Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

papier

Roda :r nog steeds zo'n kloteploeg

Opdoeken nooit meer over hebben

CambuurAmersfoort

Heerlijk zo achterover op de bank lekker beetje voetbal kijken zonder verdubbelde hartslag.
in de ene poule kan ik voor alle teams wel wat respect opbrengen (behalve volendam)  maar in die andere poule is het toch echt allemaal rotzooi. Al die zuidelijke ploegen vind ik niks. Ik hoop dat emmen kan stunten maar dat lijkt toch ook wel erg lastig te worden...gelukkig gaat in ieder geval of nac of roda naar de jl en kunnen ze niet beide promoveren.

SaVaGe

Citaat van: Galdiano op mei 22, 2015, 21:04:41
Liever De Graafschap erin!

Good old memories  ;)

Weet je nog het beruchte treinreisje?  :proost

God, das al weer een mooie tijd terug heheheheh rennen door Doetinchem om de laatste trein te halen. Overstap in Utrecht tegelijk met de Eagles hahahahha

Marc S

Heb niets met De Graafschap, laat dan go ahead er maar lekker in blijven. Al word het een lastig verhaal.

Galdiano

Citaat van: SaVaGe op mei 22, 2015, 22:30:24
God, das al weer een mooie tijd terug heheheheh rennen door Doetinchem om de laatste trein te halen. Overstap in Utrecht tegelijk met de Eagles hahahahha

Heerlijk dagje! Onder welke steen kom jij vandaan, plots hier op het forum  :_schater

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SaVaGe

Citaat van: Galdiano op mei 22, 2015, 23:07:30
Heerlijk dagje! Onder welke steen kom jij vandaan, plots hier op het forum  :_schater

Hehehe lees alles.. reageer alleen amper  :zweep :clint

Viper

Citaat van: Galdiano op mei 22, 2015, 21:04:41
Liever De Graafschap erin!

Good old memories  ;)

Weet je nog het beruchte treinreisje?  :proost

Zeker. We moesten inderdaad als 'gemaskerde' hazen Doetinchem uit. :_schater

Destroyer

Daar gaan de Eagles
** Poolwinner 18/19 - 21/22

gewoon een fan

Heel sneu voor de Eagles  ;(

Marc S

Erg zonde dit..

Casuals-lwd

Enorm balen dit...

AL

Klote voor Eagles!!!
Niet te hopen dat de graafschap promoveert(net Dkv).
Zal qua begroting dan ook wel hoger worden dam ons neem ik aan.
Laat Eindhoven of Volendam maar promoveren!

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 25, 2015, 14:20:43
Klote voor Eagles!!!
Niet te hopen dat de graafschap promoveert(net Dkv).
Zal qua begroting dan ook wel hoger worden dam ons neem ik aan.
Laat Eindhoven of Volendam maar promoveren!
Inderdaad jammer voor de Egels... Ze zullen geen hogere begroting krijgen, ze komen net uit categorie 1(met veel moeite).
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Heel jammer .Eagels en cambuur zijn en waren de 2 mooiste clubs uit de erediv .Wat zonder zeg .Die trainerswissel heeft het alleen maar erger gemaakt .Dit laat ook weer zien wat wij dit seiz hebben gepresteerd .En idd er lopen zeker wel een paar bij voor ons .De Sa en Turuc wil ik hier graag zien .de Sa is huur weet ik

sunderland

Citaat van: AL op mei 25, 2015, 14:20:43
Klote voor Eagles!!!
Niet te hopen dat de graafschap promoveert(net Dkv).
Zal qua begroting dan ook wel hoger worden dam ons neem ik aan.
Laat Eindhoven of Volendam maar promoveren!
idd dit .Dit maakt het alleen maar moeilijker voor ons en ik denk dat de meesten dat niet door hebben