Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur- de Graafschap zaterdag 11 oktober.21:00

Gestart door fred, oktober 04, 2025, 08:44:37

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
1 (3.3%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (3.3%)
Marsman
14 (46.7%)
Balk
0 (0%)
souren
1 (3.3%)
Diemers
12 (40%)
Ferrah
1 (3.3%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
van de Veen
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: oktober 17, 2025, 01:10:47

okkele

#105
Citaat van: Galdiano op oktober 12, 2025, 09:10:36


Maar geen moment ingezetenen dat we deze zouden verliezen.

dan heb ik toch echt wat anders gezien.
kon wat mij betreft beide kanten op wat echte mogelijkheden betreft en als de scheids niet zo blunderde bij die snel genomen vrije trap waar het 1 op 1 zou zijn geweest en waarschijnlijk de 1-1 dan werd het billenknijpen met al die vermoeidheid die dan nog zwaarder word.
ik ben blij met weer een 3punter tegen een lastige tegenstander.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Johan-12

Citaat van: okkele op oktober 12, 2025, 11:58:04
dan heb ik toch echt wat anders gezien.
kon wat mij betreft beide kanten op wat echte mogelijkheden betreft en als de scheids niet zo blunderde bij die snel genomen vrije trap waar het 1 op 1 zou zijn geweest en waarschijnlijk de 1-1 dan werd het billenknijpen met al die vermoeidheid die dan nog zwaarder word.
ik ben blij met weer een 3punter tegen een lastige tegenstander.
Door het trage tempo sukkelde Cambuur zichzelf in slaap, waardoor de passing onzorgvuldig was.
Dit had zomaar puntverlies op kunnen leveren. Net na de rust ook dikke kans voor de Graafschap, en we hadden mazzel met die vrije trap die over moest.

Eewal

Citaat van: okkele op oktober 12, 2025, 11:58:04
dan heb ik toch echt wat anders gezien.
kon wat mij betreft beide kanten op wat echte mogelijkheden betreft en als de scheids niet zo blunderde bij die snel genomen vrije trap waar het 1 op 1 zou zijn geweest en waarschijnlijk de 1-1 dan werd het billenknijpen met al die vermoeidheid die dan nog zwaarder word.
ik ben blij met weer een 3punter tegen een lastige tegenstander.
terecht dat die vrije trap werd teruggefloten, bal lag 5 meter verderop. Maar ik vond het ook billenknijpen tot aan de 2-0.

okkele

Citaat van: Eewal op oktober 12, 2025, 12:24:39
terecht dat die vrije trap werd teruggefloten, bal lag 5 meter verderop. Maar ik vond het ook billenknijpen tot aan de 2-0.
dat was niet de uitleg van de scheids, die gaf aan dat hij nog rolde en dat was zeker niet het geval.
kijk de beelden maar even terug, terecht dat niemeijer boos werd en dus weer onterecht dat ie geel kreeg.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Eewal

Citaat van: okkele op oktober 12, 2025, 12:36:15
dat was niet de uitleg van de scheids, die gaf aan dat hij nog rolde en dat was zeker niet het geval.
kijk de beelden maar even terug, terecht dat niemeijer boos werd en dus weer onterecht dat ie geel kreeg.
klopt, de scheids gaf andere reden.

diekhuzen

Citaat van: okkele op oktober 12, 2025, 11:58:04
dan heb ik toch echt wat anders gezien.
kon wat mij betreft beide kanten op wat echte mogelijkheden betreft en als de scheids niet zo blunderde bij die snel genomen vrije trap waar het 1 op 1 zou zijn geweest en waarschijnlijk de 1-1 dan werd het billenknijpen met al die vermoeidheid die dan nog zwaarder word.
ik ben blij met weer een 3punter tegen een lastige tegenstander.

Bij een goal was het een mega blunder van de scheids geweest aangezien de man een meter of 5 uit positie lag.

okkele

ook goed hoor, heb je het voorgaande ook gelezen?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: Johan-12 op oktober 12, 2025, 11:57:30
Enige minpunt bij Sj?strand vind ik dat hij alles met buitenkant rechts moet of wil doen. Soms is het makkelijker voor hem en teamgenoot om bal gewoon met links over de grond voor de goal te geven of terug te trekken.
oneens, hij doet dat omdat hij meer gevoel in zijn rechter heeft. Dat simpele balletje op Marsman was met gevoel precies op de juiste snelheid. Zijn lichaam staat er ook op gericht. Om terug te trekken wel eens maar dat kan ook niet anders als je dat wilt

fred

Die lui zijn goed aan het stickers plakken geweest  :_schater

sunderland

Citaat van: Eewal op oktober 12, 2025, 12:24:39
terecht dat die vrije trap werd teruggefloten, bal lag 5 meter verderop. Maar ik vond het ook billenknijpen tot aan de 2-0.
ik ook. Je hebt zelf ook 6 kansen gehad in 2 e helft en die benoem ik liever dan die 1.5 van hun

denistel

wedstrijd had al na 20 gedaan moeten zijn maar we waren niet scherp genoeg
de rode kaart was voor de wedstrijd niet goed want die lui gingen verdedigender
spelen dan daar hadden we  best wel moeite mee en maakten vaan verkeerde
keuze,s of speelden rond zonder naar voren te gaan.
de 3 pt tellen de rest moet ze eerst maar zien te halen.

respect ook voor de supporters van graafschap 90 min achter de ploeg                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Eewal


Lore

Citaat van: diekhuzen op oktober 12, 2025, 12:57:18
Bij een goal was het een mega blunder van de scheids geweest aangezien de man een meter of 5 uit positie lag.

Ja, die discussie snap ik ook niet. Volgens mij floot hij niet af omdat de bal niet stil lag, maar 9mdat hij op de foute plaats werd genomen. Volledig terecht in mijn ogen,

zeewolde

Citaat van: denistel op oktober 12, 2025, 13:16:29

respect ook voor de supporters van graafschap 90 min achter de ploeg                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Serieus?
Die hebben geen wedstrijd gezien.
80% heeft in Doetinchem pas gehoord dat ze een uur met 10 man speelden.

Je komt toch voor het voetbal en niet voor je eigen groep 8 musical uitvoering?


fred