Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Willem11 Zaterdag 6 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2025, 20:35:30

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Kian Visser
Kooistra

Bernardo

Genoten van Cambuur. Hopelijk kunnen we dit ook laten zien in uitwedstrijden dan kan het wel eens een heel mooi seizoen worden

denistel

genoten van ins spel en misschien wel de beste wedstrijd in fit in dot stadion.

wiekie1969

#167
Citaat van: oost op september 06, 2025, 23:10:32
Vrij simpel je wisselde een gevaarlijke buitenspeler voor een cvm olie dom.

Deed mij echt denken aan de wissels bosveld voor robben. Dat je hem wisselde omdat die moe is prima   , maar breng dat ook gewoon een buitenspeler. Nu  bracht hij het hele aanval spel tot stilstand.
Ik kan henk  vaker niet volgen maar dit was echt een individuele fout van hem. Niks meer en niks minder

Ferrah had kramp. En die lui gingen hoger staan na de rust, die gingen 1 op 1 spelen.  Je kunt niet 95 minuten voluit spelen zoals Cambuur deed, dat hou je niet vol. Je zag dat de ruimtes na een uur groter werden waardoor die lui ook kansen kregen. Bovendien ging Balk naar de rechtsbuiten nadat Ferrah eruit ging. Dus de rechtsbuiten positie bleef bezet. Dat Ferrah  paar klassen beter is dan Balk is niet de schuld van Henk lijkt mij.

wiekie1969

#168
Citaat van: CambuurArnhem op september 07, 2025, 00:02:49
Heb genoten van deze wedstrijd. Ik wist niet dat dit er in zat bij ons. Heb zulke mooie dingen gezien en veel inzet en drang naar voren. Kian Visser in de hekken, prachtig. Het was de reis meer waard dan ooit.

De spelers worden fitter en we hewwe een hele goede ts. Henk c.s. halen alles eruit. Dit was voor mij de beste pot hier in het nieuwe stadion die ik gezien heb.

wiekie1969

Citaat van: denistel op september 07, 2025, 02:06:40
genoten van ins spel en misschien wel de beste wedstrijd in fit in dot stadion.

Haal dat misschien maar weg Denistel

hobbes

Citaat van: Zuid1991 op september 07, 2025, 00:45:31
|:) |:) |:)Genoten van het spel en de sfeer. Prachtig!
1 negatief iets, geen aandacht aan het overlijden van Jan Jaap Kooistra.
Kampioen geworden met Rob Baan.
Overleden aan de verschrikkelijke ziekte Alzheimer op 60 jarige leeftijd?.R.I.P.
Dikke, dikke minpunt en schaamte aan bestuurders van Cambuur die hier geen aandacht aan besteed hebben?.
Ik ben het met je eens. Met alle respect, wel weer klappen voor een supporter maar geen woord over Jan Jaap.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: hobbes op september 07, 2025, 06:31:43
Ik ben het met je eens. Met alle respect, wel weer klappen voor een supporter maar geen woord over Jan Jaap.
Zouden ze datniet gewoon de volge de wedstrijd doen, was wel kort dag toch?
Henk, held, bedankt

Specuveter


Sonnema

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 07, 2025, 07:49:52
Zouden ze datniet gewoon de volge de wedstrijd doen, was wel kort dag toch?

Wat was er kort dag aan dan, hij is op de nacht van woensdag op donderdag overleden. Met Oscar Zijlstra waren ze ook snel met een bericht naar buiten brengen. Had gewoon aandacht aan moeten worden besteed.

Leuke wedstrijd was het wel.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Sonnema op september 07, 2025, 08:05:47
Wat was er kort dag aan dan, hij is op de nacht van woensdag op donderdag overleden. Met Oscar Zijlstra waren ze ook snel met een bericht naar buiten brengen. Had gewoon aandacht aan moeten worden besteed.

Leuke wedstrijd was het wel.

Dat wist ik niet meer, dan heb je gelijk. Tijd genoeg
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Heb de wedstrijd in de samenvatting kunnen kijken en weet dat ik iets heb gemist waar ik tijden op heb zitten wachten.
Dit biedt perspectief voor een mooi seizoen waarin ons stadion een onneembare  vesting kan worden en de  tegenstanders na afloop gedesillusioneerd van het veld lopen.
Wat mij betreft de beste wedstrijd tot nu toe in het Kooi stadion.

Eewal

Een hoop mensen zullen het niet met me eens zijn, maar ik heb liever dit dan een 1-0 overwinning in een super slechte saaie wedstrijd met een tamme sfeer.

michello

#177
Citaat van: Eewal op september 07, 2025, 08:42:48
Een hoop mensen zullen het niet met me eens zijn, maar ik heb liever dit dan een 1-0 overwinning in een super slechte saaie wedstrijd met een tamme sfeer.

Tuurlijk, daar kom je toch voor naar het stadion? De spelers gingen niet voor niets met een applaus de rust in ondanks een 1-0 achterstand.

papier

Citaat van: michello op september 07, 2025, 08:53:28
Tuurlijk, daarom kom je toch voor naar het stadion? De spelers gingen niet voor niets met een applaus de rust in ondanks een 1-0 achterstand.

Als het scoreverloop van 2-0 naar 2-2 was gegaan had ik wel op een andere manier het stadion verlaten.

Eewal

Citaat van: michello op september 07, 2025, 08:53:28
Tuurlijk, daarom kom je toch voor naar het stadion? De spelers gingen niet voor niets met een applaus de rust in ondanks een 1-0 achterstand.
Ik ben het helemaal met je eens, ik kom hiervoor naar her stadion, maar een hoop zouden liever een 1-0 overwinning hebben in een draak van een wedstrijd (de mourinho's op de tribune   :D)