Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Kootstertille - SC Cambuur

Gestart door marrumer, juli 06, 2013, 23:26:53

Vorige topic - Volgende topic

zandokan

Citaat van: Timmie op juli 09, 2013, 15:32:50
Vanavond ook entree betalen?
volgens mij €7,50

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Forza Peersman

Cambuur058

@HenkAlbers1970: Opstelling #CAMBUUR Nienhuis,Pereira,VdLaan,Leeuwin,Droste,Wassey,ElMakrini,Bakker,DeGraaf,Hemmen,Schokker #KooCam #Kootstertille #vvog

Ronald

De graaf: hij kan hard lopen, maar een bal goed raken is iets anders.

Leovardiascc


Cambuur058

'12 Erik Bakker 0-1 Rebound van de paal

Cambuur058


Cambuur058


KristCambuur

Cambuur till I die!

KristCambuur

Citaat van: Cambuur058 op juli 09, 2013, 19:43:03
'38 Jeremy de Graaf 0-3
Haha, hij kreegt veel kritiek maar toch flikt hij het weer! Vorige wedstrijd had hij ook al 2 goals en 2 assists...
Cambuur till I die!

Yellow Army

Citaat van: KristCambuur op juli 09, 2013, 19:46:07
Haha, hij kreegt veel kritiek maar toch flikt hij het weer! Vorige wedstrijd had hij ook al 2 goals en 2 assists...

Als statistieken de doorslag geven....
Area 58

Cambuur058

Ruststand: 0-3

0-1 Bakker
0-2 Hemmen
0-3 Jeremy de Graaf

Cambuur058

Citaat van: KristCambuur op juli 09, 2013, 19:46:07
Haha, hij kreegt veel kritiek maar toch flikt hij het weer! Vorige wedstrijd had hij ook al 2 goals en 2 assists...
Toch is hij niet zo goed als de rest.

KristCambuur

Citaat van: Yellow Army op juli 09, 2013, 19:47:33
Als statistieken de doorslag geven....
Ik snap wat je bedoeld maar uiteindelijk geven goals en assists toch de doorslag. Ik zeg niet dat hij een contract verdiend maar slecht doet hij het zeker niet!
Cambuur till I die!

KristCambuur

 :)
Citaat van: Cambuur058 op juli 09, 2013, 19:50:24
Toch is hij niet zo goed als de rest.
Hij kan meekomen en ik vind dat het word overdreven hoe slecht hij het doet. Of hij een contract verdiend is een andere vraag...
Cambuur till I die!

Louw

Citaat van: Cambuur058 op juli 09, 2013, 19:50:24
Toch is hij niet zo goed als de rest.

Hij is waarschijnlijk ook niet zo duur als de rest  :clint