Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Almere City 17 juli in Menaldum

Gestart door syp, juli 04, 2013, 21:40:55

Vorige topic - Volgende topic

Roofvogel

Citaat van: drg op juli 19, 2013, 12:54:00
Ik snap dat 't niet altijd goed uit pakt maar met zijn snelheid zou die dan eigenlijk een lijn vooruit opgesteld moeten worden, dan maar het één of 't ander.

Ik heb hem afgelopen seizoen anders wel goed beleefd, sterke kopper en soms geweldige sprintacties. Misschien soms wat te fanatiek maar is wel vaak degene geweest die de bal zelf naar de andere kant van het veld bracht wanneer de rest onnozel om hen heen stonden te wijzen of totaal geen aanstalten maakten om aan te vallen.

Dat ben ik wel met je eens beste man maar geloof me nou in de eredivisie komt van der Laan hier niet aan toe. Leuke voetballer en in de eerste divisie kan hij ook best opkomen maar niet in de eredivisie echt niet.