Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op januari 29, 2021, 17:42:05
De Graafschap pakt aardig door.
Naast Leemans lijken ook Platje en Wehrmann te komen.

Wat wel raar is dat Platje nu onderweg is, maar dit weekend al medisch gekeurd gaat worden.
Waar is de verplichte quarantaine van 10 dagen?   :wall
Dat geldt toch niet voor topsporters, zie ook de Ajax/Feijenoord spelers afgelopen kerst.. Maar er is aardig paniek daar en weinig vertrouwen in de huidige spelers, wat weer door kan werken naar onwil in de selectie.
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Weinig vertrouwen in huidige selectie.
Bij ons wel anders...
Ze hebben vanavond een vervelende tegenstander.
Hoop dat Oss gaat stunten.

Treb

Citaat van: Galdiano op januari 29, 2021, 17:42:05
De Graafschap pakt aardig door.


Dat doen ze elke winterstop. Ik zie het een beetje als paniek. Schijnbaar vinden ze hun selectie niet sterk genoeg? En weer gearriveerde namen.. dat gaat ook zelden goed. Kjjk maar naar NAC.

Ben blij dat wij het anders doen tegenwoordig.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Toch denk ik wanneer de graafschap wint en almere verliest, almere het nog heel moeilijk gaat krijgen ik denk dat bij ons en de graafschap toch wat meer ervaring en rust in het team zit
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 29, 2021, 19:42:00
Toch denk ik wanneer de graafschap wint en almere verliest, almere het nog heel moeilijk gaat krijgen ik denk dat bij ons en de graafschap toch wat meer ervaring en rust in het team zit
denk ik ook. Ze hebben prima spelers gehaald op posities waar ze minder waren. Hoop het ook voor hun( als het niet te koste van ons gaat) . Ben daar verl seiz geweest. Mooie club, na de weds in hun supportershome die ze zelf met sponsors hebben gebouwd. Beetje buiten zeiken tegen het hek met 50 oprij,

AL

Seuntjens en Dekker dus gewoon weer fit.

Grijskijkert

Citaat van: AL op januari 29, 2021, 20:58:06
Seuntjens en Dekker dus gewoon weer fit.
Spelen ze dan? In de voorbeschouwing werd er gezegd dat ze misschien volgende week weer kunnen spelen..
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Beide op de bank.

Grijskijkert

#3593
Citaat van: AL op januari 29, 2021, 21:55:14
Beide op de bank.
Dus dan kunnen ze spelen volgens jou, we gaan het zien of ze gaan spelen, in de voorbeschouwing werd er gezegd van niet..of ben jij stiekem Mike Snoei?
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur Groningen

Wat ik wel knap vind van de Graafschap is dat ik het eigenlijk nergens op vind lijken tot ze ineens uit het niets weer scoren.

sunderland

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2021, 22:09:31
Wat ik wel knap vind van de Graafschap is dat ik het eigenlijk nergens op vind lijken tot ze ineens uit het niets weer scoren.
dat vond ik ook van Brood bij nac, zat totaal geen lijn in en dan word ie ook nog trainer in de eredivisie. Onbegrijpelijk

Grijskijkert

Citaat van: AL op januari 29, 2021, 21:55:14
Beide op de bank.
Dikke komedie dus , met die zogenaamde blessures..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op januari 29, 2021, 22:06:44
Dus dan kunnen ze spelen volgens jou, we gaan het zien of ze gaan spelen, in de voorbeschouwing werd er gezegd van niet..of ben jij stiekem Mike Snoei?

Als ze op de bank zitten kunnen ze toch gewoon invallen? Wat is anders het nut er van. Die grieze is trouwens zonet ingevallen

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 29, 2021, 22:06:44
Dus dan kunnen ze spelen volgens jou, we gaan het zien of ze gaan spelen, in de voorbeschouwing werd er gezegd van niet..of ben jij stiekem Mike Snoei?

Seuntjens ingevallen. Goed gezien van AL ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Grijskijkert

Citaat van: justremco op januari 29, 2021, 22:27:18
Als ze op de bank zitten kunnen ze toch gewoon invallen? Wat is anders het nut er van. Die grieze is trouwens zonet ingevallen
Zie andere reactie! Maar Seuntjes zat in de vorige mosterd periode ook op de bank dus vond dat niet zo heel raar, maar 1 dikke komedie dus, veld van Volendam de schuld geven roepen om een verbod op kunstgras en ondertussen de week erna weer spelen.
IN HENK WE TRUST!!!