Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Lekker dan om weer net voor tijd een vrije trap
te geven op zo,n plek.
Echt.....al hadden we door moeten voetballen tot
100e minuut......roda was doorgegaan.

Nightmarelwd

Hoe kan die scheids twee vrije trappen geven, terwijl er bijna niks gebeurd. Het is wel duidelijk dat Roda niet mocht degraderen.
MI-Sider for Life

Dokkumer

Citaat van: peter op mei 26, 2013, 16:30:18
Lekker dan om weer net voor tijd een vrije trap
te geven op zo,n plek.
Echt.....al hadden we door moeten voetballen tot
100e minuut......roda was doorgegaan.

Malki en de Beule  hadden het einde nooit mogen halen. Lag er weer heerlijk dik bovenop :R

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op mei 26, 2013, 16:29:13
Standbeeld voor Liesveld daar :R

Kan dan mooi naast die andere staan.....

:R
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

marrumer

#739
heeft iemand een werkende stream voor volendam - go ahead eagles? die op firstrow is een hele andere wedstrijd. laat maar ik heb hem al gevonden hij staat bij roda - sparta.

marrumer

1-0 door jack tuyp al... mooie vrije trap.

maikcambuur

Citaat van: marrumer op mei 26, 2013, 16:41:23
heeft iemand een werkende stream voor volendam - go ahead eagles? die op firstrow is een hele andere wedstrijd. laat maar ik heb hem al gevonden hij staat bij roda - sparta.

http://cdn.livetvstatic.ru/webplayer2.php?t=veetle&c=C6BDB04333F3C0134E479FAD4E55BE88&lang=en&eid=172135&lid=116846&ci=165&si=1

Must wel even die player downloaden, maar kwaliteit is perfect!

wiekie1969

Citaat van: Nightmarelwd op mei 26, 2013, 16:32:16
Hoe kan die scheids twee vrije trappen geven, terwijl er bijna niks gebeurd. Het is wel duidelijk dat Roda niet mocht degraderen.

skandalige vertoning, net als in 2009 :(

Dokkumer

Dit heeft maar weer bewezen dat er in Nederland geen Belchinezen zijn. De KNVB fixt de boel zelf wel even :R

Eewal

Waarom iedereen opeens zo pro Sparta? Na het zien van dat TV programma vind ik het eigenlijk wel prima dat ze nog een jaartje Jupiler League gaan spelen...

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Eewal op mei 26, 2013, 17:19:36
Waarom iedereen opeens zo pro Sparta? Na het zien van dat TV programma vind ik het eigenlijk wel prima dat ze nog een jaartje Jupiler League gaan spelen...

Pro Sparta? Misschien lees je niet goed?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

brambo3004

Citaat van: Eewal op mei 26, 2013, 17:19:36
Waarom iedereen opeens zo pro Sparta? Na het zien van dat TV programma vind ik het eigenlijk wel prima dat ze nog een jaartje Jupiler League gaan spelen...

Ik denk eerder anti-roda dan pro-sparta

marrumer

Citaat van: Eewal op mei 26, 2013, 17:19:36
Waarom iedereen opeens zo pro Sparta? Na het zien van dat TV programma vind ik het eigenlijk wel prima dat ze nog een jaartje Jupiler League gaan spelen...
anti roda  |:)

Eewal

Ok, ik snap het  ;), maar Sparta verdient dit jaar in mijn ogen ook geen promotie.

Dokkumer

Citaat van: brambo3004 op mei 26, 2013, 17:20:50
Ik denk eerder anti-roda dan pro-sparta
_O_

Het dkv van Rotterdam vs het dkv van Limburg, het blijft lastig om partij te kiezen... Had liever DTC gezien :devil

De aversie tegen Roda zit natuurlijk ook nog diep na de PO van 2009 waar we ongelofelijk genaaid zijn.  Plus dat ze nu weer op een vergelijkbare manier handhaven. Tja dan krijg je een grotere hekel aan ze.