Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pendeldienst

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juli 29, 2013, 17:27:26

Vorige topic - Volgende topic

PeterTa

Zo'n bewaakte fietsenstalling zou wel wat zijn op 't Cambuurplein, die dingen zitten oek overal in het centrum, zeker oek weer teveel moeite voor onze geweldige gemeente..

Yellow Army

Citaat van: PeterTa op augustus 14, 2013, 21:35:01
Zo'n bewaakte fietsenstalling zou wel wat zijn op 't Cambuurplein, die dingen zitten oek overal in het centrum, zeker oek weer teveel moeite voor onze geweldige gemeente..

Kost geld hè. Je kunt het veel beter uitgeven aan het groen wit schilderen van wegen.
Area 58

PeterTa

Citaat van: Yellow Army op augustus 14, 2013, 21:38:22
Kost geld hè. Je kunt het veel beter uitgeven aan het groen wit schilderen van wegen.
Dat is oek su... daar betalen we graag belasting voor...  :( :rodekaart

punkman

Citaat van: denistel op augustus 05, 2013, 22:58:06
kon em makkelijk kwijt bijde aldi

Heb mijn fiets ook een keer bij de aldi neergezet.
Was 'm inderdaad zo kwijt ....  :devil

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Zou maar oppassen! Straks knippen die Prutsers van stadstoezicht de fietsen ook nog weg bij het stadion, zoals ze nu al doen bij het station, terwijl er te weinig plaats is!
Pure diefstal!

Zou zo weer een goede reden van de gemeente zijn om supporters te pesten!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

drg

Tja kennelijk vinden ze het heel normaal dat ze fietsenstallingen wegnemen bij het station maar vervolgens geen extra ruimte creëren en dan zeuren dat er fietsen tegen hekken en palen staan terwijl de stallingen altijd propvol stonden... Snap de logica van bestuursleden niet, maar goed, die hoeven hun slee niet in de fietsenrek te parkeren natuurlijk. Maar zodra zo'n Audi over een jacht in de binnenstad vliegt worden er binnen een week aanpassingen ingevoerd.

Bij het stadion zelf is al jaren het probleem dat er voor alleen fietsen al niet genoeg parkeer gelegenheid is terwijl dit toch minstens 2 keer in de maand voor komt en laten we het niet over auto's hebben. Maar wel elke 2 weken de bewoners die lopen te mekkeren dat er welgeteld 2 a 2,5 uren een bak voor hun deur staat.

Misschien moeten we onze fietsen en auto's allemaal voor de ingang 't gemeentehuis parkeren en dan met de pendelbus maar naar 't stadion?  l8l

PeterTa

Citaat van: drg op augustus 15, 2013, 12:23:05
Tja kennelijk vinden ze het heel normaal dat ze fietsenstallingen wegnemen bij het station maar vervolgens geen extra ruimte creëren en dan zeuren dat er fietsen tegen hekken en palen staan terwijl de stallingen altijd propvol stonden... Snap de logica van bestuursleden niet, maar goed, die hoeven hun slee niet in de fietsenrek te parkeren natuurlijk. Maar zodra zo'n Audi over een jacht in de binnenstad vliegt worden er binnen een week aanpassingen ingevoerd.

Bij het stadion zelf is al jaren het probleem dat er voor alleen fietsen al niet genoeg parkeer gelegenheid is terwijl dit toch minstens 2 keer in de maand voor komt en laten we het niet over auto's hebben. Maar wel elke 2 weken de bewoners die lopen te mekkeren dat er welgeteld 2 a 2,5 uren een bak voor hun deur staat.

Misschien moeten we onze fietsen en auto's allemaal voor de ingang 't gemeentehuis parkeren en dan met de pendelbus maar naar 't stadion?  l8l

As Cambuur speult is 't gemeenthûs toch altied dicht dus dat zal ze wel weer geen reet interessere....  :zucht

Yellow Army

Citaat van: drg op augustus 15, 2013, 12:23:05
Tja kennelijk vinden ze het heel normaal dat ze fietsenstallingen wegnemen bij het station maar vervolgens geen extra ruimte creëren en dan zeuren dat er fietsen tegen hekken en palen staan terwijl de stallingen altijd propvol stonden... Snap de logica van bestuursleden niet, maar goed, die hoeven hun slee niet in de fietsenrek te parkeren natuurlijk. Maar zodra zo'n Audi over een jacht in de binnenstad vliegt worden er binnen een week aanpassingen ingevoerd.

Bij het stadion zelf is al jaren het probleem dat er voor alleen fietsen al niet genoeg parkeer gelegenheid is terwijl dit toch minstens 2 keer in de maand voor komt en laten we het niet over auto's hebben. Maar wel elke 2 weken de bewoners die lopen te mekkeren dat er welgeteld 2 a 2,5 uren een bak voor hun deur staat.

Misschien moeten we onze fietsen en auto's allemaal voor de ingang 't gemeentehuis parkeren en dan met de pendelbus maar naar 't stadion?  l8l

Niet su negatief over Audi hè  ;)
Area 58

666

Citaat van: PeterTa op augustus 14, 2013, 21:35:01
Zo'n bewaakte fietsenstalling zou wel wat zijn op 't Cambuurplein, die dingen zitten oek overal in het centrum, zeker oek weer teveel moeite voor onze geweldige gemeente..

Waarom niet een fietsenstalling op het terrein naast ingang Noord, plek zat.
of hoort dat stukje grond niet meer bij het stadion.

Ze hebben die mooie graffiti ook al weggehaald, kunnen ze op zijn minst iets terug doen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Over de Graffiti, die is gelukkig bewaard gebleven. Ligt momenteel opgeslagen onder Noord.

Clint

Als het een beetje lukt willen ze die boven aan de noordtribune (aan de achterkant) neerhangen.

Nightmarelwd

Citaat van: 666 op augustus 15, 2013, 13:28:56
Waarom niet een fietsenstalling op het terrein naast ingang Noord, plek zat.
of hoort dat stukje grond niet meer bij het stadion.

Ze hebben die mooie graffiti ook al weggehaald, kunnen ze op zijn minst iets terug doen.

Dat is grond van de gemeente. Laten ze liever zo liggen denk ik. Leuk grasveldje.
MI-Sider for Life

Holwerd voor Cambuur

 28.07.2014 - 10:38

De Pendeldienst die vanaf het busstation naar het stadion was opgezet rondom de thuiswedstrijden van SC Cambuur komt niet terug in het nieuwe seizoen.

Vorig seizoen is de pendeldienst in het leven geroepen om het voor supporters makkelijker te maken om het stadion te bereiken op wedstrijddagen. Bij de evaluatie na afloop van het seizoen is gebleken dat de reizigersaantallen onvoldoende zijn om  deze in het nieuwe seizoen voort te zetten.

Supporters die in het komende seizoen met het openbaar vervoer willen reizen naar het Cambuur Stadion kunnen gebruik maken van lijn 3 en/of 51. Kijk op 9292.nl of Arriva.nl voor de dienstregeling en haltes.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 06, 2014, 00:09:41
28.07.2014 - 10:38

De Pendeldienst die vanaf het busstation naar het stadion was opgezet rondom de thuiswedstrijden van SC Cambuur komt niet terug in het nieuwe seizoen.

Vorig seizoen is de pendeldienst in het leven geroepen om het voor supporters makkelijker te maken om het stadion te bereiken op wedstrijddagen. Bij de evaluatie na afloop van het seizoen is gebleken dat de reizigersaantallen onvoldoende zijn om  deze in het nieuwe seizoen voort te zetten.

Supporters die in het komende seizoen met het openbaar vervoer willen reizen naar het Cambuur Stadion kunnen gebruik maken van lijn 3 en/of 51. Kijk op 9292.nl of Arriva.nl voor de dienstregeling en haltes.

Tomme. Moet ik helemaal van het vliet naar het stadion lopen!