Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Kootstertille - SC Cambuur

Gestart door marrumer, juli 06, 2013, 23:26:53

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

9 juli, om 19:00 wanneer is cristovao een keer van de partij?

Cambuur058

Zou mooi zijn als we hem eens in actie kunnen zien. Want ik heb nu nog geen idee wat hij kan. Hoop dat 'ie snel herstelt.

denistel

zaterdag kenne we voor het eerst lekker aan de bak dit binne potjes voor regio vernaak

SCCornjum

Citaat van: denistel op juli 07, 2013, 15:20:52
zaterdag kenne we voor het eerst lekker aan de bak dit binne potjes voor regio vernaak

Ik las Valkenswaard vv de Valk?
Watching Football Is Not A Crime

denistel

ja klopt wij gaan met 4 man rond half 11 weg

Cambuur058

ruppert gaatst filmen?
of moet iemand anders de taak overnemen  :proost

Cambuur058


Synea

Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

speculeter

Maar even kijken vanavond...
Doen de testspelers ook mee?
Iemand enig idee?

Vuurwerk graag thuishouden :_schater :_schater

Andre-Lwd

Hoe lijkt het met de geblesseerde spelers? Kan Hemmen spelen?, kan Christavao eindelijk eens spelen?

Collingwood

#10
Citaat van: peter op juli 09, 2013, 11:12:04
Maar even kijken vanavond...
Doen de testspelers ook mee?
Iemand enig idee?

Vuurwerk graag thuishouden :_schater :_schater

Volgens mij doen de testspelers mee, ja.

Bron: http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=64675&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Het zegt alleen allemaal weer zo weinig tegen een amateurteam. Ze moeten zaterdag tegen Sparta maar even goed getest worden!
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur058

Citaat van: Collingwood op juli 09, 2013, 11:38:28
Volgens mij doen de testspelers mee, ja.

Bron: http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=64675&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Het zegt alleen allemaal weer zo weinig tegen een amateurteam. Ze moeten zaterdag tegen Sparta maar even goed getest worden!
Als we tegen Sparta volledig door de mand vallen zal dat wel een flinke dreun zijn op mijn vertrouwen voor volgend seizoen.

Cambuur058

#12
Proefspelers Pereira en Massih Wassey doen zeker mee. En dit tweette Henk Albers net:

Feldballe zal mogelijk een klein deel van de wedstrijd tegen #Kootstertille mee gaan doen. #Cambuur

Dus er is ook een kans dat we de nieuwe testspeler Oliver Feldballe in actie kunnen zien.

Timmie


Cambuur058