Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Almere City 17 juli in Menaldum

Gestart door syp, juli 04, 2013, 21:40:55

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Notorious


Synea

Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Cambuur058

Opstelling SC Cambuur

Nienhuis, droste, van der laan, leeuwin, pereirra, bakker, makrini, van moorsel, schokker, hemmen, feldballe

HilversumOnTour

Citaat van: Cambuur058 op juli 17, 2013, 16:55:44
Opstelling SC Cambuur

Nienhuis, droste, van der laan, leeuwin, pereirra, bakker, makrini, van moorsel, schokker, hemmen, feldballe

Is er vanavond een radio verslag?

almere036

Citaat van: marrumer op juli 14, 2013, 20:18:35
almere heeft 1-0 verloren van vv noordwijk  :_schater (topklasser)

Toen speelden we ook met een halve B-elftal en hadden we enorm veel open kansen gemist.

Ben benieuwd naar vanavond, wij spelen behoorlijk tot zeer goed veldspel, maar zonder de bal vind ik ons nog matig. Vandaag een tegenstander van niveau, kijken hoe we ervoor staan dus.

Waarschijnlijke opstelling:

V. Duin
Busse - Toet - Ottenhof - Guerain
Receveur - Kip
Oost
Boldewijn - Serrarens - Dissels


Ik ga voor een 2-2

Cambuur058

Citaat van: almere036 op juli 17, 2013, 17:22:43
Toen speelden we ook met een halve B-elftal en hadden we enorm veel open kansen gemist.

Ben benieuwd naar vanavond, wij spelen behoorlijk tot zeer goed veldspel, maar zonder de bal vind ik ons nog matig. Vandaag een tegenstander van niveau, kijken hoe we ervoor staan dus.

Waarschijnlijke opstelling:

V. Duin
Busse - Toet - Ottenhof - Guerain
Receveur - Kip
Oost
Boldewijn - Serrarens - Dissels


Ik ga voor een 2-2
Niet te optimistisch he

almere036

Citaat van: Cambuur058 op juli 17, 2013, 17:27:28
Niet te optimistisch he

Oefenwedstrijden.. altijd een garantie voor verrassingen! :monk :monk

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Goudvinger

6-0 en de spelers van Almere gaan huilend de bus in  :proost

nepomuk

Poeh poeh.....6-0. Ik denk een beetje overschatting van eigen kunnen. Het moet maar blijken of dit Cambuur al een beetje een enheid is. Moet nog groeien, dus een negatieve verrassing is zeker niet uitgesloten.
Ten opzicht van vorig jaar  lijkt Almere-city er op voorruit te zijn gegaan. Het inpassen van enkele ex jonge ajacieden aangevuld met wat ervaren krachten (Dissels?) kan zeker goed uitpakken van AC. Ik denk dat dit Almere-City zeker in het linker rijtje van de jupiler terecht gaat komen. En het zou mij ook niet verbazen dat ze een periode titel gaan pakken.
Dus absoluut niet onderschatten dit AC, ook al is het maar een vriendschappelijk duel.

Roofvogel

Citaat van: nepomuk op juli 17, 2013, 17:47:12
Poeh poeh.....6-0. Ik denk een beetje overschatting van eigen kunnen. Het moet maar blijken of dit Cambuur al een beetje een enheid is. Moet nog groeien, dus een negatieve verrassing is zeker niet uitgesloten.
Ten opzicht van vorig jaar  lijkt Almere-city er op voorruit te zijn gegaan. Het inpassen van enkele ex jonge ajacieden aangevuld met wat ervaren krachten (Dissels?) kan zeker goed uitpakken van AC. Ik denk dat dit Almere-City zeker in het linker rijtje van de jupiler terecht gaat komen. En het zou mij ook niet verbazen dat ze een periode titel gaan pakken.
Dus absoluut niet onderschatten dit AC, ook al is het maar een vriendschappelijk duel.

Tering zeg wat een dom gelul, het team is een eenheid als je het verslag heb gelezen van de pot tegen sparta en met alle respect maar dit Almere moet je gewoon pakken met een 2 of 3 nul

Yellow Army

Area 58

nepomuk

Citaat van: Roofvogel op juli 17, 2013, 17:49:58
Tering zeg wat een dom gelul, het team is een eenheid als je het verslag heb gelezen van de pot tegen sparta en met alle respect maar dit Almere moet je gewoon pakken met een 2 of 3 nul

Natuurlijk, met een doelpuntje of twee drie winnen zou normaal zijn. Maar ik verwacht ZEKER geen 7-1- of 6-0.
Gokje :3-1 voor Cambuur.

almere036

Nja, een grote nederlaag is nog best mogelijk. We hebben veel jonge spelers, en als we dan met veel pech 2-0 achter komen, dan is de kans aanwezig dat de kopjes gaan hangen..