Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Willem11 Zaterdag 6 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2025, 20:35:30

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Kian Visser
Kooistra

Beul B

Meerdere mensen hebben al iets ge-post over de betonblokken tussen het FEC en de Jumbo. Tussen de heg waren een aantal doorgangen voor de voetgangers. Daar wordt veel gebruik van gemaakt. Niks mis mee, je doet niemand kwaad, je loopt niemand in de weg. Daar lagen al hinderlijke opstakels, maar je kon er nog fatsoenlijk langs. Nu liggen er grote legoblokken van links naar rechts in de opening. Ze zijn ook erg hoog. Zelf ben ik ook 63 en klim er nog redelijk overheen. Maar ik heb de laatste wedstrijd daar oudere mensen overheen zien strompelen en vallen. Niet normaal. Het hoopt ook enorm op met wandelaars die er langs willen, want het stroomt niet door. Er komen nog ongelukken binnenkort. Waarom in godsnaam bedenkt iemand dit en wat is het doel???  Kan er niemand met een zaag een aantal bosjes weghalen zodat we er normaal langs kunnen? Je zou er honderden, zo niet duizenden supporters een plezier mee doen. Dan wil ik de nieuwe doorgang wel jou naam geven met een bordje!!!

Lore

Citaat van: Beul B op september 04, 2025, 09:05:09
Meerdere mensen hebben al iets ge-post over de betonblokken tussen het FEC en de Jumbo. Tussen de heg waren een aantal doorgangen voor de voetgangers. Daar wordt veel gebruik van gemaakt. Niks mis mee, je doet niemand kwaad, je loopt niemand in de weg. Daar lagen al hinderlijke opstakels, maar je kon er nog fatsoenlijk langs. Nu liggen er grote legoblokken van links naar rechts in de opening. Ze zijn ook erg hoog. Zelf ben ik ook 63 en klim er nog redelijk overheen. Maar ik heb de laatste wedstrijd daar oudere mensen overheen zien strompelen en vallen. Niet normaal. Het hoopt ook enorm op met wandelaars die er langs willen, want het stroomt niet door. Er komen nog ongelukken binnenkort. Waarom in godsnaam bedenkt iemand dit en wat is het doel???  Kan er niemand met een zaag een aantal bosjes weghalen zodat we er normaal langs kunnen? Je zou er honderden, zo niet duizenden supporters een plezier mee doen. Dan wil ik de nieuwe doorgang wel jou naam geven met een bordje!!!

Bizar toch? Ze lossen ook helemaal geen probleem op. Nu  lopen een boel mensen eerst helemaal om de heg heen om daarna alsnog over het parkeerterein te lopen.

Specuveter

Wie wil er ??n dezer dagen dan inderdaad een gedeelte vd heg verwijderen??

Galdiano

Citaat van: Beul B op september 04, 2025, 09:05:09
Meerdere mensen hebben al iets ge-post over de betonblokken tussen het FEC en de Jumbo. Tussen de heg waren een aantal doorgangen voor de voetgangers. Daar wordt veel gebruik van gemaakt. Niks mis mee, je doet niemand kwaad, je loopt niemand in de weg. Daar lagen al hinderlijke opstakels, maar je kon er nog fatsoenlijk langs. Nu liggen er grote legoblokken van links naar rechts in de opening. Ze zijn ook erg hoog. Zelf ben ik ook 63 en klim er nog redelijk overheen. Maar ik heb de laatste wedstrijd daar oudere mensen overheen zien strompelen en vallen. Niet normaal. Het hoopt ook enorm op met wandelaars die er langs willen, want het stroomt niet door. Er komen nog ongelukken binnenkort. Waarom in godsnaam bedenkt iemand dit en wat is het doel???  Kan er niemand met een zaag een aantal bosjes weghalen zodat we er normaal langs kunnen? Je zou er honderden, zo niet duizenden supporters een plezier mee doen. Dan wil ik de nieuwe doorgang wel jou naam geven met een bordje!!!

Dit is een actie vanuit WTC.
Die wil niemand meer over het terrein hebben.

Ik zou zeggen stuur een mail of bel naar WTC.
Maar die zullen zich waarschijnlijk kapot lachen, gezien ze loodrecht tegenover Cambuur en de Gemeente staan. Het is puur supporters pesten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Stanley

Citaat van: Specuveter op september 04, 2025, 10:04:56
Wie wil er ??n dezer dagen dan inderdaad een gedeelte vd heg verwijderen??
In die heg zit een stalen hek

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op september 04, 2025, 10:04:56
Wie wil er ??n dezer dagen dan inderdaad een gedeelte vd heg verwijderen??
nou moeten we afspreken Specuveter

YellowBlue

Citaat van: Eewal op september 02, 2025, 07:19:49
noord was tegen vvv uitverkocht toch? Zag er onwijs leeg uit. Iedereen trekt maar het midden? Ziet er niet echt mooi uit zo. Bij andere clubs ziet een uitverkochte fanatieke tribune er veel imposanter uit.
moet je gewoon zelf op Noord staan, zie je er niks van.

fred

Als er weer een beurs of rommelmarkt is maar even een tegenactie  :zweep

Specuveter


Galdiano

Citaat van: Specuveter op september 04, 2025, 13:01:51
betonschaar ook maar mee dus :_schater

En een pompwagen voor de betonblokken voor de fietsers.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

We zijn op zoek naar,

*Hoveniers
*Staalbewerker
*Betonbewerker


Kuzmanovic-Apeldoorn

Het hek op Zuid, stond afgelopen zondag voor het eerst open na de wedstrijd. Goede zaak
Henk, held, bedankt

fred


fred

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 04, 2025, 14:30:38
Het hek op Zuid, stond afgelopen zondag voor het eerst open na de wedstrijd. Goede zaak
Hoek zuid West fietsenstalling?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: fred op september 04, 2025, 14:57:48
Hoek zuid West fietsenstalling?

Ja precies, fietsers (en ik) werden er langs gelaten door een aardige juffrouw, die daar ook bleef staan.
Henk, held, bedankt