Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur- de Graafschap zaterdag 11 oktober.21:00

Gestart door fred, oktober 04, 2025, 08:44:37

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
1 (3.3%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (3.3%)
Marsman
14 (46.7%)
Balk
0 (0%)
souren
1 (3.3%)
Diemers
12 (40%)
Ferrah
1 (3.3%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
van de Veen
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: oktober 17, 2025, 01:10:47

Scc0511

Vanavond vanaf minuut 1 met z'n allen dr achter gaan staan! |:)

okkele

Citaat van: Galdiano op oktober 11, 2025, 09:18:25
West schijnt vanavond ook aardig vol te lopen!  |:)
nog nooit gezien en ik geloof t nu ook niet.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Eewal


Leeuwarder94

De wens is de vader van de gedachte


fred

 :0= uitverkocht !


Eens kijken of er minder lege plekken op West zijn dan op Noord

Inferno-058

Citaat van: okkele op oktober 11, 2025, 13:40:13
nog nooit gezien en ik geloof t nu ook niet.
Je speelt nu al ruim meer dan een jaar in het nieuwe stadion en het is nog niet gelukt om de West tribune helemaal vol te krijgen terwijl het stadion wel telkens (zo goed als) uitverkocht is



Poetser

Citaat van: Inferno-058 op oktober 11, 2025, 15:05:07
De club kennende zou dat liever willen zien dan de Nederlandse vlag. Gekke wereld

Wat een onzin dit.


Bankzitter

#70
Steun je spelers gewoon en die spelen in geel/blauw. |:)
Tenzij DKV met hun Friesje lapjes komt, dan is het wel humor.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bankzitter op oktober 11, 2025, 15:27:11
Steun je club gewoon en die kleuren zijn geel/blauw. |:)

Als iedereen die vorige week een Nederlandse vlag meehad, nu gaat zwaaien met een blauwgele vlag, zou dat wel sfeerverhogend zijn ja :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021


Bankzitter

Zo'n actie is een reactie op wat er in stadions gebeurt.  Je hoeft niet links te zijn om je uit te spreken tegen spreekkoren te zijn die homo als scheldwoord gebruiken. Als liberaal begrijp ik ook dat clubs daar een statement tegen maakten, niks met links of woke te maken. . Dat geld ook voor racisme.  Als club wil je dat iedereen zich welkom voelt in het stadion.

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op oktober 11, 2025, 15:47:19
Ohja?



Was dat toen niet 'opgelegd' vanuit de knvb? Dat die aanvoerder van excelsior daar niet aan meedeed