Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

NAC - Roda  0-1

Op basis van de wedstrijd terecht. Vlak daarvoor had Amieux er wel met  :rodekaart afgekund.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Len Cantello

Roda blijft in de 2e Bundesliga.... Hoera!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Marc S

Kut roda... Zoals altijd...

marrumer

yes eindelijk af van dat kut nac...

Cambuur Groningen

ik vind beide clubs vreselijk, NAC met name door die Maaskant, Roda omdat het Roda is. Wat er ook gebeurde het zou altijd kut zijn

AL

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 31, 2015, 17:06:15
ik vind beide clubs vreselijk, NAC met name door die Maaskant, Roda omdat het Roda is. Wat er ook gebeurde het zou altijd kut zijn

Klopt. Toch vind ik het zonde voor Nac!
Eagles weg, Nac weg. Mooiste clubs zijn weg.




Tukker

Het zijn beide kut-clubs, maar NAC er uit is voor Cambuur gewoon beter.

Ik gun het ze ook op basis van de speelwijze; grappig om te zien hoe Maaskantje in de laatste minuut zijn manschappen naar voren dirigeerde. Dat was de eerste keer dat ik dat zag dit seizoen  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Casuals-lwd

Kut, moeten we volgend jaar weer dat eind....

pvanbuijtene

nac en roda gingen beide anti voetbal spelen in de comp... kost ze de kop.

Len Cantello

GAE en NAC er uit. 2 volksclubs weg, zootje boeren en moffen er voor terug. Niet best.....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

John Hiatt

Lekker dat NAC er uit is. Misselijke club.

Dokkumer

Hoera, heb mijn voetbalkennis weer laten zien. Had ingezet op Volendam en NAC :wall

Marc S

#1468
Citaat van: Dokkumer op mei 31, 2015, 17:45:46
Hoera, heb mijn voetbalkennis weer laten zien. Had ingezet op Volendam en NAC :wall

ben je niet de enige  :| geen geld, maar had wel verwacht dat die zouden winnen


Shar

Citaat van: Tukker op mei 31, 2015, 17:09:32
Het zijn beide kut-clubs, maar NAC er uit is voor Cambuur gewoon beter.

Ik gun het ze ook op basis van de speelwijze; grappig om te zien hoe Maaskantje in de laatste minuut zijn manschappen naar voren dirigeerde. Dat was de eerste keer dat ik dat zag dit seizoen  :P
Waarom is het voor Cambuur beter dat NAC er uit vliegt? Zitten toch beiden financieel niet erg lekker maar wel beiden hogere begroting dan Cambuur.

Had overigens zelf gehoopt dat NAC het zou redden. Is ook niet mijn club maar bijna alles beter dan Roda.