Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Kootstertille - SC Cambuur

Gestart door marrumer, juli 06, 2013, 23:26:53

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: Andre-Lwd op juli 09, 2013, 21:55:53
Mag wel eens wat makkelijker voetballen, en wat minder voor eigen belang gaan.

Dat is dus het mooie, eigenwijs zijn......

speculeter

De wedstrijd werd in een te laag tempo gespeeld.
En moeilijk om conclusies te trekken.....
Wat me wel opviel is dat er met van moorsel en brands
meer voetbal in het team kwam.
Die de graaf is wel een echte buiten en deed het zeker niet
slecht.
Die duitse canadees vond ik niks.....lodeweges was steeds
met hem in gesprek want hij maakte steeds de verkeerde
beslissingen.
Je ziet gewoon dat het team nog niet ingespeeld is.
Kan natuurlijk ook nog niet.
Tegen sparta maar eens kijken hoe het team ervoor staat.

sunderland

heb weinig nieuws gezien .Hemmen slecht ,barto nog slechter .Barto mag wel eens aan zijn balaanname werken .Als die goed is scheelt dat zelfs in zo,n oefenwedstr 3 goals

Cambuur058

@Sunderland & Peter

Wat vonden jullie van die Deen?

richard

Citaat van: peter op juli 09, 2013, 22:18:47
De wedstrijd werd in een te laag tempo gespeeld.
En moeilijk om conclusies te trekken.....
Wat me wel opviel is dat er met van moorsel en brands
meer voetbal in het team kwam.
Die de graaf is wel een echte buiten en deed het zeker niet
slecht.
Die duitse canadees vond ik niks.....lodeweges was steeds
met hem in gesprek want hij maakte steeds de verkeerde
beslissingen.
Je ziet gewoon dat het team nog niet ingespeeld is.
Kan natuurlijk ook nog niet.
Tegen sparta maar eens kijken hoe het team ervoor staat.

Wat deed die de graaf goed dan.......vind het helemaal niks zulke spelers halen op de trainingen zelf het niveau naar beneden....

Collingwood

Je gaat toch niet op basis van een wedstrijd tegen een stel amateurs conclusies trekken over de sterkte van Cambuur. Daar valt na de wedstrijd van zaterdag wellicht voor het eerst wat zinnigs over te zeggen, zo is mijn mening.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur058

Citaat van: Collingwood op juli 09, 2013, 22:32:54
Je gaat toch niet op basis van een wedstrijd tegen een stel amateurs conclusies trekken over de sterkte van Cambuur. Daar valt na de wedstrijd van zaterdag wellicht voor het eerst wat zinnigs over te zeggen, zo is mijn mening.
_O_ _O_

Mee eens!  :y

sunderland

Ja wat moet je van die Deen zeggen .Goede lengte ,goede techniek snelle balbehandeling .Laat em zaterdag maar meespelen vanaf minuut 1 .Dan kun je zien hoe hij ook fysiek zijn mannetje staat

Ruppppert

09-07-2013 Regioteam Kootstertille - S.C. Cambuur: Highlights (13/14)

richard

Citaat van: Collingwood op juli 09, 2013, 22:32:54
Je gaat toch niet op basis van een wedstrijd tegen een stel amateurs conclusies trekken over de sterkte van Cambuur. Daar valt na de wedstrijd van zaterdag wellicht voor het eerst wat zinnigs over te zeggen, zo is mijn mening.

Gaat om individuele kwaliteiten van spelers zelf hoe ze lopen hoe ze zich opstellen coaching balaanname dat hoort tegen elke tegenstander hetzelfde te zijn.....dat zie je bij van Moorsel dat het goed is brands en zeker feldballe die gast heeft echt kwaliteit en die pereirra viel me ook niet tegen......maar eens dat je tegen Sparta meer duidelijkheid hebt, dus daar gaan we ook even kijken!!

sunderland

Citaat van: Collingwood op juli 09, 2013, 22:32:54
Je gaat toch niet op basis van een wedstrijd tegen een stel amateurs conclusies trekken over de sterkte van Cambuur. Daar valt na de wedstrijd van zaterdag wellicht voor het eerst wat zinnigs over te zeggen, zo is mijn mening.
krijg je geen beeld van met die proefspelers .Met bijker stond de linkerkant gelijk dichtgespijkerd bijv de 2e helft .Vond broekhof wederom niet zo best

Collingwood

Citaat van: richard op juli 09, 2013, 22:40:27
Gaat om individuele kwaliteiten van spelers zelf hoe ze lopen hoe ze zich opstellen coaching balaanname dat hoort tegen elke tegenstander hetzelfde te zijn.....dat zie je bij van Moorsel dat het goed is brands en zeker feldballe die gast heeft echt kwaliteit en die pereirra viel me ook niet tegen......maar eens dat je tegen Sparta meer duidelijkheid hebt, dus daar gaan we ook even kijken!!

Daar heb je in principe natuurlijk gelijk in. Maar ik heb het idee dat sommige spelers een beetje gemakzuchtig worden zodra ze tegen amateurs spelen, of dingen gaan doen waar ze niet goed in zijn (zoals El Makrini). Misschien ook niet zo vreemd, aangezien dit al de vijfde wedstrijd tegen een amateurclub, op een gegeven moment ben je dan niet echt gemotiveerd meer misschien (wat overigens zeker niet professioneel is!).

Citaat van: sunderland op juli 09, 2013, 22:40:51
krijg je geen beeld van met die proefspelers .Met bijker stond de linkerkant gelijk dichtgespijkerd bijv de 2e helft .Vond broekhof wederom niet zo best

Dat speelt inderdaad ook nog mee.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

en ik ben het met Richard eens dat Brands zaterdag maar eens achter hemmen moet spelen .Heeft power en diepgang maar ook een goed schot uit de 2e lijn .De eerste helft waren er vandaag nogal wat mogelijkheden om uit de 2e lijn te schieten .Dat gebeurde niet omdat bakker dat niet kan

Cambuur058

#73
Citaat van: Ruppppert op juli 09, 2013, 22:38:04
09-07-2013 Regioteam Kootstertille - S.C. Cambuur: Highlights (13/14)

Dankje Ruppert!!  |:)
Held!   _O_

speculeter

Om een goed beeld te krijgen zou ik zaterdag met deze opstelling
beginnen:
Nienhuis
Droste,vdlaan,leeuwin,bijker
Makrini,bakker,van moorsel
Schokker,hemmen,de deen.........

Perreire mag van mij blijven
Brands kan goed voetballen,maar zie niet goed op welke plek.
En ik zie Dijkstra nog wel eens kans krijgen als verdedigende middenvelder.
En die deen......meteen contract aanbieden.