Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Qua budget zie ik liever een Volendam, dan een De Graafschap in de eredivisie.
Volendam is toch alleen maar buscombi, en De Graafschap is autocombi.
Geef mij dan uiteindelijk toch De Graafschap maar.

Tsja Roda of NAC  :|

Heb een schijthekel aan die duitsers maar met NAC heb ik ook niets.
Qua sfeer is NAC veel beter.
Dus ik zeg dan toch NAC.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

IsmailvanEssen

Gelieve Volendam en NAC.. Roda mag rotter voor altijd..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Dokkumer

Er zijn verschillende opties.
16-18 degraderen en 1-2 promoveren + nacompetitie
17-18 degraderen, 1-2 promoveren, 15-16 met periodewinnaars in de nacompetitie

etc. etc.

Galdiano

Gewoon championship voorbeeld nemen. Werkt perfect.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op mei 29, 2015, 13:08:38
Er zijn verschillende opties.
16-18 degraderen en 1-2 promoveren + nacompetitie
17-18 degraderen, 1-2 promoveren, 15-16 met periodewinnaars in de nacompetitie

etc. etc.

Tis lastig,en ook al weet je het van te voren. Het is eigenlijk te gek voor woorden dat als je tweede wordt niet promoveert en de nummer 6 de graafschsp misschuen wel omdat ze op dst moment meer geluk hebben of betere vorm of minder blessures.

Marc S

Ik ben persoonlijk voor een Duits model 17 en 18 degraderen, 16 nacompetitie. 1 en 2 promoveren. Winnaar van 3-6 tegen de nummer 16

EdsjeSCC

En lekker 1 wedstrijd op neutraal terrein spelen net als in Engeland. Veel mooier man

Marc S

Citaat van: EdsjeOgbeche op mei 30, 2015, 10:58:40
En lekker 1 wedstrijd op neutraal terrein spelen net als in Engeland. Veel mooier man

Dan moeten ze wel een nationaal stadion bouwen. (alleen voor beker finale, johan cruijf schaal, interlands en dit soort dingen) vind het niets dat je dan een stadion van een andere club moet gebruiken.

Tukker

Citaat van: Marc S op mei 30, 2015, 10:52:03
Ik ben persoonlijk voor een Duits model 17 en 18 degraderen, 16 nacompetitie. 1 en 2 promoveren. Winnaar van 3-6 tegen de nummer 16
Hier sluit ik mij bij aan.
Behalve wanneer Cambuur volgend seizoen 17e wordt  :D
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

SCC

Geen idee wat voor ons nu gunstiger is: de Graafschap of Volendam.

Bij Volendam hebben ze nog wat financiƫle middelen achter de hand. Bovendien willen huurspelers liever daarheen omwille de locatie dan naar ons.
Ze hebben met Tuyp en Kwakman weliswaar alvast twee ervaren spelers aangetrokken, maar daar zal wel al een fors gedeelte van het salarisbudget aan zijn opgegaan. Plus ze kunnen vaak technisch goed spelen, maar als er gestreden moet worden, vallen ze door de mand.

De Graafschap kan vaak op de symphatie van velen rekenen (lees sponsoren en geldschieters), en hebben wel redelijk wat talentvolle spelers met doorlopende contracten. Ik weet dat er een flinke geldschieter de insteek heeft om over 2 A 3 jaar hier zijn "project" van te maken. Hij wil dat met een clubje medeinvesteerders doen (clubliefde, niet het sheik idee). Maar of dat volgend jaar al kan?

Wat denken jullie wat voor ons beter is? Gevoelsmatig zie ik (op termijn) Volendam als de mindere ploeg, dus voor ons het gunstigste. Maar volgend seizoen....ik weet niet.

AL


AL

Lijkt zo goed als zeker de Graafschap te worden dus.
Jammer en ongunstig voor ons!

pvanbuijtene

Citaat van: AL op mei 31, 2015, 13:15:03
Lijkt zo goed als zeker de Graafschap te worden dus.
Jammer en ongunstig voor ons!

hoor van zoveel mensen dat henk de jong nie zo calimero moet doen maar hoor steeds hoe we moeten vrezen voor iedereen.

Tukker

#1453
Citaat van: AL op mei 31, 2015, 13:15:03
Lijkt zo goed als zeker de Graafschap te worden dus.
Jammer en ongunstig voor ons!
Volendam/De Graafschap vind ik om het even.

Volendam is een leuke uitwedstrijd, maar dat vind ik van De Graafschap ook  (en lekker dichtbij voor mij)  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

666

Citaat van: Tukker op mei 31, 2015, 14:02:39
Volendam/De Graafschap vind ik om het even.

Volendam is een leuke uitwedstrijd, maar dat vind ik van De Graafschap ook  (en lekker dichtbij voor mij)  :proost

Wat is dat NAC slecht zeg.. Onbegrijpelijk dat wij hiervan 2x verloren hebben. Ze hebben 2 goede spelers Adje en De Zeeuw, maar wat zijn die lui slecht.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander