Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pendeldienst

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juli 29, 2013, 17:27:26

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Dan heeft ie zitten slapen :_schater

GerardFraneker

Citaat van: Galdiano op juli 29, 2013, 19:48:09
Hopelijk kost het cambuur geen geld!

Bij de centrale is genoeg parkeerruimte, en binnen 5 minuten ben je bij het stadion.

Daar gooien wij de auto ook altijd neer plek zat!! :y

nikjeuh

Citaat van: Bernardo op juli 29, 2013, 20:00:47
Blijkbaar wel, aangezien sowieso thuis tegen die boeren een koopzondag is, en Ajax dacht ik ook.

Sssst! Geen slapende honden wakker maken!!  :zweep

RotterdamLeeuwarden

Nou, dat parkeerprobleem valt best mee in de buurten rondom het stadion.
In het seizoen 2009-2010 zat haast elke wedstrijd van Cambuur het stadion tjokvol maar, je kon je auto altijd wel parkeren op een kwartiertje lopen van het stadion, als je later kwam.
Spreek uit ervaring namelijk :)

Volgens mij is het Kalverdijkje precie een kwartier lopen.
Beter lopen dan wachten op de bus die vaststaat in de mensenmassa.


De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Clint

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 29, 2013, 17:27:26
29.07.2013 - 17:01
Bij het Cambuurstadion is te weinig parkeerruimte voor auto's van bezoekers van thuiswedstrijden van SC Cambuur.

En waar mut je dan in vredesnaam je fiets neerklappen? Die fietsenstalling achter noord is oek fut.

wiekie1969

Citaat van: clint op juli 30, 2013, 07:42:53
En waar mut je dan in vredesnaam je fiets neerklappen? Die fietsenstalling achter noord is oek fut.


Dou woonst in camminghaburen, dus kest wel LOPEN!!!!

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op juli 30, 2013, 13:52:04

Dou woonst in camminghaburen, dus kest wel LOPEN!!!!
Clint het sien scootmobiel altijd naast de achterútgang fannut Hertsje staan juh :proost

Clint

Ik kom uut het Gouden Clitje. Da's een eind lopen dan hoor.

Viper

#23
Belachelijk:

Parkeerbonnen rond Cambuur

LEEUWARDEN - Rond het Cambuur-stadion in Leeuwarden zijn zondagmiddag 47 bekeuringen uitgedeeld aan foutparkeerders.

Het toezicht was aangekondigd nu Cambuur weer in de eredivisie voetbalt en er meer publiek komt. Naast het Cambuurplein zijn er rond het stadion geen andere, grote parkeerterreinen.

Om de parkeerdruk te verlichten reden er pendelbussen van en naar drie locaties aan de rand van de stad. De politie sprak op Twitter overigens van 'een geweldige sfeer binnen en buiten het stadion'.

Nightmarelwd

Citaat van: Viper op augustus 05, 2013, 08:52:39
Belachelijk:

Parkeerbonnen rond Cambuur

LEEUWARDEN - Rond het Cambuur-stadion in Leeuwarden zijn zondagmiddag 47 bekeuringen uitgedeeld aan foutparkeerders.

Het toezicht was aangekondigd nu Cambuur weer in de eredivisie voetbalt en er meer publiek komt. Naast het Cambuurplein zijn er rond het stadion geen andere, grote parkeerterreinen.

Om de parkeerdruk te verlichten reden er pendelbussen van en naar drie locaties aan de rand van de stad. De politie sprak op Twitter overigens van 'een geweldige sfeer binnen en buiten het stadion'.

Waarom belachelijk? Ik wil je wel horen als je in de wijk woont en er parkeert iemand zijn auto voor jouw uitrit, terwijl jouw auto op de uitrit staat. Je kan geen kant meer op.

Er rijden pendelbussen en er is de hele week gewaarschuwd.
MI-Sider for Life

Viper

Ondanks dat het is aangekondigd en auto's asociaal worden geparkeerd vind ik dat de omgeving rondom het stadion niet is ingericht voor de toestroom van zoveel mensen. Het is dan ook ietwat kinderachtig om boetes uit te schrijven, terwijl er al jaren wordt geschreeuwd om een nieuw stadion.

Goudvinger

Citaat van: Viper op augustus 05, 2013, 10:33:33
Ondanks dat het is aangekondigd en auto's asociaal worden geparkeerd vind ik dat de omgeving rondom het stadion niet is ingericht voor de toestroom van zoveel mensen. Het is dan ook ietwat kinderachtig om boetes uit te schrijven, terwijl er al jaren wordt geschreeuwd om een nieuw stadion.

Het is kinderachtig om je auto asociaal te parkeren terwijl je weet dat je er niet mag staan. Er is voorafgaand genoeg gewaarschuwd, in mijn ogen is dit een gevalletje eigen schuld, dikke bult.

Sonnema

Mensen zijn al een behoorlijke tijd gewaarschuwd als je fout gaat parkeren bij het stadion dat je dan een boete gaat krijgen. Je doet dit ook niet als er geen wedstrijd is, vaak is het ook de luiheid van de mens. Ze hadden beter 2 euro kunnen betalen dat een boete van 90 euro, duur dagje Cambuur.

denistel

hele plein bij centrale was beschikbaar binnen 10 minuten bist int stadion dus eigen schuld dacht ik zo

denistel

Citaat van: clint op juli 30, 2013, 07:42:53
En waar mut je dan in vredesnaam je fiets neerklappen? Die fietsenstalling achter noord is oek fut.

kon em makkelijk kwijt bijde aldi