Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Kootstertille - SC Cambuur

Gestart door marrumer, juli 06, 2013, 23:26:53

Vorige topic - Volgende topic

KristCambuur

Citaat van: Lore op juli 09, 2013, 20:51:37
Az kan natuurlijk vandaag ook gewoon zwaar getraind hebben.

Weet iemand of Cambuur vandaag getraind heeft?
Ja, Cambuur heeft vandaag getraind.
Cambuur till I die!

Lore

En het eerste doelpunt van Veldballe

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

HilversumOnTour

Citaat van: Galdiano op juli 09, 2013, 20:55:00
Gelijk maar vast leggen, als ik het zo hoor!

Dan moeten we De Graaf vastleggen voor 5 jaar gezien z'n assists, goals, snelheid, voorzet etc.  8P

Cambuur058

Eindstand Kootstertille - SC Cambuur
0-7

0-1 Bakker
0-2 Hemmen
0-3 Jeremy de Graaf
0-4 Hemmen
0-5 Paco van Moorsel
0-6 Barto
0-7 Feldballe

Cambuur058

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 09, 2013, 20:55:30
Dan moeten we De Graaf vastleggen voor 5 jaar gezien z'n assists, goals, snelheid, voorzet etc.  8P
De Graaf vind ik niks.. Maar over die Deen heb ik (tot nu toe) alleen nog maar positieve verhalen gehoord. Wil hem graag in actie zien, word leuk tegen Sparta.
Heeft iemand deze wedstrijd ook gefilmt?

Cambuur058

O en amateurkenners/mensen die er bij waren, goede uitslag? Werd er een beetje goed gevoetbald?  |:) |:)

Galdiano

Citaat van: Lore op juli 09, 2013, 20:51:37
Az kan natuurlijk vandaag ook gewoon zwaar getraind hebben.

Weet iemand of Cambuur vandaag getraind heeft?

Az heeft vanmiddag een zware conditie training gehad met oa een duur loop ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 09, 2013, 20:55:30
Dan moeten we De Graaf vastleggen voor 5 jaar gezien z'n assists, goals, snelheid, voorzet etc.  8P

Was maar een geintje ;)

Als de 'kenners' het als zeggen dat Feldballe in enkele minuten al bter voetbalt dan De Graaf wil dat wel wat zeggen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op juli 09, 2013, 21:02:39
Az heeft vanmiddag een zware conditie training gehad met oa een duur loop ;)

Vertekend beeld dus! Toch had ik het niet erg gevonden als Cambuur 3 - 0 wint van een vermoeid AZ

AL

Slecht veldspel van Cambuur. Geen creativiteit en te laag tempo.
Op dit moment degradatiekandidaat nummer 1!

Proefspelers:
Pereira: maakte een redelijke tot goede (fitte) indruk. Verdedigend echter niet/ te weinig getest. Viel me zeker niet tegen.
Duitse Canadees: paar goede ballen, maar komt tekort in mijn ogen.
de Graaf: komt tekort.
Feldballe: uitstekende voetballer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Makrini vond ik onthutsend zwak. Wil spel verdelen en dat kan hij absoluut niet!!!

2/3 goede en snelle buitenspelers, linksmidden en (voetballende) laatste man moeten er echt bij, wil je niet voor joker staan straks!

Cambuur058

Citaat van: AL op juli 09, 2013, 21:29:35
Slecht veldspel van Cambuur. Geen creativiteit en te laag tempo.
Op dit moment degradatiekandidaat nummer 1!

Proefspelers:
Pereira: maakte een redelijke tot goede (fitte) indruk. Verdedigend echter niet/ te weinig getest. Viel me zeker niet tegen.
Duitse Canadees: paar goede ballen, maar komt tekort in mijn ogen.
de Graaf: komt tekort.
Feldballe: uitstekende voetballer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Makrini vond ik onthutsend zwak. Wil spel verdelen en dat kan hij absoluut niet!!!

2/3 goede en snelle buitenspelers, linksmidden en (voetballende) laatste man moeten er echt bij, wil je niet voor joker staan straks!
Oei.. Was 't weer zo slecht als de vorige x?

richard

Citaat van: AL op juli 09, 2013, 21:29:35
Slecht veldspel van Cambuur. Geen creativiteit en te laag tempo.
Op dit moment degradatiekandidaat nummer 1!

Proefspelers:
Pereira: maakte een redelijke tot goede (fitte) indruk. Verdedigend echter niet/ te weinig getest. Viel me zeker niet tegen.
Duitse Canadees: paar goede ballen, maar komt tekort in mijn ogen.
de Graaf: komt tekort.
Feldballe: uitstekende voetballer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Makrini vond ik onthutsend zwak. Wil spel verdelen en dat kan hij absoluut niet!!!

2/3 goede en snelle buitenspelers, linksmidden en (voetballende) laatste man moeten er echt bij, wil je niet voor joker staan straks!

Eens, als toevoeging..... Brands eens op zijn eigen positie neer zetten, is een speler waar ik zeker wat in zie!!

Cambuur058

#58
Maar je voetbalt over het algemeen ook minder lekker tegen amateurs dan tegen een BVO. Tuurlijk, 1 op 1 hoor je altijd beter te zijn, maar het voetbalt anders tegen teams die eigenlijk veel slechter zijn. Je wint wel dikker, maar je voetbalt minder lekker.. Tenminste dat heb ik uit eigen ervaring.

Als ik met mijn eigen team tegen een vergelijkbaar team speel, spelen we qua positiespel, balbezit, zorgvuldigheid in passen, etc een stuk beter dan als we tegen een team spelen die we helemaal overhoop spelen. Weet niet waarom, maar zo gaat 't bij ons. En ik hoop dat Cambuur hier ook last van heeft want dat zou het matige spel verklaren, tsja.. Probeer een beetje positief te blijven he!  :y :y

En we zullen echt pas zien hoe we er voor staan zaterdag tegen Sparta.

Andre-Lwd

Citaat van: richard op juli 09, 2013, 21:54:28
Eens, als toevoeging..... Brands eens op zijn eigen positie neer zetten, is een speler waar ik zeker wat in zie!!

Mag wel eens wat makkelijker voetballen, en wat minder voor eigen belang gaan.