Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

renesmidje

Citaat van: John Hiatt op februari 23, 2013, 13:30:59
Meneertje vertrekt toch, dus als spelersgroep zou ik nu mijn eigen plan trekken. Winst = punten = premie!

Zijn geen wedstrijdpremies meer.

Lwdscc

Citaat van: renesmidje op maart 01, 2013, 11:07:44
Citaat van: John Hiatt op februari 23, 2013, 13:30:59
Meneertje vertrekt toch, dus als spelersgroep zou ik nu mijn eigen plan trekken. Winst = punten = premie!

Zijn geen wedstrijdpremies meer.

Nee maar wel een dikke bonus als ze play offs halen toch?

sccleeuwarden

De voorbeschouwing van deze wedstrijd staat online en in deze video is dus te zien dat er grote verschillen in de groep liggen! Alfons zegt dat diemers nog niet fit is en diemers geeft zelf aan fit te zijn en te hopen dat hij er weer bij zit............................ http://www.jupilerleague.nl/video/1011523.php

Galdiano

Jonge spelers willen altijd spelen! En geven altijd aan dat het wel kan. Arts neemt diemers in bescherming en zo hoort dat!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TM

Ik snap niet waar Arts mee bezig is de laatste tijd.....

Dokkumer

Citaat van: TM op maart 01, 2013, 19:42:00
Ik snap niet waar Arts mee bezig is de laatste tijd.....
Dat idee heb ik de laatste ruim 2 jaar al :devil

denistel

Citaat van: Galdiano op maart 01, 2013, 17:49:37
Jonge spelers willen altijd spelen! En geven altijd aan dat het wel kan. Arts neemt diemers in bescherming en zo hoort dat!

in bescherming??? hij het immers al een paar weken niet kunnen spelen die
jongen is nu topfit dus beschermen snap ik niet hoor en keurntjes ken het
gewoon niet aan op het middenveld helaas.

John Hiatt

Citaat van: denistel op maart 01, 2013, 20:19:36
Citaat van: Galdiano op maart 01, 2013, 17:49:37
Jonge spelers willen altijd spelen! En geven altijd aan dat het wel kan. Arts neemt diemers in bescherming en zo hoort dat!

in bescherming??? hij het immers al een paar weken niet kunnen spelen die
jongen is nu topfit dus beschermen snap ik niet hoor en keurntjes ken het
gewoon niet aan op het middenveld helaas.

Diemers wel dan? Ben ik ook nog niet van overtuigd. Laat hem iig geen vrije tappen en corners meer nemen. Dat zou een goed begin zijn.

oost058

vreemd verhaal...
de club kan hier toch even duidelijkheid over verschaffen of niet?

denistel

Citaat van: John Hiatt op maart 02, 2013, 11:35:22
Citaat van: denistel op maart 01, 2013, 20:19:36
Citaat van: Galdiano op maart 01, 2013, 17:49:37
Jonge spelers willen altijd spelen! En geven altijd aan dat het wel kan. Arts neemt diemers in bescherming en zo hoort dat!

in bescherming??? hij het immers al een paar weken niet kunnen spelen die
jongen is nu topfit dus beschermen snap ik niet hoor en keurntjes ken het
gewoon niet aan op het middenveld helaas.

Diemers wel dan? Ben ik ook nog niet van overtuigd. Laat hem iig geen vrije tappen en corners meer nemen. Dat zou een goed begin zijn.

diemers vind ik wel zeker beter dan keurntjes ja.

sunderland

Citaat van: oost058 op maart 02, 2013, 14:32:22
vreemd verhaal...
de club kan hier toch even duidelijkheid over verschaffen of niet?
Je bedoeld Anus uhh Arts

Goudvinger

Citaat van: oost058 op maart 02, 2013, 14:32:22
vreemd verhaal...
de club kan hier toch even duidelijkheid over verschaffen of niet?

Moet de club op elk hersenspinsel op dit forum commentaar geven?  :_schater

John Hiatt

Citaat van: oost058 op maart 02, 2013, 14:32:22
vreemd verhaal...
de club kan hier toch even duidelijkheid over verschaffen of niet?

Technische staf hoeft op dit forum toch geen uitleg te geven over hun keuzes? Dan hebben ze een dagtaak. Wat niet wil zeggen dat ik de keus voor Keurntjes snap.

denistel

nee hoor het blijven hun keuze,s maar als 6000 mensen er anders over denken dan
kun je er misschien wat mee doen toch zoals nu ook gebeurd.

poelie-lwd

Citaat van: denistel op maart 03, 2013, 17:28:25
nee hoor het blijven hun keuze,s maar als 6000 mensen er anders over denken dan
kun je er misschien wat mee doen toch zoals nu ook gebeurd.

Denk je? Ik heb het idee dat ze denken dat die 6000 man er niet een sodemieter van snappen. Als ik de interviews beluister na een wedstrijd schieten mij de tranen in mijn onderbroek.

Even voor de duidelijkheid, wat gaan ze er mee doen dan en wat gebeurd er nu al?  :?
Iedereen heeft recht op mijn mening.