Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Inmiddels 3 x geel voor Sparta en 1 voor Roda

michello

Prima, laat Sparta maar promoveren. Kan mooie strijd worden onderin volgend seizoen met:

RKC
Eagles
Sparta
Zwolle
NAC


Dokkumer

Citaat van: michello op mei 26, 2013, 15:26:26
Prima, laat Sparta maar promoveren. Kan mooie strijd worden onderin volgend seizoen met:

RKC
Eagles
Sparta
Zwolle
NAC
dkv :devil

We gaan voor plek 12 8P

zeewolde

Voeg ook een ADO en NEC daar maar bij.

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op mei 26, 2013, 15:38:14
Voeg ook een ADO en NEC daar maar bij.
Nog even en we gaan voor het linkerrijtje :D

Dokkumer

En nog een half uurtje Eredivisie voor Roda?

Een kwestie van geduld voor heel Limburg de JL vult :devil

Ronald

Citaat van: Dokkumer op mei 26, 2013, 15:50:26
En nog een half uurtje Eredivisie voor Roda?

Een kwestie van geduld voor heel Limburg de JL vult :devil

Blijft die Limburgse derby toch nog bestaan

michello

Spannond! Come on Sparta!

brambo3004


Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

marrumer

jammer, had ook wel heel raar geweest.

michello

Ongelofelijk , dat Roda weer door het oog van de naald.  Van alle clubs uit de eredivisie vind ik Roda echt de saaiste club... DKV van het zuiden  :R 

Unknown

Kutclub is het ook dat Roda..bah.

Ronald


Dokkumer

Standbeeld voor Liesveld daar :R