Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Theoretisch kan het zo zijn dat de Graafschap en Cambuur aan een punt genoeg hebben voor promotie.
Kan Mac lekker de hele wedstrijd met de voet op de bal gaan staan.

Hendrikscc

Citaat van: Bankzitter op maart 02, 2021, 12:51:14
Theoretisch kan het zo zijn dat de Graafschap en Cambuur aan een punt genoeg hebben voor promotie.
Kan Mac lekker de hele wedstrijd met de voet op de bal gaan staan.

Dat zou wat zijn :_schater , hebben we dat een paar jr geleden ook niet een keer in de eredivisie meegemaakt. ?

Lore

Citaat van: Hendrikscc op maart 02, 2021, 13:01:51
Dat zou wat zijn :_schater , hebben we dat een paar jr geleden ook niet een keer in de eredivisie meegemaakt. ?

Was dat niet met Groningen? En psv ofzo?

In ieder geval was het ook op het WK 1990. Nederland had aan een punt genoeg en Egypte zou dan uitgeschakeld zijn. De scheids riep toen de aanvoerder nog bij elkaar om te vragen of ze nog wilden gaan voetballen.

Bankzitter

Blom als scheids en die dan 90 minuten voor jan lul laten staan op het veld.
Dromen mag toch...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op maart 02, 2021, 13:53:01
Blom als scheids en die dan 90 minuten voor jan lul laten staan op het veld.
Dromen mag toch...
En dat ze alle 22 hem proberen te poorten
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op maart 02, 2021, 13:04:04
Was dat niet met Groningen? En psv ofzo?

In ieder geval was het ook op het WK 1990. Nederland had aan een punt genoeg en Egypte zou dan uitgeschakeld zijn. De scheids riep toen de aanvoerder nog bij elkaar om te vragen of ze nog wilden gaan voetballen.
Stonden voor de laatste ronde allemaal gelijk, zelfs doelgemiddelde en egypte stond laatste wedstrijd achter. En oranje lootte dui...
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 02, 2021, 14:34:25
En dat ze alle 22 hem proberen te poorten
en dat wij de bierkraan naast ons op de tribune hebben. Beetje bierdrinken en op blom schelden

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op maart 02, 2021, 10:05:16
Ik denk dat vooral AZ en Utrecht zich kapot lachen dat ze dit seizoen met Jong konden spelen, terwijl bij Twente, Heerenveen, Sparta  ect. de opleiding gewoon  een jaar vrijwel stil heeft gelegen. Bij Feijenoord hebben ze zelfs spelers gekocht om door te stromen naar de KKD en die promoveren dus nu al 2 seizoenen lang niet. Het is allemaal zo krom als een hoepel maar niemand die je er over hoort of mensen die nadenken hoe dat verder moet.
wat denk je van onze eigen beloften ze stonden bovenaan en blijven ook stil staan in hun ontwikkeling.

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 02, 2021, 14:36:33
Stonden voor de laatste ronde allemaal gelijk, zelfs doelgemiddelde en egypte stond laatste wedstrijd achter. En oranje lootte dui...

Ja, uiteindelijk werden wij formeel derde in de poule. Achteraf pakte dat niet zo heel erg lekker uit.

moodygrunn

Citaat van: Lore op maart 02, 2021, 13:04:04
Was dat niet met Groningen? En psv ofzo?

In ieder geval was het ook op het WK 1990. Nederland had aan een punt genoeg en Egypte zou dan uitgeschakeld zijn. De scheids riep toen de aanvoerder nog bij elkaar om te vragen of ze nog wilden gaan voetballen.

Allemaal correct https://www.goal.com/nl/news/662/specials/2012/06/15/3175421/top-5-salonremises-duels-met-een-luchtje
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: moodygrunn op maart 02, 2021, 21:37:39
Allemaal correct https://www.goal.com/nl/news/662/specials/2012/06/15/3175421/top-5-salonremises-duels-met-een-luchtje

Dit stukje ook uit het verslag van PSV Groningen:

Typerend: Martin Drent stond een kwartier lang klaar om in te vallen bij de Groningers, maar de bal bleef maar in het spel zonder overtreding, doeltrap etc.

:_schater

Dreet

De enige echte Nederlandse Klassieker der Salonremises is PEC-Volendam op 5 mei 1988. Allebei een punt om niet te degraderen. Dikker heeft het er zelden bovenop gelegen:

https://youtu.be/0n1OmtuUNdI

ChantiSCC

De ultieme middelvinger naar de KNVB en alle cubs die tegen stemden vorig seizoen! Zou wat zijn  :_schater

zeewolde

Citaat van: ChantiSCC op maart 03, 2021, 12:33:42
De ultieme middelvinger naar de KNVB en alle cubs die tegen stemden vorig seizoen! Zou wat zijn  :_schater
daar moest ik ook al aan denken. Zou wat zijn als dat kan. EN gudde die dan in een vol stadion de kampioenschap mag uitreiken.

Specuveter

Je denkt toch niet dat A:wij Gudde hier willen hebben en B:Gudde hier nog durft te komen.