Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SCC - Groningen

Gestart door drg, juli 28, 2013, 16:30:39

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Hij heeft ergens wel een punt qua indeling van het stadion. Hoe het nu daar allemaal is geregeld kan echt niet meer anno 2013..

Len Cantello

Citaat van: Treb op augustus 19, 2013, 11:45:37
Hij heeft ergens wel een punt qua indeling van het stadion. Hoe het nu daar allemaal is geregeld kan echt niet meer anno 2013..
Moet je bij de gemeente zijn. Als die het bestemmingsplan hadden aangepast en wat meer met SCC hadden meegewerkt aan de bouw van een nieuw stadion (en nee, dan bedoel ik niet qua financien), dan waren deze problemen er ook niet geweest.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Treb

Citaat van: Len Cantello op augustus 19, 2013, 11:48:26
Moet je bij de gemeente zijn. Als die het bestemmingsplan hadden aangepast en wat meer met SCC hadden meegewerkt aan de bouw van een nieuw stadion (en nee, dan bedoel ik niet qua financien), dan waren deze problemen er ook niet geweest.

Heb je dan ook helemaal gelijk in

fred

Citaat van: Len Cantello op augustus 19, 2013, 11:39:47
Grapjas.

Idd...bij NEC gingen ze ook al los !

Maar de stewards van FCG en SCC zijn toch ook een lachertje.....Ze konden rustig hun gang gaan om het hek proberen in te trappen  :_schater

Thieske


IsmailvanEssen

Wat een geweldige wedtrijd! zo trots!! Thank god voor de livestreams op internet! Heb mee gezongen vanuit Bulgarije! :) SCC!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

wiekie1969

Wat een wedstrijd, wat een pot voetbal juh. Zit nog steeds in een roes.

Weet niet hoe de andere forumgangers er over denken, maar ik hef de samenvatting inmiddels al meer dan 10 keer teruggezien.

Voor dit soort wedstrijden ga je naar het stadion. Wat een sfeer zaterdag, wat een skitterend clubke _O_

Nooit meer Fc Oss, Telstar, Eindhoven of Achilles'29 thuis.

Dit seizoen er in blijven en dan doorgroeien tot een stabiele middenmoter.

Cambuur till i die |:) |:) |:)






Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op augustus 19, 2013, 17:24:57
Wat een wedstrijd, wat een pot voetbal juh. Zit nog steeds in een roes.

Weet niet hoe de andere forumgangers er over denken, maar ik hef de samenvatting inmiddels al meer dan 10 keer teruggezien.

Voor dit soort wedstrijden ga je naar het stadion. Wat een sfeer zaterdag, wat een skitterend clubke _O_

Nooit meer Fc Oss, Telstar, Eindhoven of Achilles'29 thuis.

Dit seizoen er in blijven en dan doorgroeien tot een stabiele middenmoter.

Cambuur till i die |:) |:) |:)

Ik hef de gehele wedstried al 3x terug gekeken
Area 58

oldehove

https://www.facebook.com/photo.php?v=10200480007949494

Filmpje van de rellen tegen Groningen,

Zo hoor je bij de eerste bus die langs komt die mensen zeggen dat het raam al stuk is...
ut komt su as het komt

drg

Hest ut hoort, hest ut hoort?! Dat raam is al stuk juh, Cambuur het ook weer speult zeker? Wat een sensatie! :zweep


TM

Ik zie geen kapot raam?

Eewal

Citaat van: oldehove op augustus 19, 2013, 18:03:19
https://www.facebook.com/photo.php?v=10200480007949494

Filmpje van de rellen tegen Groningen,

Zo hoor je bij de eerste bus die langs komt die mensen zeggen dat het raam al stuk is...

Ik heb er echt geen moeite mee dat bepaalde mensen bij dit gedoe er flink met de knuppel van langs krijgen! Wat ook vermoeiend is om te zien bij de goals van Cambuur dat ze alleen maar gericht zijn op het uitvak. Ga je feesie met Cambuur vieren man. 'Hoort er bij' zal hier wel de reactie op zijn, maar ik vind het echt leeghoofdig gedrag. Zijn er hier op het forum mensen die dit fantastisch vinden?

drg

Van mij mag de ME er ook wel op los vegen met hard geweld op zulk lui, vind het ook belachelijk dat sommige lui alleen maar bezig zijn met uitsupporters na een prachtig doelpunt, maar dat zul je er toch niet uit kunnen halen.

Zoals eerder iemand zei; er zitten genoeg van die bavianen die dreigend naar het uitvak rennen en na een paar harde geluiden en springende bewegingen weer terugkeren naar hun rots.

Galdiano

Citaat van: drg op augustus 19, 2013, 18:07:57
Hest ut hoort, hest ut hoort?! Dat raam is al stuk juh, Cambuur het ook weer speult zeker? Wat een sensatie! :zweep

Wees maar trots zegt ook nog één!
Zoals je ziet gaan de bussen naar mijn idee in één streep weg.
Persvoorlichter geeft aan dat er niets gebeurd is!

De gasten hier op het forum die de eigen supporters afzeiken hebben volgens mij de LC!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sccleeuwarden

Het is ongelofelijk! het enigste waar ze naar uitkijken zijn deze wedstrijden om de club kapot te maken en straks als de boel kapot is, weten ze niet waar het door komt....... SCHAAM JE DIEP!! NEP SUPPORTERS!! En dan zeuren over uitkaarten en combi's, hoe zou dat nou kunnen? nu zul je helemaal geen vrij vervoer meer hebben door deze ellende. Heb je een prachtige wedstrijd met fantastische goals en dan zijn ze bezig met die stille Groningers, laat die lui lekker zitten en ga je eigen feestje vieren bij "je" eigen club 8P 8P Volgende keer gewoon de hekken van het stadion dicht houden totdat de uitsupporters weg zijn