Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pendeldienst

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juli 29, 2013, 17:27:26

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

 29.07.2013 - 17:01

Bij het Cambuurstadion is te weinig parkeerruimte voor auto's van bezoekers van thuiswedstrijden van SC Cambuur. Om parkeerproblemen bij het stadion te voorkomen en de overlast voor de omwonenden zoveel mogelijk te beperken is een pendeldienst met bussen georganiseerd. Voor een retourtje van slechts 2 euro worden bezoekers vanaf een drietal parkeerterreinen met speciale bussen naar het stadion gebracht.

Halte 1: parkeerterrein Fonteinland aan de Tesselschadestraat.
Halte 2: P&R terrein aan het Kalverdijkje.
Halte 3: P&R busstation (de halte van lijn 12).

De pendeldienst stopt bij de halte aan de Archipelweg, vlakbij het Cambuurstadion. Dat is ook de instapplaats na de wedstrijd.
De bushaltes worden van het bekende  Cambuurembleem voorzien. Dat geldt ook voor de in te zetten bussen.  Van de pendeldienst kan vanaf twee uur voor de aanvang van de wedstrijd gebruik worden gemaakt. De kaartjes kunnen bij de bushaltes worden gekocht .

Een gewaarschuwd mens telt voor twee: tegen foutparkeren in de omgeving van Cambuurstadion zal streng worden opgetreden.

De pendeldienst is een initiatief van SC Cambuur en de gemeente Leeuwarden in samenwerking met busmaatschappij Arriva.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Kunnen ze niet een pendel/borrel dienst vanaf de kleine regelen  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

nikjeuh

Op zich wel een goed initiatief! Volgens mij gebeurt dit bij meer clubs, en dan mogen seizoenkaarthouders gratis, o.a. bij Vitesse (geloof ik....) Maar goed, 2 euro is prima te doen natuurlijk. Zondag maar eens even uittesten!

Viper

Citaat van: Galdiano op juli 29, 2013, 17:31:15
Kunnen ze niet een pendel/borrel dienst vanaf de kleine regelen  :proost

Bierfietsen inzetten! ;)

Bascambuur

Tegen foutparkeren wordt ineens streng opgetreden? Eerst niet dan? Ik loop trouwens liever een stuk.

Dokkumer

Citaat van: Bascambuur op juli 29, 2013, 17:56:13
Tegen foutparkeren wordt ineens streng opgetreden? Eerst niet dan? Ik loop trouwens liever een stuk.
Wordt altijd al tegen opgetreden.. Regelmatig van die irritante reclamebriefjes onder de ruitenwisser gezien bij diverse auto's ;)

oldehove

Citaat van: Viper op juli 29, 2013, 17:42:22
Bierfietsen inzetten! ;)
Dan is het elke wedstrijd een corteo 8P
ut komt su as het komt

Drumfather SCC

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 29, 2013, 17:27:26
De bushaltes worden van het bekende  Cambuurembleem voorzien.

Ja, Wel weer met dat lelijke logo met het blauw helaas  :zucht
Niet ons echte wapen, Ze snappen er weinig van, Zonde!
Mooi initiatief! Kom soms in Arnhem en daar rijden inderdaad bussen van en naar de wedstrijd (gratis)
http://www.cambuur.nl/sites/cambuur.nl/files/Cambuurhalte.jpg

Westerpark

Citaat van: nikjeuh op juli 29, 2013, 17:37:12
Op zich wel een goed initiatief! Volgens mij gebeurt dit bij meer clubs, en dan mogen seizoenkaarthouders gratis, o.a. bij Vitesse (geloof ik....) Maar goed, 2 euro is prima te doen natuurlijk. Zondag maar eens even uittesten!

Mooi initiatief, maar precies dit inderdaad.
Bij Zwolle gebeurt het ook gratis voor alle bezoekers.
Maargoed, dat is dan ook een afgelegen industrieterrein betonbak.

drg

wil de eerste beste effe een tipp-ex meenemen en dat randje om het wapen wegwerken?

dank u svp.

Holwerd voor Cambuur

Hopelijk wordt er volop gebruik van gemaakt!!



Kunnen wij de auto mooi op ons vaste plekje blijven neerzetten :koffie
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Hopelijk kost het cambuur geen geld!

Bij de centrale is genoeg parkeerruimte, en binnen 5 minuten ben je bij het stadion.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Citaat van: Galdiano op juli 29, 2013, 19:48:09
Hopelijk kost het cambuur geen geld!

Bij de centrale is genoeg parkeerruimte, en binnen 5 minuten ben je bij het stadion.

Op koopzondagen, zal dat wel lastiger worden!

Dokkumer

Denk je echt dat Crone toestaat dat Cambuur op koopzondagen voetbalt? 8P

Bernardo

Citaat van: Dokkumer op juli 29, 2013, 19:58:30
Denk je echt dat Crone toestaat dat Cambuur op koopzondagen voetbalt? 8P

Blijkbaar wel, aangezien sowieso thuis tegen die boeren een koopzondag is, en Ajax dacht ik ook.