Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Almere City 17 juli in Menaldum

Gestart door syp, juli 04, 2013, 21:40:55

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Drumfather SCC op juli 14, 2013, 20:43:38
Aanwezig, Op t fietske  |:)
Moet na die 235 KM een eitje zijn, Nietwaar Dokkumer  :proost
Appeltje eitje toch Drumfather? :proost

Bernardo



Baresi


denistel

mooi weer koud bier en een leuke pot voetbal  :proost :scc

SCCornjum

Citaat van: Dokkumer op juli 14, 2013, 20:36:17
Ook hier geldt "Verschil tussen onderkant JL en Topklasse is niet zo heel groot." Sterker nog, sommige Topklassers vind ik sterker dan bodem JL ploegen. Daarom ben ik nog steeds voorstander van een verplichte doorstroming vanuit de TK. Versoepel de voorwaarden voor de JL iets en haal die voor de TK iets omhoog en dan kan er vast wel wat moois groeien..

_O_
Watching Football Is Not A Crime

PeterTa

Citaat van: justremco op juli 16, 2013, 17:56:43
7,50
Waar komt deze info weg? Kan nergens iets vinden over entree.. Iemand?


PeterTa

Thanx, meest voor de handliggende plek weer over het hoofd gezien... 8P

Drumfather SCC


Yellow Army

Area 58

Dokkumer

Citaat van: Drumfather SCC op juli 16, 2013, 23:59:29
Komst ook?  :proost
Als ik  vervoer heb misschien wel... Tis voor mij net in de verkeerde hoek ;)

dit is mien club

Jammer dat het niet meer in Franeker is, wegens veiligheids overwegingen mag het niet meer.
Toch jammer. Nu speel je bij een niets zeggende en afgelegen voetbal club.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Synea

Citaat van: dit is mien club op juli 17, 2013, 10:53:24Nu speel je bij een niets zeggende en afgelegen voetbal club.

T is dichterbij dan franeker..  :_schater :_schater :_schater
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Cambuur058

laten we hopen op goed voetbal, de nul houden, en 3 of 4 goaltjes