Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Willem11 Zaterdag 6 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2025, 20:35:30

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Kian Visser
Kooistra

Galdiano

Helemaal eens met Westerpark.

Het gebeurd in zoveel stadions dat het druk is achter de goal en niet in de hoeken of bovenin.
Kijk naar de euroborg, de bovenste ring is vaak half leeg terwijl de tribune wel de maximale capaciteit heeft bereikt. De andere helft staat beneden.

Dit is niet te handhaven. Ook niet bij ons.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Eewal op september 03, 2025, 13:18:40
ik ga er vanuit dat op de bunnikside ook niet iedereen op hun plek staat en dat ziet er toch een stuk indrukwekkender uit.

Zojuist wat fotomateriaal bekeken van de Bunnikside, in de hoeken en met name bovenin ook niet vol. Trappen ook niet zichtbaar.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Westerpark

Bovendien heeft de Bunnikside safe standing, waardoor de clustering in het middendeel niet ten koste gaat van bezetting aan de zijkanten.

Eewal

Citaat van: Galdiano op september 03, 2025, 13:21:27
Helemaal eens met Westerpark.

Het gebeurd in zoveel stadions dat het druk is achter de goal en niet in de hoeken of bovenin.
Kijk naar de euroborg, de bovenste ring is vaak half leeg terwijl de tribune wel de maximale capaciteit heeft bereikt. De andere helft staat beneden.

Dit is niet te handhaven. Ook niet bij ons.
dat snap ik hoor, ik vind het gewoon jammer dat het halfleeg lijkt. En snap ook dat mensen bij elkaar in het midden willen staan.

sunderland

Citaat van: Eewal op september 03, 2025, 14:17:02
dat snap ik hoor, ik vind het gewoon jammer dat het halfleeg lijkt. En snap ook dat mensen bij elkaar in het midden willen staan.
in het oude stadion werden er gewoon 600 kaarten meer verkocht en dat kan nu niet meer

Eewal

Citaat van: sunderland op september 03, 2025, 14:22:46
in het oude stadion werden er gewoon 600 kaarten meer verkocht en dat kan nu niet meer
hoe dan?

James

Mooi dat mensen al in het midden staan. Wel zo veilig want dan hoeven ze niet meer naar beneden te lopen wanneer er wat gebeurt.

Specuveter

Even bij de training gekeken vanmiddag
Iedereen aanwezig ?n fit
Alleen Binder ontbrak.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op september 03, 2025, 17:21:23
Even bij de training gekeken vanmiddag
Iedereen aanwezig ?n fit
Alleen Binder ontbrak.
Binder gaat nog wel een dingetje worden.

Bankzitter

Waarop is dat gebaseerd? Tik op het bovenbeen gehad, kan iedereen overkomen toch?
Bij overbelasting of een spierblessure oid zou ik me meer zorgen maken.

sunderland

Citaat van: Eewal op september 03, 2025, 14:44:50
hoe dan?
toen had Cambuur het in eigen beheer. De wedstrijden waar het omging waren er opeens nog kaarten beschikbaar. De trappen waren zelfs afgeladen

Tanjajeah

Citaat van: Westerpark op september 03, 2025, 13:33:37
Bovendien heeft de Bunnikside safe standing, waardoor de clustering in het middendeel niet ten koste gaat van bezetting aan de zijkanten.

Deze vraag zal vast eerder gesteld zijn, maar mag Noord ook ooit (deels) een staantribune worden? Dus zonder stoeltjes en met leunhekken?

fred

Citaat van: Tanjajeah op september 03, 2025, 20:40:37
Deze vraag zal vast eerder gesteld zijn, maar mag Noord ook ooit (deels) een staantribune worden? Dus zonder stoeltjes en met leunhekken?

Geloof het of niet het kan overal behalve bij ons in een modern stadion

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: fred op september 03, 2025, 21:02:47
Geloof het of niet het kan overal behalve bij ons in een modern stadion

Volgens mij hebben ze hier niet voor gekozen omdat dat extra kosten met zich mee bracht
Henk, held, bedankt

debaas058

Het idee was ook dat het bij ons zou komen op noord (en het uitvak). Alleen na het incident bij NEC - Vitesse zijn de regels voor de betonconstructie aangescherpt en was het voor Cambuur niet meer mogelijk om dit aan te passen.

Wie weet in de toekomst, want het zou zeker een oplossing zijn om alles & iedereen wat meer te spreiden.
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012