Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Inferno-058 op maart 03, 2021, 21:12:04
Nou die boeren nog even uit de beker en het is een perfecte avond.
Dat gaat de goede kant op  :_schater
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Bankzitter op maart 03, 2021, 21:04:06
N.A.C. is er nu langs op doelsaldo.
De druk zit er in ieder geval op bij de concurrentie en wij kunnen ons nog wel een off day permitteren.

Tobiassen gooit de handdoek wat betreft het kampioenschap in zijn interview. |:)

Het is ongelofelijk, maar eigenlijk staat wij er nog beter voor dan vorig jaar rond deze tijd

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op maart 03, 2021, 21:12:04
Nou die boeren nog even uit de beker en het is een perfecte avond.
drink ik morgen ook weer een lekker bakje koffie op mijn werk  :koffiemet gebak natuurlijk.

Noordcambuur

Citaat van: Lore op maart 03, 2021, 21:49:03
Het is ongelofelijk, maar eigenlijk staat wij er nog beter voor dan vorig jaar rond deze tijd
is dat zo :D
Maar eerst vrijdag tegen Telstar en dan maar verder kijken.
Wedstrijd naar wedstrijd.

sunderland


Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op maart 03, 2021, 21:53:50
is dat zo :D
Maar eerst vrijdag tegen Telstar en dan maar verder kijken.
Wedstrijd naar wedstrijd.
Ben jij Henk de Jong??  :_schater

Bankzitter

#3831
N.A.C. is de grootste concurrent naast De Graafschap. Die moeten dan wel 8 punten inlopen in 11 wedstrijden en dan op de laatste speeldag in Leeuwarden winnen.

Maar De Graafschap speelt nog tegen N.A.C. dus daar loopt minimaal 1 van beide nog puntverlies op.
(De Graafschap speelt nog tegen Almere en daar geldt hetzelfde.)

Wij moeten ook nog tegen die twee maar met een beetje mazzel is de marge met plek 3 dan 9 punten in ronde 36 en doet dat er niet meer toe gezien ons doelsaldo.

En nu weer stoppen met rekenen en doorgaan met punten pakken  :)

Lore

Citaat van: Noordcambuur op maart 03, 2021, 21:53:50
is dat zo :D
Maar eerst vrijdag tegen Telstar en dan maar verder kijken.
Wedstrijd naar wedstrijd.

deze tijd, weet ik eerlijk gezegd niet zeker. Maar wij eindigden de competitie met 11 punten voorsprong op nummer 3 en 4 punten op nummer 2.

Bankzitter

Yup.
Voorsprong op Volendam 11 punten(en 28 goals), N.A.C. 16 punten, GAE 17 punten, Excelsior 18 punten, N.E.C. 21 punten, Almere 22 punten en Roda op 44 punten.

Best een slagveld als je het zo terug ziet.

Huizen


zeewolde


Huizen

Dit is toch niet te bevatten? Hele seizoen misschien wel boven je kunnen presteren en na 2 nederlagen op rij eruit?
Zal wel meer spelen, benieuwd naar complete verhaal!

Noordcambuur

Wat een nepclub ik hoop zo dat ze alles mislopen.

Specuveter

Wat een belachelijke beslissing.
Ik ben geen fan van die Tobiassen maar dit slaat nergens op.

Treb

Hier speelt duidelijk meer.