigenlijk dat dit je concurrent is. Niet om aan te zien...

Bernardo

Wachten op de goal van Steuntjes vlak voor tijd.

Stiens

#3865
Toch een aantal grote kansen voor de Graafschap in de slotfase.. Hopen dat FC Eindhoven stand houdt!  |:)


EDIT: Zonde weer dit  :wall

Treb

Hahaha hoe kan het ook anders  :_schater

Huizen

Daar heb je em al. Wat een verschrikkelijke club

Cambuur Groningen

Ach ik had ze natuurlijk liever op 8 punten gezien, maar ze gaan op deze manier echt nog punten verliezen tegen iets sterkere teams, misschien komende vrijdag al tegen Telstar. Het doet maar wat daar, paar trage lange reuzen achter in die de bal doelloos naar voren schieten. Zo nu en dan komt de bal bij de goede kleur terecht maar net zo vaak over de zijlijn of bij de keeper van de tegenstander. Als we ons eigen spel spelen tegen hun maak ik me geen zorgen.

hobbes

Seuntjes flirt met NAC, handig in deze fase van de competitie