Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Kootstertille - SC Cambuur

Gestart door marrumer, juli 06, 2013, 23:26:53

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Was eerste wedstrijd die ik zag, maar het was niet best. Eigenlijk heel slecht. Geen lijn, geen patronen, geen leider. Die nieuwe Deen beviel mij wel. Goede balaanname, ook goede voorzet. Aantal spelers vielen me echt zwaar tegen: Schokker, Barto en Leeuwin. Maar misschien moeten we de serieuzere wedstrijden afwachten voor beter beeld.

Cambuur058

Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 00:22:48
Was eerste wedstrijd die ik zag, maar het was niet best. Eigenlijk heel slecht. Geen lijn, geen patronen, geen leider. Die nieuwe Deen beviel mij wel. Goede balaanname, ook goede voorzet. Aantal spelers vielen me echt zwaar tegen: Schokker, Barto en Leeuwin. Maar misschien moeten we de serieuzere wedstrijden afwachten voor beter beeld.
Dat sowieso. Tegen amateurs is het heel moeilijk in te schatten hoe 't gaat. Tegen Sparta eens maar echt zien hoe we er voor staan. Als we daar flink op onze bek gaan zitten we wel in de problemen denk ik.

camsterdambuurinsneek

Ik heb die Brands in Leeuwarden, toen ie bij Telstar speelde, eens een monsterachtige wedstrijd als centrale, voetballende controleur zien spelen.

Technisch goed, goede pass,sterke fysiek, uitstraling, leider. Jan Poortvliet kon er heel goed mee omgaan. Lodeweges ook wel, denk ik.

Andre-Lwd

Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 00:22:48
Was eerste wedstrijd die ik zag, maar het was niet best. Eigenlijk heel slecht. Geen lijn, geen patronen, geen leider. Die nieuwe Deen beviel mij wel. Goede balaanname, ook goede voorzet. Aantal spelers vielen me echt zwaar tegen: Schokker, Barto en Leeuwin. Maar misschien moeten we de serieuzere wedstrijden afwachten voor beter beeld.

Vond Schokker ook erg matig spelen, vond Brands daar trouwens ook niet best spelen, rechtsbuiten moet echt een goede aanvaller bij komen.
Brands moet meer vanuit het middenveld komen denk ik, alleen daar hebben we al zoveel spelers voor, ik geef Dijkstra een goede kans om in een 4-2-3-1 systeem naast Makrini komen te spelen. We zullen het wel zien allemaal, maar Sparta gaan we met dit voetbal niet van winnen.

sunderland

vond schokker de eerste half uur de beste .Alles kwam bij hem weg

John Hiatt

Citaat van: sunderland op juli 10, 2013, 08:59:42
vond schokker de eerste half uur de beste .Alles kwam bij hem weg

Veel en veel te traag. Het lijkt heel wat, maar rendement is erg laag.

Timmie

Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 09:06:25
Veel en veel te traag. Het lijkt heel wat, maar rendement is erg laag.

Eerste half uur was hij de beste man! Daarna veel minder!

Yellow Army

Citaat van: Timmie op juli 10, 2013, 09:22:53
Eerste half uur was hij de beste man! Daarna veel minder!

En Cristovao nog steeds geblesseerd?
Area 58

Timmie

Citaat van: Yellow Army op juli 10, 2013, 09:47:25
En Cristovao nog steeds geblesseerd?

Hij was wel mee, maar speelde niet. Denk het dus wel:(

sunderland

Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 09:06:25
Veel en veel te traag. Het lijkt heel wat, maar rendement is erg laag.
tis maar wat je onthoudt. 1e goal assist ,2e goal assist ,3e goal zelf.De hele eerste helft was se traag as poppestront

John Hiatt

Citaat van: Yellow Army op juli 10, 2013, 09:47:25
En Cristovao nog steeds geblesseerd?

Heeft geloof ik blessure aan het hielbeen. Hij zei gisteren dat hij over een week of twee mee kan doen.

Bascambuur

Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 09:06:25
Veel en veel te traag. Het lijkt heel wat, maar rendement is erg laag.
Meeste assists afgelopen jaar van de hele eerste divisie. Valt mee dus.

denistel


Dokkumer

Citaat van: Bascambuur op juli 10, 2013, 18:09:45
Meeste assists afgelopen jaar van de hele eerste divisie. Valt mee dus.
Als je een wedstrijd maar kunt lezen, kun je je gebrek aan snelheid goed mee compenseren. Plus dat je een hogere handelingssnelheid mag hebben ;)