Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Die intervieuws na een wedstr zijn over het algemeen triest .Arts zegt al 3 jaar hetzelfde .Die 2 weggegooide pnt tegen denbosch was ie ook uiterst tevreden mee .

denistel

Citaat van: poelie-lwd op maart 04, 2013, 08:17:52
Citaat van: denistel op maart 03, 2013, 17:28:25
nee hoor het blijven hun keuze,s maar als 6000 mensen er anders over denken dan
kun je er misschien wat mee doen toch zoals nu ook gebeurd.

Denk je? Ik heb het idee dat ze denken dat die 6000 man er niet een sodemieter van snappen. Als ik de interviews beluister na een wedstrijd schieten mij de tranen in mijn onderbroek.

Even voor de duidelijkheid, wat gaan ze er mee doen dan en wat gebeurd er nu al?  :?

dat keurntjes niet speelt en vd laan meer power brengt op het middenveld

Grijskijkert

Citaat van: denistel op maart 04, 2013, 13:42:14
Citaat van: poelie-lwd op maart 04, 2013, 08:17:52
Citaat van: denistel op maart 03, 2013, 17:28:25
nee hoor het blijven hun keuze,s maar als 6000 mensen er anders over denken dan
kun je er misschien wat mee doen toch zoals nu ook gebeurd.

Denk je? Ik heb het idee dat ze denken dat die 6000 man er niet een sodemieter van snappen. Als ik de interviews beluister na een wedstrijd schieten mij de tranen in mijn onderbroek.

Even voor de duidelijkheid, wat gaan ze er mee doen dan en wat gebeurd er nu al?  :?

dat keurntjes niet speelt en vd laan meer power brengt op het middenveld
En kan die snelle back(Cijntje) in de gaten houden, zodat Adje niet altijd mee hoeft te verdedigen..
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

die cijntje das verleden tijd man  :0=

okkele

echt niet!
hadden we die kerel maar in lwd.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

richard

Citaat van: grijskijker op maart 04, 2013, 14:24:05
Citaat van: denistel op maart 04, 2013, 13:42:14
Citaat van: poelie-lwd op maart 04, 2013, 08:17:52
Citaat van: denistel op maart 03, 2013, 17:28:25
nee hoor het blijven hun keuze,s maar als 6000 mensen er anders over denken dan
kun je er misschien wat mee doen toch zoals nu ook gebeurd.

Denk je? Ik heb het idee dat ze denken dat die 6000 man er niet een sodemieter van snappen. Als ik de interviews beluister na een wedstrijd schieten mij de tranen in mijn onderbroek.

Even voor de duidelijkheid, wat gaan ze er mee doen dan en wat gebeurd er nu al?  :?

dat keurntjes niet speelt en vd laan meer power brengt op het middenveld
En kan die snelle back(Cijntje) in de gaten houden, zodat Adje niet altijd mee hoeft te verdedigen..

As cambuur van eigen kracht uit gaat komt die cijntje nooit weer op ....

Grijskijkert

Citaat van: denistel op maart 04, 2013, 15:38:17
die cijntje das verleden tijd man  :0=
Speelt anders erg goed na die zware blessure,en als voorbeeld Anco Jansen van de Graafschap kwam tegen hem niet aan t voetballen en werd zelfs gewisseld.. En de linkerkant was nog al kwetsbaar(doelpunt MVV),dus een prima set om v/d Laan daar neer te zetten!

Maar wat Richard als zei, als Cambuur van z'n eigen kracht uit gaat heb je niets te vrezen.
IN HENK WE TRUST!!!

De Jager

Ik weet niet waar ik je voor uit moet maken, maar wat ben jij een drama. Rot alstublieft meteen op!
Je beste speler eruit halen voor De Leeuw? :wall
Over je keeper maar niet te spreken, zeg bewust jou keeper! Geef mij die nienhuis ofzo maar!

Groeten uit de cambuurbar

Dokkumer

Citaat van: De Jager op maart 04, 2013, 21:57:18
Groeten uit de cambuurbar

Groeten terug daar  :proost

Galdiano

Altijd tot de laatste seconde op de tribune. Kon het niet meer aanzien! Wat een drama's!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

gefeliciteerd Arts jonguhh .Lekker met een smile achter het stuur naar huis .

sunderland

Citaat van: sunderland op februari 23, 2013, 12:54:53
Citaat van: oost058 op februari 23, 2013, 10:47:22
Citaat van: sunderland op februari 23, 2013, 02:32:52
Wij eindigen toch wel bij de eerste 7 en dat weet jij ook wel.

Juist nu zou je moeten doordrukken met pressie voetbal. Dominant durven zijn.
We staan in verliespunten maar 5 pt achter op sparta.
Had je nu gewonnen was dat maar 3 pt geweest!
Zo dicht bij is plek nr 1
We hoeven niet onder te doen voor sparta en mvv.
ken hem niks schelen..90 min hetzelfde voetbal gezien en word helemaal niks aan gedaan .

Sander Scc

Laat Henk het alsjeblieft overnemen. Dit gaat helemaal nergens meer over..

Galdiano

 :0= OPROTTEN!!!!!!!!!!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Sander Scc op maart 04, 2013, 22:17:09
Laat Henk het alsjeblieft overnemen. Dit gaat helemaal nergens meer over..
idd