Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur- de Graafschap zaterdag 11 oktober.21:00

Gestart door fred, oktober 04, 2025, 08:44:37

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
1 (3.3%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (3.3%)
Marsman
14 (46.7%)
Balk
0 (0%)
souren
1 (3.3%)
Diemers
12 (40%)
Ferrah
1 (3.3%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
van de Veen
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: oktober 17, 2025, 01:10:47

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

Citaat van: Edr op oktober 11, 2025, 16:43:25
Nog iemand die een kaart voor noord zoekt?

Op facebook worden nog kaarten gevraagd
Area 58

sunderland



KlinkHamer


fred

Citaat van: KlinkHamer op oktober 11, 2025, 20:34:54
Wat slecht dat de frietkramen weg zijn

Op oost half warm half koud met een lading zout. Eenmalige actie.

Leovardiascc

Wij springen allemaal voor bob bob bob bob bob |:)

Trainert!

Bobbie doet het geweldig, op deze manier heeft Galvez een probleem

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

michello

#84
En weer +3. Prima overwinning.
Af en toe slaapverwekkend, maar dat zat er aan te komen na die rode kaart. Keeper haalde er ook best veel uit. Valt die 2-0 eerder voetbalt het ook minder met de rem erop.

Specuveter

G??n Binder en g??n Rolke erin.
Dat kleine stukje met Kooistra op de back smaakte naar m??r

oost

Mooi dat de jongens van onder 21 Cambuur vandaag redden.
Voor de rest het duel maar snel vergeten  :D

zeewolde

Mooie verdiende overwinning.

Maar wat heb ik me lopen irriteren aan de jostiband in het uitvak. Ik las hier van de week iemand die dit mooi vindt.....

2 x in de week oefenen op de dansjes en het zwaaien van de sjaaltjes.
En dan ook nog zo'n gek in een bakje met een megafoon er bij , die aan moet geven wanneer en hoe je moet zwaaien met het sjaaltje ..

Eewal

Citaat van: zeewolde op oktober 11, 2025, 23:47:41
Mooie verdiende overwinning.

Maar wat heb ik me lopen irriteren aan de jostiband in het uitvak. Ik las hier van de week iemand die dit mooi vindt.....

2 x in de week oefenen op de dansjes en het zwaaien van de sjaaltjes.
En dan ook nog zo'n gek in een bakje met een megafoon er bij , die aan moet geven wanneer en hoe je moet zwaaien met het sjaaltje ..
past niet bij onze club maar ik irriteer me er ook niet aan. Zoveel mooier, de wedstrijden met een goed gevuld uitvak.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op oktober 11, 2025, 23:47:41
Maar wat heb ik me lopen irriteren aan de jostiband in het uitvak. Ik las hier van de week iemand die dit mooi vindt.....

Dat had ik vandaag ook. Verschrikkelijk, dat geregisseerde. Als ze nou 3-0 winnen of 3-0 verliezen, het zal geen verschil maken.
En dan na de wedstrijd moet het elftal ook nog een verplicht stukje opvoeren/aanhoren?!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021