Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SCC - Groningen

Gestart door drg, juli 28, 2013, 16:30:39

Vorige topic - Volgende topic

mario

Citaat van: sccleeuwarden op augustus 19, 2013, 18:32:52
Het is ongelofelijk! het enigste waar ze naar uitkijken zijn deze wedstrijden om de club kapot te maken en straks als de boel kapot is, weten ze niet waar het door komt....... SCHAAM JE DIEP!! NEP SUPPORTERS!! En dan zeuren over uitkaarten en combi's, hoe zou dat nou kunnen? nu zul je helemaal geen vrij vervoer meer hebben door deze ellende. Heb je een prachtige wedstrijd met fantastische goals en dan zijn ze bezig met die stille Groningers, laat die lui lekker zitten en ga je eigen feestje vieren bij "je" eigen club 8P 8P Volgende keer gewoon de hekken van het stadion dicht houden totdat de uitsupporters weg zijn

Juist...

Kunstgras

Citaat van: sccleeuwarden op augustus 19, 2013, 18:32:52
Het is ongelofelijk! het enigste waar ze naar uitkijken zijn deze wedstrijden om de club kapot te maken en straks als de boel kapot is, weten ze niet waar het door komt....... SCHAAM JE DIEP!! NEP SUPPORTERS!! En dan zeuren over uitkaarten en combi's, hoe zou dat nou kunnen? nu zul je helemaal geen vrij vervoer meer hebben door deze ellende. Heb je een prachtige wedstrijd met fantastische goals en dan zijn ze bezig met die stille Groningers, laat die lui lekker zitten en ga je eigen feestje vieren bij "je" eigen club 8P 8P Volgende keer gewoon de hekken van het stadion dicht houden totdat de uitsupporters weg zijn

Afgelopen zaterdag speelden we thuis. Snap dan ook niet waarom je over combi's en de uitkaart begint..

Laten we het verder gewoon over de wedstrijd hebben. Dit wordt al te veel opgeklopt. Zoveel is er niet gebeurd.

Dokkumer

Ut ging raar man,... Leek wel oorlog.. Hef ik zelf hoord fan iemand die ut fan iemand had die met een ston te praten :devil

CambuurAmersfoort

Inderdaad heel triest. Jammer dat mensen niet snappen wat je er mee veroorzaakt. Dat je langs de route gaat staan en wat liederen zingt, prima en begrijpelijk. maar dingen gooien en dergelijke is gewoon je club kapot maken...

Galdiano

Citaat van: sccleeuwarden op augustus 19, 2013, 18:32:52
Het is ongelofelijk! het enigste waar ze naar uitkijken zijn deze wedstrijden om de club kapot te maken en straks als de boel kapot is, weten ze niet waar het door komt....... SCHAAM JE DIEP!! NEP SUPPORTERS!! En dan zeuren over uitkaarten en combi's, hoe zou dat nou kunnen? nu zul je helemaal geen vrij vervoer meer hebben door deze ellende. Heb je een prachtige wedstrijd met fantastische goals en dan zijn ze bezig met die stille Groningers, laat die lui lekker zitten en ga je eigen feestje vieren bij "je" eigen club 8P 8P Volgende keer gewoon de hekken van het stadion dicht houden totdat de uitsupporters weg zijn

Wat een gejank! Je kan beter bij dkv op de buhne zitten!
Als je de hekken dicht houdt na de wedstrijd staan er nog genoeg buiten het stadion, daarmee los je het ook niet mee op.

Zoals ook op het filmpje te zien is, er gebeurd niks! Moet je eens bij andere clubs kijken, dan stelt dit niks voor!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Viper

Infrastructuur Leeuwarden voldoet

Waar je tegenwoordig bijna alle stadions aantreft op een niet afgebouwd industrieterrein (ja, met de Euroborg voorop), is er in Leeuwarden nog een tocht mogelijk door een volksbuurt waar het voetbal leeft. In Nederland hebben veel mensen altijd de mond vol over Engeland, maar ondertussen bouwen we onze stadions op sfeerloze vlaktes, voor de veiligheid en een goede infrastructuur. Een rit door een volkswijk zoals zaterdagavond in Leeuwarden bevalt ons een stuk beter. Een stel Friezen die onnozel staan te kijken en wat gebaren over en weer. Dat is toch leuker dan een bussluis met prikkeldraad?

Dat veel fanatieke supporters in Nederland blij zijn met de terugkeer van Cambuur Leeuwarden en Go Ahead Eagles is dan ook geen verrassing. Het werpt direct de landelijke plannen voor veilige kindvriendelijke stadions een jaartje of tien terug in de tijd. Mooi meegenomen. Niet omdat deze fanatieke supporters nou allemaal zo gewelddadig zouden zijn, maar omdat voetbal steeds meer Amerikaanse trekjes begint te krijgen. Als het maar gezellig en veilig is en er entertainment wordt geboden voor het hele gezin.

En ach, met een ritje door zo'n volkswijk gebeurt het wel eens dat er iets door de lucht vliegt en dat er een bankstel voor een bus wordt gegooid, zodat er nog wat blessuretijd moet worden bijgetrokken aan de trip. Stiekem vinden zelfs de grootste braveriken een beetje sensatie wel leuk.

Nee, wat ons betreft een ruime voldoende voor de infrastructuur in Leeuwarden. Hopelijk duurt het nog enkele jaren voordat we een open vlakte bij de WTC Expo op moeten rijden.

Bron: groningenfanatics.nl

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Drumfather SCC

Ik zou wel een watje zijn maar door dit soort beelden/gebeurtenissen ga ik dus heel bewust niet mee naar PEC uit. Doodsbang dat een gek mij of een ander met een steen raakt
Na dat spandoek met stenen van het viaduct heb ik nooit meer in de bus naar PEC mee gewild
Ben me toen kapot geschrokken van het supportersgeweld jegens elkaar

Galdiano

#623
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 19, 2013, 19:01:23
Ik zou wel een watje zijn maar door dit soort beelden/gebeurtenissen ga ik dus heel bewust niet mee naar PEC uit. Doodsbang dat een gek mij of een ander met een steen raakt
Na dat spandoek met stenen van het viaduct heb ik nooit meer in de bus naar PEC mee gewild
Ben me toen kapot geschrokken van het supportersgeweld jegens elkaar

Tsja in een bus ben je nou eenmaal kwetsbaar! Tegen de eagles een keer meegemaakt dat de stenen van alle kanten de bus in kwamen. Enige wat je kan doen is eruit en je mannetje staan. Echter was de buschauffer zo opgefokt dat hij met de bus is ingereden op een groep eagles supporters  :devil

Ben wel van mening dat kinderen en gezinnen gewoon mee moeten kunnen gaan, zonder het risico te lopen om bekogeld te worden.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op augustus 19, 2013, 19:08:27
Ben wel van mening dat kinderen en gezinnen gewoon mee moeten kunnen gaan, zonder het risico te lopen om bekogeld te worden.
Dat is voor mij de reden dat ik tegen het gooien ben... Plus dat het ook nog laf is in mijn ogen..
Dat je elkaar opzoekt voor een potje matten prima, daar zijn geen onschuldigen bij betrokken.

Eewal

Citaat van: Galdiano op augustus 19, 2013, 19:08:27
Tsja in een bus ben je nou eenmaal kwetsbaar! Tegen de eagles een keer meegemaakt dat de stenen van alle kanten de bus in kwamen. Enige wat je kan doen is eruit en je mannetje staan. Echter was de buschauffer zo opgefokt dat hij met de bus is ingereden op een groep eagles supporters  :devil

Wat een onzin zeg. Mijn mannetje staan? Ik kom voor Cambuur en heb totaal geen zin in een pak rammel...

Ik heb buscombi meegemaakt waar Cambuursupporters elkaar voor de kop huffen door de drugs.. Echt, wat een lol! Leeghoofden noem ik het!

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2013, 19:18:10

Dat je elkaar opzoekt voor een potje matten prima, daar zijn geen onschuldigen bij betrokken.

Gewoon 34 x per jaar een grasveld afzetten. liefhebbers kunnen zich tijdelijk uitschrijven bij de zorgverzekeraar en aanmelden voor het evenement. Tribunes er omheen en ik zie dit helemaal goedkomen.
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

En verder vind ik alle ophef totaal onnodig, opgeblazen verhaal over een paar prépubers die de kiezelsteentjes gevonden hebben.. Vergelijk het eens met een gemiddeld avondje stappen? In Dokkum zijn op zaterdag veel minder mensen op de been en daar gebeurt meer dan bij Cambuur - Groningen.. Perspectief is totaal zoekgeraakt.

Galdiano

Citaat van: Eewal op augustus 19, 2013, 19:20:18
Wat een onzin zeg. Mijn mannetje staan? Ik kom voor Cambuur en heb totaal geen zin in een pak rammel...

Ik heb buscombi meegemaakt waar Cambuursupporters elkaar voor de kop huffen door de drugs.. Echt, wat een lol! Leeghoofden noem ik het!

Misschien verkeerd geformuleerd, op het moment als je bekogeld word is het enige wat je kan doen, uit de bus gaan! Op het moment als je blijft zitten krijg je tientallen stenen om je oren!
Niet dat ik het goedkeur! Maar je moet wat op zo'n moment.

Naja on-topic!

Fantastische wedstrijd met hetzelfde spel win je ook van Zwolle!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2013, 19:25:49
En verder vind ik alle ophef totaal onnodig, opgeblazen verhaal over een paar prépubers die de kiezelsteentjes gevonden hebben.. Vergelijk het eens met een gemiddeld avondje stappen? In Dokkum zijn op zaterdag veel minder mensen op de been en daar gebeurt meer dan bij Cambuur - Groningen.. Perspectief is totaal zoekgeraakt.

in mijn ogen stelt het inderdaad ook weinig voor. echter had ik dit jaar wel zin in een aantal auto combi's, ben bang dat dit buscombi's gaan worden door dit soort dingen...