Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur- de Graafschap zaterdag 11 oktober.21:00

Gestart door fred, oktober 04, 2025, 08:44:37

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
1 (3.3%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (3.3%)
Marsman
14 (46.7%)
Balk
0 (0%)
souren
1 (3.3%)
Diemers
12 (40%)
Ferrah
1 (3.3%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
van de Veen
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: oktober 17, 2025, 01:10:47

Tanjajeah

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 12, 2025, 00:01:18
Dat had ik vandaag ook. Verschrikkelijk, dat geregisseerde. Als ze nou 3-0 winnen of 3-0 verliezen, het zal geen verschil maken.
En dan na de wedstrijd moet het elftal ook nog een verplicht stukje opvoeren/aanhoren?!

Noord-koreaans geregisseerde sfeer, met een hoog 'kijk ons eens mooi georganiseerd zingen en dansen' gehalte. Heeft niks met voetbal te maken en toch zijn er mensen die het prachtig vinden.

sunderland

Citaat van: Eewal op oktober 11, 2025, 23:54:40
past niet bij onze club maar ik irriteer me er ook niet aan. Zoveel mooier, de wedstrijden met een goed gevuld uitvak.
waar maken sommigen zich druk over. Laat gaan

sunderland

Goede degelijke wedstrijd gezien waarin de jonkies het mochten afmaken in het laatst. Marsman speelde beste pot.
2 e helft speelde je tegen een muur en dan moet je vooral geduldig blijven en geen balverlies leiden. Dat deden we gewoon heel goed. Niet heel sprankelend maar professioneel.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op oktober 12, 2025, 01:10:37
waar maken sommigen zich druk over. Laat gaan

Maak je nou niet zo druk om waar anderen zich druk om maken :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

ChantiSCC

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 12, 2025, 01:29:14
Maak je nou niet zo druk om waar anderen zich druk om maken :proost

Maak je nou niet zo druk waar anderen zich druk over maken waar anderen zich weer druk over maken  :_schater

Poetser

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 12, 2025, 00:01:18
Dat had ik vandaag ook. Verschrikkelijk, dat geregisseerde. Als ze nou 3-0 winnen of 3-0 verliezen, het zal geen verschil maken.
En dan na de wedstrijd moet het elftal ook nog een verplicht stukje opvoeren/aanhoren?!

Klopt. Wat een sneuheid eigenlijk. Een hoop mensen om me heen begonnen ze op een gegeven moment ook maar wat uit te lachen.


CambuurAmersfoort

Citaat van: Poetser op oktober 12, 2025, 08:22:48
Klopt. Wat een sneuheid eigenlijk. Een hoop mensen om me heen begonnen ze op een gegeven moment ook maar wat uit te lachen.

Het was inderdaad echt een vreselijk kansloos gezicht. Staat zo'n gek in zo'n bakje helemaal los te gaan wie wanneer z'n handjes in de lucht moet steken of wanneer ze walsend heen en weer moeten gaan. Het heeft niks met voetbalbeleving te maken en ik vond het vooral een beetje sneu. Ik denk ook niet dat je veel van de wedstrijd en de spanning meekrijgt als je alleen maar met je optreden bezig bent.

gobo

Erg mooi dat er gister op het laatst zoveel lokale spelers op het veld stonden. Tegen het einde 3 Leeuwarders, een Sneker, een Harekiet en een uit Surhuisterveen. Kan me eigenlijk niet herinneren dat dat voor het laatst het geval was voor dit seizoen.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Eewal

Citaat van: gobo op oktober 12, 2025, 08:59:48
Erg mooi dat er gister op het laatst zoveel lokale spelers op het veld stonden. Tegen het einde 3 Leeuwarders, een Sneker, een Harekiet en een uit Surhuisterveen. Kan me eigenlijk niet herinneren dat dat voor het laatst het geval was voor dit seizoen.
prachtig idd, maar tot de 2-0 vond ik het af en wel wat wankel. Mooie toekomst!

Specuveter

Tegen Emmen kwamen Rolke, Binder etc erin en viel het als een kaarten huis
Nu met de "jonkies" erin niet.

Galdiano

Zullen we het nu hebben over de wedstrijd ipv die clowns in het uitvak?  :_schater

Marsman heeft het eindelijk laten zien. Hier zo vaak verguisd, maar was de afgelopen 2 jaar de beste back van de O21 competitie. En nu laat hij dat gelukkig ook zien. Chalvez moet op gaan passen.

Sjostrand wat een speler de eerste helft. Zoveel dreiging en zowel binnenlangs als buitenom zo onvoorspelbaar. Wat heeft die een schoppen moeten incasseren.

Amofa op de kopbal van de lijn na weer erg slordig en dromerig. Dat moet er echt uit.

Een moeilijke wedstrijd waar geen doorkomen aan was door de defensieve gedacht. Maar geen moment ingezetenen dat we deze zouden verliezen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Citaat van: Specuveter op oktober 12, 2025, 09:09:53
Tegen Emmen kwamen Rolke, Binder etc erin en viel het als een kaarten huis
Nu met de "jonkies" erin niet.
we speelden gister dan ook wel tegen 10 man he... ik vind het achter de eerste 14 in de selectie nog wat piepen en kraken. Maar doet niks af aan de prestatie van de jonkies.

De Gast

Citaat van: Specuveter op oktober 12, 2025, 09:09:53
Tegen Emmen kwamen Rolke, Binder etc erin en viel het als een kaarten huis
Nu met de "jonkies" erin niet.

Ik vrees wel voor die twee dat het enkeltjes Duitsland en Oostenrijk worden. Beide log en moeilijk.. past toch helemaal niet in het snelle spel dat we willen spelen.

oost

Citaat van: De Gast op oktober 12, 2025, 10:20:01
Ik vrees wel voor die twee dat het enkeltjes Duitsland en Oostenrijk worden. Beide log en moeilijk.. past toch helemaal niet in het snelle spel dat we willen spelen.

Opzich ook niet heel erg toch.
Als je 1 miskoop per jaar doet dan doe je het gewoon erg goed |:)

Johan-12

Citaat van: Galdiano op oktober 12, 2025, 09:10:36
Zullen we het nu hebben over de wedstrijd ipv die clowns in het uitvak?  :_schater

Marsman heeft het eindelijk laten zien. Hier zo vaak verguisd, maar was de afgelopen 2 jaar de beste back van de O21 competitie. En nu laat hij dat gelukkig ook zien. Chalvez moet op gaan passen.

Sjostrand wat een speler de eerste helft. Zoveel dreiging en zowel binnenlangs als buitenom zo onvoorspelbaar. Wat heeft die een schoppen moeten incasseren.

Amofa op de kopbal van de lijn na weer erg slordig en dromerig. Dat moet er echt uit.

Een moeilijke wedstrijd waar geen doorkomen aan was door de defensieve gedacht. Maar geen moment ingezetenen dat we deze zouden verliezen.
Enige minpunt bij Sj?strand vind ik dat hij alles met buitenkant rechts moet of wil doen. Soms is het makkelijker voor hem en teamgenoot om bal gewoon met links over de grond voor de goal te geven of terug te trekken.