Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Bij balverlies, speelden we gewoon 4-5-1...en dat in een thuiswedstrijd. Oprotten! :zucht

sunderland

Hef ook hetzelfde idee als bij Twente .Dit ken niet meer..Hij zit als een dooie zak op de bank en veranderd HE'-LE-MAAL niks .Is ook geen reet aan om te zien .Geen backs die opkomen ,buitenspelers eens van kant veranderen .Iemand om de spits laten spelen [welke spits]

Andre-Lwd

Lekker in Emmen blijven Arts, kom aub niet weer in Leeuwarden.

sunderland


De Jager

Censuur word er gepleegd!

sunderland

Wat is dit voor een forum  :0=Hup Arts :thumbsup

sunderland


Don

Arts opzouten neem de eer aan jezelf en ga alsjeblieft weg.. Rij vanavond naar huis en van mij hoef je hier niet weer te komen.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

sunderland

Citaat van: Don op maart 04, 2013, 22:35:54
Arts opzouten neem de eer aan jezelf en ga alsjeblieft weg.. Rij vanavond naar huis en van mij hoef je hier niet weer te komen.
Pas op

De Jager

Ze komen je halen!

SCC-J


Dokkumer

Citaat van: De Jager op maart 04, 2013, 22:34:13
Censuur word er gepleegd!

Als je onzin topics als Wegwezen en 1 juli verwijderen al Censuur noemt, gaan we vanaf nu de Noord Koreaanse methode toepassen :devil

Ik zou me niet meer negatief uitlaten over Arts, maar om maar eens van mijn principes af te stappen
1. Op 1 juli stel ik een nationale feestdag in. Einde Arts dag
2. Laat het morgen 1 juli zijn
3. ROT OP NAAR EMMEN EN HANG JE PAPIERTJE BOVEN JE NEST. Je krijgt de boel niet aan het voetballen en denkt dat elke tegenstander van het niveau Barcelona is.

We zien je wel terug als trainer van Bah Kwiek Dokkum, kom ik elke thuiswedstrijd vlak bij je staan :devil

Dokkumer

Citaat van: sunderland op maart 04, 2013, 22:37:40
Citaat van: Don op maart 04, 2013, 22:35:54
Arts opzouten neem de eer aan jezelf en ga alsjeblieft weg.. Rij vanavond naar huis en van mij hoef je hier niet weer te komen.
Pas op

16 Arts topics is teveel eer voor deze minkukel... :devil

Holwerd voor Cambuur

Ik smeek je, uit het diepst van mijn geelblauwe hart: Hou de eer aan jezelf. Desnoods met behoud van salaris tot eind juni, maar blijf aub thuis! Ik kan dit niet meer aanzien.... ;( ;(

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Is ie al weg?