Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Almere City 17 juli in Menaldum

Gestart door syp, juli 04, 2013, 21:40:55

Vorige topic - Volgende topic

syp

Cambuur in de bus naar Menaldum

Een punt van zorg was het de afgelopen weken wel. Voor de gemiddelde Cambuursupporter althans. Past de voltallige selectie wellicht in een personenauto, zo werd gevreesd. Maar dat valt mee. Er is toch echt een bus nodig om de complete selectie te vervoeren en die bus remt op woensdag 17 juli af in Menaldum voor de ontmoeting met Almere City FC. Het is voor de derde keer dat de Leeuwarders in de aanloop naar de competitie Schatzenburg aandoen.

Er zit een aardig aspect aan deze wedstrijd. Almere wordt getraind door Johann Georg Friedrich Grim, zeg maar Fred.
Hij speelde niet minder dan 272 wedstrijden voor Cambuur en werd maar liefst zeven keer gekozen als 'speler van het jaar'.
In 1992 werd hij onder leiding van Rob Baan, met Cambuur kampioen. Van deze legendarische keeper hangt er in het stadion een knots van een poster. Beelden die je nooit vergeet zijn zijn achteloos uitgevoerde tikkies-terug in het eigen strafschopgebied met een of twee spelers van de tegenstander in de buurt. Een bravoure stukje, waar het publiek met ingehouden adem naar keek, maar die altijd goed afliepen.

Op 17 juli gaat het over Eredivisie tegen Jupiler League. Over de nieuwe vorm van SC Cambuur.
En over de vraag in welke vorm die vorm verkeert. Nieuwsgierig?? Kom dan op tijd en volg de aanwijzingen van de verkeersleiders.

Direct na de wedstrijd is de uitslag van de verloting met leuke voetbalprijzen waaronder een gesigneerde bal en misschien zelfs wel een gesigneerd wedstrijdshirt! Kom massaal en steun onze club(s).

Datum: 17 juli 2013
Tijd: 19.00 uur
Locatie: Sportpark Schatzenburg Menaldum
Organisatie vv FoarĂșt

KristCambuur

Leuke tegenstander en mooi in de buurt... Ik ga zeker kijken!  |:)
Cambuur till I die!

Goudvinger

Eventjes over de knie leggen en doorpakken naar Mallorca thuis.  :proost

Bernardo

Ook maar weer even heen, word mooi weer. Dus mooi op het fietsje!  :proost

Ruppppert


marrumer


brambo3004


Yellow Army

Area 58

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel



Synea

Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

marrumer

almere heeft 1-0 verloren van vv noordwijk  :_schater (topklasser)

Dokkumer

Ook hier geldt "Verschil tussen onderkant JL en Topklasse is niet zo heel groot." Sterker nog, sommige Topklassers vind ik sterker dan bodem JL ploegen. Daarom ben ik nog steeds voorstander van een verplichte doorstroming vanuit de TK. Versoepel de voorwaarden voor de JL iets en haal die voor de TK iets omhoog en dan kan er vast wel wat moois groeien..

Drumfather SCC

Aanwezig, Op t fietske  |:)
Moet na die 235 KM een eitje zijn, Nietwaar Dokkumer  :proost