Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 25, 2015, 14:42:40
idd dit .Dit maakt het alleen maar moeilijker voor ons en ik denk dat de meesten dat niet door hebben
Lees dit even.. http://www.degraafschap.nl/nieuws/de-graafschap-door-knvb-ingedeeld-in-categorie-2/
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2015, 14:44:54
Lees dit even.. http://www.degraafschap.nl/nieuws/de-graafschap-door-knvb-ingedeeld-in-categorie-2/
ik was blij met dord .Dit leverde gelijk minder druk op .En jij weet hoe het gaat in het voetbal .Er komt opeens weer geld vrij en vergeet niet dat de Graafschap ook een slapende reus is

Kuzmanovic-Apeldoorn

Go Ahead weg, mijn enige thuiswedstrijd weg  ;( ;(
Henk, held, bedankt

AL

Inderdaad Sunderland.
Daarom hoop ik op Eindhoven of Volendam!
Graafschap vind ik persoonlijk een kutclub die mij doet denken aan Dkv.

AL

Kom op Emmen!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 25, 2015, 14:52:42
ik was blij met dord .Dit leverde gelijk minder druk op .En jij weet hoe het gaat in het voetbal .Er komt opeens weer geld vrij en vergeet niet dat de Graafschap ook een slapende reus is
Het is ook een behoorlijke bende bij Graafschap en ze kunnen niet zomaar met hun begroting gaan klooien.. Ik denk dus dat we voor geen van drieën echt bang hoeven zijn, maar we gaan het zien..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Jaaa 1-1... kut Roda..
IN HENK WE TRUST!!!

Marc S

Doe de graafschap maar lekker niet..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2015, 15:01:14
Jaaa 1-1... kut Roda..

2-2 nu, Emmen alles of niets en straks een dodelijke stilte in Limburg... :y :y
Henk, held, bedankt

Marc S

Zoo dit is mooi kut, alle ploegen waarvan ik hoopte dat ze door zouden gaan gingen dus mooi niet door.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Marc S op mei 25, 2015, 16:29:02
Zoo dit is mooi kut, alle ploegen waarvan ik hoopte dat ze door zouden gaan gingen dus mooi niet door.

Dan moet je zo meteen maar hopen dat NAC wint :zweep
Henk, held, bedankt

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 25, 2015, 16:30:47
Dan moet je zo meteen maar hopen dat NAC wint :zweep

ach roda of NAC het is mij om het even

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Marc S op mei 25, 2015, 17:52:47
ach roda of NAC het is mij om het even

Maar VVV niet (wordt nu wel lastig)
Henk, held, bedankt

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 25, 2015, 18:11:56
Maar VVV niet (wordt nu wel lastig)

Realistisch gezien waren die bij voorbaat al kansloos eigenlijk

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat is beter voor ons Volendam of Graafschap?
Henk, held, bedankt