Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Grijskijkert

Citaat van: AL op januari 24, 2021, 13:32:04
Volendam gaat PO niet eens halen zo.
Strijd om bovenste 2 plekken zal denk ik tot laatste dag erg spannend blijven.
Niet als de Graafschap op 6 punten blijft staan ;)
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Fuckerij dit weer! Net zoals jong ajakkes spelen ze heel anders en met andere mensen. Gadverdamme

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 24, 2021, 13:56:46
Fuckerij dit weer! Net zoals jong ajakkes spelen ze heel anders en met andere mensen. Gadverdamme
2 corona gevallen en 2 blessures...
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur Groningen

Citaat van: sunderland op januari 24, 2021, 13:56:46
valt wel mee toch? Ze hadden pech dat Doodeman geen geldige coronatest kon overleggen. Voor de rest speelt Graafschap gewoon slim. Beetje op de counter loeren, veel mensen achterin. Dan blijkt Volendam toch minder te zijn dan wanneer ze tegen een voetballend team als wij spelen

sunderland

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 24, 2021, 14:00:40
valt wel mee toch? Ze hadden pech dat Doodeman geen geldige coronatest kon overleggen. Voor de rest speelt Graafschap gewoon slim. Beetje op de counter loeren, veel mensen achterin. Dan blijkt Volendam toch minder te zijn dan wanneer ze tegen een voetballend team als wij spelen
zo zie ik er niet tegenaan. Volendam is erg wisselvallig en na 2 goeie kwam weer een slechte. Ik zag dat ze enorm veel ruimte weg gaven en tegen ons geen centimeter. Dan heeft het niks met spelopvatting te maken.Ze speelden van de week psv compleet van de mat 70 minuten. Ajakkes heeft na ons niet meer in zo,n opstelling gespeeld en speelde meer maals met de helft a spelers. Zo verklaar ik het..

AL

Citaat van: sunderland op januari 24, 2021, 15:56:49
zo zie ik er niet tegenaan. Volendam is erg wisselvallig en na 2 goeie kwam weer een slechte. Ik zag dat ze enorm veel ruimte weg gaven en tegen ons geen centimeter. Dan heeft het niks met spelopvatting te maken.Ze speelden van de week psv compleet van de mat 70 minuten. Ajakkes heeft na ons niet meer in zo,n opstelling gespeeld en speelde meer maals met de helft a spelers. Zo verklaar ik het..

En reken er maar op dat over 2 weken Ajax weer met een zeer sterk team komt.

Tukker

Citaat van: AL op januari 24, 2021, 16:17:30
Ajax speel 07-02 thuis tegen Utrecht en 10-02 uit tegen PSV. Ik denk juist dat dat een voordeel voor Cambuur kan zijn.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Bankzitter

Citaat van: AL op januari 24, 2021, 16:17:30

Wij komen ook met een zeer sterk team. Met een beetje mazzel ook weer alles fit (Korte, Paulissen).

Cambuur Groningen

JAjax dacht laten we Eagles eens pesten vanavond: Traore in de spits... Brobbey op de bank...wanneer stopt deze idioterie nou eens???

speculeter

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 25, 2021, 18:48:20
JAjax dacht laten we Eagles eens pesten vanavond: Traore in de spits... Brobbey op de bank...wanneer stopt deze idioterie nou eens???
over twee weken komen ze ook met sterke opstelling tegen ons.
Let maar op

Noordcambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 25, 2021, 18:48:20
ik blijf erbij de KNVB moet hier eens wat aan gaan doen.
Doen ze dat niet dan gaat het gewoon door maar ook de clubs uit de KKD moeten hier eens wat van zeggen.

Noordcambuur

Eagles 0-2 gewonnen van Jong Ajax.
Eagles doen het steeds beter staan op 12 punten op Cambuur.

LWD vak 7

Eagles staan defensief erg goed. Krijgen heel weinig tegen.

Collingwood

De Graafschap huurt Clint Leemans van Zwolle voor de rest van het seizoen.
Kalmte alleen kan u redden.