Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 25, 2015, 19:08:41
Wat is beter voor ons Volendam of Graafschap?

Denk dat beide voor ons prima te doen zijn, maar doe maar Volendam!

Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 25, 2015, 19:08:41
Wat is beter voor ons Volendam of Graafschap?
Ik zou zeggen De Graafschap. En die andere pot Roda. Alhoewel ik Roda een afschuwelijke club vind met die super irritante Duitse stadion speaker
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Casuals-lwd

Volendam of Graafschap is lastig, maar heb toch het liefst Volendam. Ligt ons wel laatste jaren, en altijd wel een mooie awayday.  :proost

Marc S

volendam, die heten de heen en weer voor een reden.

oldehove

Doe mij maar Volendam  Lekkere awayday, Waar je zonder problemen het centrum in kan gaan en de wedstrijd kijken op de thuis tribune  :thumbsup |:)
ut komt su as het komt

Dokkumer

Kan nog alle kanten op. Geef Volendam wel de beste papieren trouwens. En Roda blijft met anderhalf been in de Limburg League :devil

Marc S

Citaat van: Dokkumer op mei 28, 2015, 22:09:58
Kan nog alle kanten op. Geef Volendam wel de beste papieren trouwens. En Roda blijft met anderhalf been in de Limburg League :devil

Roda - Nac gewoon een herhaling van VVV- NAC eerste helft tot de 0-1 NAC beter, tweede helft de thuis ploeg beter maar kunnen niet scoren. Volendam - de graafschap is het lastigste in te schatten.

Collingwood

Volendam en De Graafschap zijn in ieder geval (op dit moment) niets beter dan Go Ahead.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Marc S op mei 28, 2015, 22:12:00
Roda - Nac gewoon een herhaling van VVV- NAC eerste helft tot de 0-1 NAC beter, tweede helft de thuis ploeg beter maar kunnen niet scoren. Volendam - de graafschap is het lastigste in te schatten.
NAC hoefde na die 0-1 ook niet meer, maar ik vind het ondanks het gebrek aan scorend vermogen bij Roda beangstigend dat men bij NAC op een gammele defensie wil gaan leunen.

Citaat van: Collingwood op mei 28, 2015, 22:12:29
Volendam en De Graafschap zijn in ieder geval (op dit moment) niets beter dan Go Ahead.
Bij de Graafschap zie ik ondanks de onrust die daar tijden gespeeld heeft en nog speelt toch wel wat vrijkomen bij promotie. Volendam zal een iets ander verhaal zijn, die zie ik echt niet veel beter worden, of het moet met huurspelers van Ajax en AZ zijn.

Marc S

Citaat van: Dokkumer op mei 28, 2015, 22:21:25
NAC hoefde na die 0-1 ook niet meer, maar ik vind het ondanks het gebrek aan scorend vermogen bij Roda beangstigend dat men bij NAC op een gammele defensie wil gaan leunen.

Tja, het is ook geen kritiek, ze zijn gewoon veel beter dan de rest. Ondanks hun gammele defensie. Ze laten de tegenstander gewoon komen, ze komen op een uitdoelpunt te scoren en ik zie ze thuis weer uitlopen tot 2/3-0

Dokkumer

Citaat van: Marc S op mei 29, 2015, 09:13:04
Tja, het is ook geen kritiek, ze zijn gewoon veel beter dan de rest. Ondanks hun gammele defensie. Ze laten de tegenstander gewoon komen, ze komen op een uitdoelpunt te scoren en ik zie ze thuis weer uitlopen tot 2/3-0
Absoluut. Gezien deze wedstrijden hoort NAC ook gewoon in de Eredivisie thuis. En zodra zij de ruimte krijgen maken ze de van de vele kansen die ze krijgen wel een paar goals ;)

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op mei 29, 2015, 10:30:24
Absoluut. Gezien deze wedstrijden hoort NAC ook gewoon in de Eredivisie thuis. En zodra zij de ruimte krijgen maken ze de van de vele kansen die ze krijgen wel een paar goals ;)

maar gezien de wedstrijd hoort roda ook in eredivisie thuis. denk dat die met gemak van volendam of graafschap hadde  gewonnen.

Grijskijkert

Citaat van: pvanbuijtene op mei 29, 2015, 10:56:29
maar gezien de wedstrijd hoort roda ook in eredivisie thuis. denk dat die met gemak van volendam of graafschap hadde  gewonnen.
In de competitie lieten ze niks zien en was het spel niet om aan te gluren.. En tegen Emmen hadden ze ook alle geluk van de wereld..
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2015, 11:36:43
In de competitie lieten ze niks zien en was het spel niet om aan te gluren.. En tegen Emmen hadden ze ook alle geluk van de wereld..

dat bedoel ik dus ook.
play offs zijn moment opnames.. volendam en graafschap lieten ook weinig zien in comp, Eindhoven was goed, maar red het dan weer niet. eagles winnen van feyenoord, verliezen van de graafschap.

het is gewoon het beste om nummer 1 2 3 te promoverem laten en 16 17 18 te laten degraderen. Dan heb je het eerlijkste beeld.. nac had uit bij vvv ook veel geluk... Niemand van deze ploegen lijkt dan of ze het verdienen.

Grijskijkert

Citaat van: pvanbuijtene op mei 29, 2015, 11:45:08
dat bedoel ik dus ook.
play offs zijn moment opnames.. volendam en graafschap lieten ook weinig zien in comp, Eindhoven was goed, maar red het dan weer niet. eagles winnen van feyenoord, verliezen van de graafschap.

het is gewoon het beste om nummer 1 2 3 te promoverem laten en 16 17 18 te laten degraderen. Dan heb je het eerlijkste beeld.. nac had uit bij vvv ook veel geluk... Niemand van deze ploegen lijkt dan of ze het verdienen.
Ben het grotendeels met eens alleen Volendam speelde het hele seizoen ook heel leuk voetbal...
Wel een goed idee 1,2,en 3 te laten promoveren.. alleen blaas je het periodekampioenschap op,of je zou de periodetitel winnaars tegen elkaar laten spelen en de nummer 15 van de eredivisie tegen de winnaar van die competitie..
IN HENK WE TRUST!!!