Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

#3540
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 23, 2021, 16:10:34
Almere had het gisteren ook heel lastig tot de 1-0 tegen de nr laatst
En Almere mag volgende week tegen NAC spelen...2 weken later moeten ze tegen Volendam en weer 2 weken later tegen ons Cambuur.
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: Grijskijkert op januari 23, 2021, 16:12:39
En Almere mag volgende week tegen NAC spelen...2 weken later moeten ze tegen Volendam en weer 2 weken later tegen ons Cambuur.

En uit naar Helmond en Oss is ook niet makkelijk.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik was zo blij met de nieuwe zakelijkheid van het team en de TS, vooral na NEC. Niet de arrogantie dat je elk team wel even oprolt, in plaats daarvan een terechte tevredenheid over een gelijkspel in een lastige uitwedstrijd. Sommigen vonden het kampioensonwaardig dat ze in de laatste minuut niet vol druk gingen spelen. Ik denk dat het juist een kampioensteam is die deze juiste beslissingen neemt. Na Volendam twijfelde ik even, maar na NEC heb ik wel heel erg vertrouwen gekregen dat ze de promotie pakken.

Ze zijn te volwassen geworden als team om dit nog uit handen te geven  _O_ |:) _O_
Henk, held, bedankt

Grijskijkert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 23, 2021, 19:25:43
Ik was zo blij met de nieuwe zakelijkheid van het team en de TS, vooral na NEC. Niet de arrogantie dat je elk team wel even oprolt, in plaats daarvan een terechte tevredenheid over een gelijkspel in een lastige uitwedstrijd. Sommigen vonden het kampioensonwaardig dat ze in de laatste minuut niet vol druk gingen spelen. Ik denk dat het juist een kampioensteam is die deze juiste beslissingen neemt. Na Volendam twijfelde ik even, maar na NEC heb ik wel heel erg vertrouwen gekregen dat ze de promotie pakken.

Ze zijn te volwassen geworden als team om dit nog uit handen te geven  _O_ |:) _O_
Zo snel twijfelen? Als dat nou een kansloze wedstrijd was geweest kon ik het begrijpen, maar dat was het niet. Moet zelf bekennen dat ik geen seconde heb getwijfeld dit seizoen(vorig seizoen ook niet), zelf niet bij een snelle achterstand. Maar als je elke periode 1 of 2x verliest en gelijk speelt ben je kampioen!
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Als er twijfel en de druk van moeten winnen in een ploeg gaan sluipen dan kun een team ineens door de ondergrens zakken.
Of als een elftal "te makkelijk" een wedstrijd in gaat tegen een laagvlieger. Ik denk wel dat de kans groot is dat dit bij de concurrentie eerder gebeurt dan bij ons. We koppelen realisme aan een enorme wil om kampioen te worden.



Grijskijkert

Volendam vanmiddag maar even winnen van de Graafschap!
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur Groningen

Citaat van: Grijskijkert op januari 24, 2021, 12:33:40
Volendam vanmiddag maar even winnen van de Graafschap!
lijkt er nog niet echt op.. hopen dat Volendam het tempo wat opschroeft nu ze achter staan

Kuzmanovic-Apeldoorn

Seuntjes flink door de enkel en geblesseerd er af
Henk, held, bedankt

Grijskijkert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 24, 2021, 12:58:39
Seuntjes flink door de enkel en geblesseerd er af
Die zijn ze een tijd kwijt, net als Dekker, die viel eerder uit met waarschijnlijk een kruisband blessure
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Collingwood

Helaas mist Volendam (vooralsnog) de grootste kansen en hebben ze achterin last van een twee keer schutterende keeper.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Je moet Volendam gewoon het spel laten maken, dat doet Graafschap slim. Daar kan Volendam niets mee.

Collingwood

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 24, 2021, 13:24:34
Je moet Volendam gewoon het spel laten maken, dat doet Graafschap slim. Daar kan Volendam niets mee.

Wel mee eens, Volendam was tegen ons een stuk beter en dat heeft denk ik met de speelwijzen te maken. Maar het zit De Graafschap ook gewoon mee. De twee goals zijn enorm slecht gekeept, voor de rest creëerde De Graafschap niks. En Volendam had in de eerste helft zeker één en eigenlijk twee keer moeten scoren.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Over en sluiten helaas

AL

Volendam gaat PO niet eens halen zo.
Strijd om bovenste 2 plekken zal denk ik tot laatste dag erg spannend blijven.