Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pendeldienst

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juli 29, 2013, 17:27:26

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer


papier

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 06, 2014, 00:09:41
28.07.2014 - 10:38

De Pendeldienst die vanaf het busstation naar het stadion was opgezet rondom de thuiswedstrijden van SC Cambuur komt niet terug in het nieuwe seizoen.

Vorig seizoen is de pendeldienst in het leven geroepen om het voor supporters makkelijker te maken om het stadion te bereiken op wedstrijddagen. Bij de evaluatie na afloop van het seizoen is gebleken dat de reizigersaantallen onvoldoende zijn om  deze in het nieuwe seizoen voort te zetten.

Supporters die in het komende seizoen met het openbaar vervoer willen reizen naar het Cambuur Stadion kunnen gebruik maken van lijn 3 en/of 51. Kijk op 9292.nl of Arriva.nl voor de dienstregeling en haltes.

Zo'n pilot moet toch veel langer lopen om een goed beeld te krijgen van de nut en noodzaak.

moodygrunn

Citaat van: papier op augustus 06, 2014, 18:24:05
Zo'n pilot moet toch veel langer lopen om een goed beeld te krijgen van de nut en noodzaak.

De pilot heeft 1 jaar gelopen. Dat lijkt mij lang zat. Mooi initiatief, helaas niet genoeg belangstelling.

http://www.cambuur.nl/nieuws/met-de-pendelbus-naar-thuiswedstrijden-van-sc-cambuur
In Henk en Sandor we trust