Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

gewoon een fan

Citaat van: richard op februari 22, 2013, 00:53:15
We spelen vandaag thuis, zou het nu eens mogelijk zijn om de eerste 10 minuten die lui gelijk vastzetten, wij kort staan en je het publiek erachter krijgt en je Henk de jong wat meer vrijheid geeft om te coachen, tis morgen al zo koud en dan ook nog dat angsthazenvoetbal omdat jij niet weet hoe je den Bosch moet aanpakken. Het publiek verdient wel eens wat anders en als je het publiek erachter krijgt heeft bijna geen 1 tegenstander iets te melden in Leeuwarden, kort op de man druk naar voren en dichtstbijzijnde tegenstander oppakken en over den Bosch hoef je dan niks te zeggen want we zijn namelijk in Leeuwarden!! Alvast bedankt voor de medewerking :proost

Mooi gesproken kerel  :proost
Vroeger was het Cambuur stadion een onneembare vesting,oh wat verlang ik weer naar die tijd.

speculeter

Net zo als het eerste half uur tegen eindhoven....
Durven en druk zetten.....dan krijg je het publiek er ook achter!!!! :0= :0=

Andre-Lwd

Citaat van: peter op februari 22, 2013, 09:37:53
...dan krijg je het publiek er ook achter!!!! :0= :0=

Wat een gekkehus was het eerste half uur op de tribunes  :O

richard

Goed bezig weer toptrainer.......beginnen met keurntjes was al onnozel maar oebele op de rechtsbuiten helemaal!! Zie nu eens in dat hij op 10 moet en dat hemmen verder weg moet spelen En dat de buitenspelers veel dieper moeten staan.....echt wat een tactisch onbenul ben jij!!! Pak je spullen en laat Henk en de anderen het afmaken.......antivoetbal trainer dat je bent!!

sunderland

Slappe zak gefeliciteerd met de 0-0-

sunderland

Wij eindigen toch wel bij de eerste 7 en dat weet jij ook wel.

sunderland

Oprotten angsthaas. Het maakt jou niks meer uit , ouwe forumlezer.We hebben geen kans weggeven zal je wel zeggen .Gefeliciteerd slome

sunderland

 :0=bah ...Nacomp here we come ...Snv of denbij mvel tekenen b

sunderland


De Raaf

He lullo, ik zit met mezelf in de knoop.
Ik baal ervan om te zeggen, maar rest van seizoen ken mij geen flikker meer schelen.
Ik heb alleen maar 1 juli in mijn kop, de mooie dag dat jij oprot.
Wedstrijd na wedstrijd heb je bedorven om vervolgens met een analyse te komen die kant nog wal raakt.
Tevens heb je de behoefte om het eens prachtige publiek (is nu door jou laffe speelwijze totaal ingedut), te bekritiseren.
Heb nieuws voor je: jij zal nooit meer bij een club tekenen met een publiek dat ook maar in de buurt komt van het onze.
Walgelijke, zelfingenomen, tunnelvisie uitdragende, misselijke galbak: nooit meer naar Leeuwarden na bevrijdingsdag.
Je bent onze mooie club niet waard.
:0=ANGSTHAAS!!!!!!!!!!

Goudvinger

Ik proef enige frustratie in dit topic  :gelekaart

oost058

Citaat van: sunderland op februari 23, 2013, 02:32:52
Wij eindigen toch wel bij de eerste 7 en dat weet jij ook wel.

Juist nu zou je moeten doordrukken met pressie voetbal. Dominant durven zijn.
We staan in verliespunten maar 5 pt achter op sparta.
Had je nu gewonnen was dat maar 3 pt geweest!
Zo dicht bij is plek nr 1
We hoeven niet onder te doen voor sparta en mvv.


sunderland

Citaat van: oost058 op februari 23, 2013, 10:47:22
Citaat van: sunderland op februari 23, 2013, 02:32:52
Wij eindigen toch wel bij de eerste 7 en dat weet jij ook wel.

Juist nu zou je moeten doordrukken met pressie voetbal. Dominant durven zijn.
We staan in verliespunten maar 5 pt achter op sparta.
Had je nu gewonnen was dat maar 3 pt geweest!
Zo dicht bij is plek nr 1
We hoeven niet onder te doen voor sparta en mvv.
ken hem niks schelen..90 min hetzelfde voetbal gezien en word helemaal niks aan gedaan .

John Hiatt

Wat ik niet snap is dat de spelers totaal geen initiatief nemen in het veld. Ze kunnen toch schijt aan de ts hebben en lekker gaan ballen zoals zij het willen. Blijkbaar is het intelligentieniveau van de spelers ook niet zo hoog. Qua voetbal dan!

richard

Citaat van: John Hiatt op februari 23, 2013, 12:59:57
Wat ik niet snap is dat de spelers totaal geen initiatief nemen in het veld. Ze kunnen toch schijt aan de ts hebben en lekker gaan ballen zoals zij het willen. Blijkbaar is het intelligentieniveau van de spelers ook niet zo hoog. Qua voetbal dan!

Dat is tegenwoordig niet meer zo en anders wordt meneertje heel heel boos....