Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SCC - Groningen

Gestart door drg, juli 28, 2013, 16:30:39

Vorige topic - Volgende topic

Delamere

Citaat van: Len Cantello op augustus 19, 2013, 11:48:26
Moet je bij de gemeente zijn. Als die het bestemmingsplan hadden aangepast en wat meer met SCC hadden meegewerkt aan de bouw van een nieuw stadion (en nee, dan bedoel ik niet qua financien), dan waren deze problemen er ook niet geweest.
Je moet in eerste instantie bij die mafkezen zijn die er alles aan doen om de goede naam, die het Cambuurpubliek momenteel in het land krijgt, met dit soort hersenloze acties weer door het slijk haalt.  :R

Lore

Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2013, 19:18:10
Dat is voor mij de reden dat ik tegen het gooien ben... Plus dat het ook nog laf is in mijn ogen..
Dat je elkaar opzoekt voor een potje matten prima, daar zijn geen onschuldigen bij betrokken.

Meen je dat echt? En ik vond je bijdrage hier vaak genuanceerd, verstandig en volwassen! Welke primitieve bavianen vinden het nu 'normaal' dat gasten staan te matten....

Hier hebben altijd anderen last van! Kan mij nog een beker wedstrijd tegen Twente herinneren waar het los ging in een van de vele straatjes rond het stadion. Stond toevallig een oude man zijn hond uit te laten en die schrok zo dat hij in elkaar zakte.

Als je wilt matten ga je op boksen!

Dokkumer

Steeds vaker spreekt men af op een rustige plaats. Zonder gedoe, gesloop, wapens en al dat soort zaken meer. Daar heb ik geen problemen mee. Dus jouw stelling gaat niet helemaal meer op en dat bedoelde ik met "elkaar opzoekt"...



moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2013, 19:57:56
Steeds vaker spreekt men af op een rustige plaats. Zonder gedoe, gesloop, wapens en al dat soort zaken meer. Daar heb ik geen problemen mee. Dus jouw stelling gaat niet helemaal meer op en dat bedoelde ik met "elkaar opzoekt"...

Misschien moet de club de raddraaiers daar attent op maken, heb je dat ge-eikel rondom het stadion niet :P
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op augustus 19, 2013, 20:00:29
Misschien moet de club de raddraaiers daar attent op maken, heb je dat ge-eikel rondom het stadion niet :P
:_schater... Denk je dat je de stenengooiers op de afspraken ziet? Groot deel daarvan is 13-16 jaar en loopt al huilend weg als je boos naar ze kijkt...
Tenminste als ik zag wat er zaterdag uit die richting terugliep/fietste

Ameland

Wat een hoop moraalridders hier, die enkel de almachtige LC lezen en een niets dan troebel beeld overhouden aan de iets fanatiekere supporter.
Het was een prachtige wedstrijd, met een top sfeer en mooi voetbal.
Daarnaast bracht de LC nog iets als ''nieuws'' wat inmiddels zo opgeklopt is dat diezelfde wedstrijd kennelijk al bij sommigen uit het geheugen verdwenen is en ze zich met opgeheven vingertje graag even richten richting de eigen supporters, dezelfde supporters welke voor die top sfeer zorgden.
Zoals Dokkumer al aangaf, de verhoudingen zijn totaal zoek wanneer 1 incidentje zoveel groter gemaakt wordt dan wat op een doorgaanse stappers avond plaatsvindt in een willekeurig friesch dorpje.
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

Dokkumer

Een zaterdagavond in het hoogseizoen op Ameland is spannender  :y

Len Cantello

Citaat van: Delamere op augustus 19, 2013, 19:36:02
Je moet in eerste instantie bij die mafkezen zijn die er alles aan doen om de goede naam, die het Cambuurpubliek momenteel in het land krijgt, met dit soort hersenloze acties weer door het slijk haalt.  :R
Met mijn reactie ging ik in op de opmerking dat de infrastructuur hopeloos verouderd zou zijn. Wat heeft dat te maken met 'hersenloze acties'?

En buiten dat, zowel politie als de goed geïnformeerde pers brengen een ander verhaal dan die publiciteitsgeile bejaarde voorzitter van de suppportersvereniging van FCG en sensatievod LC.

Maar ik sluit me aan bij een eerder geplaatste opmerking in dit toppic. Laten we het aub weer over de voetbalwedstrijd hebben ipv de randzaken.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: Len Cantello op augustus 19, 2013, 20:08:16


Maar ik sluit me aan bij een eerder geplaatste opmerking in dit toppic. Laten we het aub weer over de voetbalwedstrijd hebben ipv de randzaken.

Wat was het lekker hè?  :devil

Dokkumer

Ik sta nog steeds te springen :devil

Jules058

Zometeen vi ben benieuwd hoe genee en derksen over cambuur gaan praten. Blijft toch leuk dat ze niet onder stoelen of banken schuiven dat ze voor Cambuur zijn!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

moodygrunn

Citaat van: Jules058 op augustus 19, 2013, 20:23:37
Zometeen vi ben benieuwd hoe genee en derksen over cambuur gaan praten. Blijft toch leuk dat ze niet onder stoelen of banken schuiven dat ze voor Cambuur zijn!

Derksen is geen fan/supporter, Genee schijnt het wel te zijn
In Henk en Sandor we trust

Drumfather SCC


oost058

Citaat van: Galdiano op augustus 19, 2013, 18:51:45
Wat een gejank! Je kan beter bij dkv op de buhne zitten!
Als je de hekken dicht houdt na de wedstrijd staan er nog genoeg buiten het stadion, daarmee los je het ook niet mee op.

Zoals ook op het filmpje te zien is, er gebeurd niks! Moet je eens bij andere clubs kijken, dan stelt dit niks voor!

Nauwelijks wat gebeurd idd.
Opgeklopt verhaal en als ik de laatste 2 pages doorlees komt het gemekker voornamelijk van forumgangers die ik hier nooit zag in de "moeilijke tijden"... Zegt ook wel iets

Jules058

Nah laat ik het dan zo zeggen derksen heeft wel sympathie voor Cambuur.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder