Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: Shar op mei 31, 2015, 18:02:09
Waarom is het voor Cambuur beter dat NAC er uit vliegt? Zitten toch beiden financieel niet erg lekker maar wel beiden hogere begroting dan Cambuur.

Had overigens zelf gehoopt dat NAC het zou redden. Is ook niet mijn club maar bijna alles beter dan Roda.
Ben je de wedstrijden van het afgelopen seizoen tegen NAC alweer vergeten? En seizoen daarvoor een 0-0 en en moeizame bekerwinst na strafschoppen en met een lucky-goal van Cristovao

NAC ligt ons niet zo i.m.o.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Shar

Citaat van: Tukker op mei 31, 2015, 19:22:44
Ben je de wedstrijden van het afgelopen seizoen tegen NAC alweer vergeten? En seizoen daarvoor een 0-0 en en moeizame bekerwinst na strafschoppen en met een lucky-goal van Cristovao

NAC ligt ons niet zo i.m.o.
Ik had inderdaad niet aan die wedstrijden gedacht. Dacht dat je meer refereerde naar factoren als financiën, steun van sponsors etc.
Wat betreft de verliespartijen tegen NAC, weet niet of dat een structureel iets is danwel zou zijn geweest. Denk dat wel meevalt, maar zullen het voorlopig niet te weten komen.

Collingwood

Maaskant levert ongeveer de helft van zijn salaris in en blijft bij NAC. Wat je ook van hem vindt, dat is toch netjes.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op juni 04, 2015, 11:33:18
Maaskant levert ongeveer de helft van zijn salaris in en blijft bij NAC. Wat je ook van hem vindt, dat is toch netjes.
Die is allang blij dat hij niet ontslagen is. Gebaar is wel netjes natuurlijk.

Voorstopper

Citaat van: Dokkumer op juni 04, 2015, 11:37:14
Die is allang blij dat hij niet ontslagen is. Gebaar is wel netjes natuurlijk.

Hij had in eerste instantie zijn ontslag aangeboden omdat hij vond dat hij mede verantwoordelijk was voor de degradatie. Ik vind hem niet echt sympathiek maar voor de helft van het salaris bij NAC blijven getuigd wel van clubliefde.

IsmailvanEssen

Citaat van: Voorstopper op juni 04, 2015, 11:43:15
Hij had in eerste instantie zijn ontslag aangeboden omdat hij vond dat hij mede verantwoordelijk was voor de degradatie. Ik vind hem niet echt sympathiek maar voor de helft van het salaris bij NAC blijven getuigd wel van clubliefde.

Ik vind het wel goed wat hij deed.. Hij nam zijn verantwoordelijkheid (ook al wist hij dat hij niet ontslagen werd) en nu ook weer laat hij zien dat hij het voor minder geld ook doet.. Alleen maar netjes vind ik het...
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Lore

Citaat van: IsmailvanEssen op juni 04, 2015, 12:37:46
Ik vind het wel goed wat hij deed.. Hij nam zijn verantwoordelijkheid (ook al wist hij dat hij niet ontslagen werd) en nu ook weer laat hij zien dat hij het voor minder geld ook doet.. Alleen maar netjes vind ik het...

Allemaal leuk en aardig, maar dit is de trainer die gedegradeerd is met een ploeg die 400.000 euro heeft besteed in de winterstop. Dat is gewoon een blamage en daar is deze blaaskaak verantwoordelijk voor!

el haj

Tja wat moet je hier nu van denken:

FC Den Bosch versterkt zich en haalt basketballer als nieuwe spits
Maandag, 8 juni 2015 om 16:35

De spelersgroep van FC Den Bosch voor het aankomende seizoen is in een klap behoorlijk uitgebreid. De eerstedivisionist maakt op de website van de club bekend dat het een akkoord heeft bereikt met liefst negen talenten, die allemaal op amateurbasis komen spelen. De opvallendste speler in het gezelschap is Kadeem Pantophlet, een voormalig basketballer.

De 24-jarige Pantophlet maakte als B-junior de switch naar het basketbal en werd in 2009 Europees kampioen met het Nederlands team onder 20. Hij speelde voor het toenmalige EiffelTowers in Den Bosch en verhuisde vervolgens naar de Verenigde Staten, waar hij in Pittsburgh twee seizoenen basketbalde. In het seizoen 2013/14 besloot hij weer te gaan voetballen en in de afgelopen twee jaar kwam Pantophlet uit voor het college team van Duquesne University, waarbij hij in het afgelopen seizoen tot twaalf treffers en vijf assists kwam in achttien duels.

"We halen met Kadeem een talentvolle topsporter in huis", zegt René van Eck, de hoofdtrainer van Den Bosch. "Kadeem heeft in zijn gehele sportloopbaan laten zien het uiterste uit zichzelf te willen halen en dromen na te streven. Hij is een grote, fysiek sterke, doelgerichte spits met veel snelheid. We wensen hem veel succes toe bij FC Den Bosch."

De overige spelers die komend seizoen aan de selectie van Van Eck worden toegevoegd zijn doelman Daan Bollen, verdedigers Jeremy Fernandes, Mats Deijl en Lex van Dijk, middenvelders Jelle de Louw, Zija Azizov en Luuk Brouwers en aanvaller Oussama Bouyaghlafen. Enkele van deze talenten waren vorig seizoen ook al actief bij Den Bosch.

AL

Nac gaat ook weer lekker l0l l0l

Tukker

Citaat van: AL op augustus 07, 2015, 21:21:49
Nac gaat ook weer lekker l0l l0l
Maken ze eindelijk met 10 man de aansluitende treffer, wordt het in dezelfde minuut ook al weer 1-3  :_schater

Als het meezit staan ze na vandaag laatste  :_schater :_schater
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

AL

Citaat van: Tukker op augustus 07, 2015, 21:28:52
Maken ze eindelijk met 10 man de aansluitende treffer, wordt het in dezelfde minuut ook al weer 1-3  :_schater

Als het meezit staan ze na vandaag laatste  :_schater :_schater

En ze staan laatste :_schater

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Destroyer

Dat krijg je als je de goden verzoekt met een feestje op de markt!  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Marc S


Collingwood

Ondertussen verliest ook GAE haar eerste competitiewedstrijd, met 1-0 van Jong PSV...
Kalmte alleen kan u redden.