Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Dokkumer op mei 26, 2013, 17:25:15
_O_

Het dkv van Rotterdam vs het dkv van Limburg, het blijft lastig om partij te kiezen... Had liever DTC gezien :devil

De aversie tegen Roda zit natuurlijk ook nog diep na de PO van 2009 waar we ongelofelijk genaaid zijn.  Plus dat ze nu weer op een vergelijkbare manier handhaven. Tja dan krijg je een grotere hekel aan ze.

Logisch!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Eewal op mei 26, 2013, 17:23:41
Ok, ik snap het  ;), maar Sparta verdient dit jaar in mijn ogen ook geen promotie.

DKV zal ook wel es niet verdienen te verliezen qua spel, maar dat maakt toch geen reet uit? |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 26, 2013, 17:27:36
DKV zal ook wel es niet verdienen te verliezen qua spel, maar dat maakt toch geen reet uit? |:)
Dat zijn toch de krentjes in de pap? Vooral als wij in datzelfde weekend eens onterecht winnen... :devil

Holwerd voor Cambuur

Komend seizoen heeeel vaak! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

marrumer

Citaat van: maikcambuur op mei 26, 2013, 16:58:59
http://cdn.livetvstatic.ru/webplayer2.php?t=veetle&c=C6BDB04333F3C0134E479FAD4E55BE88&lang=en&eid=172135&lid=116846&ci=165&si=1

Must wel even die player downloaden, maar kwaliteit is perfect!
erg mooie kwaliteit inderdaad. ik hoefde ook geen player te downloaden  :D

maikcambuur

Citaat van: marrumer op mei 26, 2013, 17:38:05
erg mooie kwaliteit inderdaad. ik hoefde ook geen player te downloaden  :D

Ok mooi!

marrumer

het is voorbij 1-0 egels definitief gepromoveert!

Dokkumer

Mooi, spreekt me ook veel meer aan dan Falendam. Tenminste lekker beladen duels in een sfeervol stadion.

Len Cantello

GAE gefeliciteerd!

Kut Roda mag van mij per direct opgeheven worden. Of zou de KNVB daar ook een stokje voor steken?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op mei 26, 2013, 19:29:01
GAE gefeliciteerd!

Kut Roda mag van mij per direct opgeheven worden. Of zou de KNVB daar ook een stokje voor steken?
Hebben ze indirect al gedaan, bij degradatie zou een faillissement heel dichtbij komen.

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op mei 26, 2013, 19:32:10
Hebben ze indirect al gedaan, bij degradatie zou een faillissement heel dichtbij komen.
Te triest voor woorden hoe dat Roda de hand boven het hoofd is gehouden.... Alhoewel ik ook helemaal niks met Sparta heb, had ik liever gezien dat zij door waren gegaan dan die vlaaienlikkers.

Op DKV na de meest walgelijke club van NL: Roda.  :R :R
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

vialli

Nou dat Sparta heeft voor ons ook heel wat feestjes verpest met alle mazzel van de wereld.
Laat ze maar lekker bloeden, ooit namen ze het Cambuur kwalijk dat ze in de rood wit gestreepte kleuren van Leeuwarden in de Eredivisie speelden(samenwerkingsverband met vv Leeuwarden). Zij beweerden toen dat we het shirt gestolen hadden terwijl Leeuwarden daar al
vanaf de oprichting in speelde. Ze kunnen van mij de pot op en fijn dat het weer niet gelukt is.

Dokkumer

Gebrek aan kennis van die lui indertijd juh... Zalig zijn de onwetenden :devil

vialli

Citaat van: Dokkumer op mei 26, 2013, 23:13:16
Gebrek aan kennis van die lui indertijd juh... Zalig zijn de onwetenden :devil

Se mutte bij mij niet an dat shirt van Leeuwadden komme, want dat is ut begin
van ut betaalde voetbal in oonze stad.


Andre-Lwd

Dat Emmen heeft straks geen wedstrijd meer in de buurt, geen Veendam, Cambuur, Zwolle, Eagles.