Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Willem11 Zaterdag 6 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2025, 20:35:30

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Kian Visser
Kooistra

666

Citaat van: Noordcambuur op september 02, 2025, 08:36:54
klopt zeker de hoeken op de noordtribune zijn zo goed als leeg.

Misschien eens de trappen en het plateau leegmaken, dan gaat iedereen wel bij een stoeltje staan.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Inferno-058

Citaat van: 666 op september 02, 2025, 08:50:41
Misschien eens de trappen en het plateau leegmaken, dan gaat iedereen wel bij een stoeltje staan.
Daar moet dan maar eens op gehandhaafd worden...

Noordcambuur

Scheidsrechter bij deze top wedstrijd is Bas Nijhuis.

gobo

Citaat van: 666 op september 02, 2025, 08:50:41
Misschien eens de trappen en het plateau leegmaken, dan gaat iedereen wel bij een stoeltje staan.
Waarom? Omdat het er mooier uitziet als iedereen op zijn eigen stoeltje zit? Prima zoals het nu is toch? wat een geneuzel
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Westerpark

Het ziet er niet eens mooier uit. Ik zie veel liever een mooie volle chaotische massa in het midden dan iedereen keurig afgezonderd in een vakje. Komt de sfeer ook niet ten goede.

Eewal

Citaat van: Westerpark op september 02, 2025, 23:06:48
Het ziet er niet eens mooier uit. Ik zie veel liever een mooie volle chaotische massa in het midden dan iedereen keurig afgezonderd in een vakje. Komt de sfeer ook niet ten goede.
jij vindt het nu een mooie chaotische massa? :_schater

Westerpark

Ja het midden is nu toch ??n volle massa? Zeker in vergelijking met het voorstel om daar de trappen en looppad leeg te vegen. Dat de zijkanten leeg zijn kun je dan alleen oplossen als je meer mensen toelaat, wat niet mag.

Eewal

Citaat van: Westerpark op september 03, 2025, 10:10:33
Ja het midden is nu toch ??n volle massa? Zeker in vergelijking met het voorstel om daar de trappen en looppad leeg te vegen. Dat de zijkanten leeg zijn kun je dan alleen oplossen als je meer mensen toelaat, wat niet mag.
Het lijkt een halflege tribune, komt allesbehalve imponerend over.

hobbes

Citaat van: Eewal op september 03, 2025, 10:29:01
Het lijkt een halflege tribune, komt allesbehalve imponerend over.

Eens, vanaf Zuid lijkt het verre van uitverkocht

Lowieke

Toen ik voor het eerst de Noord Tribune zag, had ik visoenen van een grote massa in gele shirts die de hele tribune vulde. Een soort van Gelbe Mauer zoals bij Borussia Dortmund. Nu staan er een plukje jongeren in het zwart achter het doel. Niet dat ze niet hun best doen, maar imponerend is het niet.

Vlampiep

Citaat van: Lowieke op september 03, 2025, 11:08:44
Toen ik voor het eerst de Noord Tribune zag, had ik visoenen van een grote massa in gele shirts die de hele tribune vulde. Een soort van Gelbe Mauer zoals bij Borussia Dortmund. Nu staan er een plukje jongeren in het zwart achter het doel. Niet dat ze niet hun best doen, maar imponerend is het niet.
Vind het er nu sneu uitzien, ??n zwarte vlek met wat drukte.

PePe

Het is te hopen dat er op NOORD geen ongelukken gebeuren met de huidige situatie.  Cambuur hoort te handhaven, dat de looppaden leeg zijn (voor calamiteiten) tijdens de wedstrijden.

Westerpark

Citaat van: Eewal op september 03, 2025, 10:29:01
Het lijkt een halflege tribune, komt allesbehalve imponerend over.

Dat is echt overdreven. Tuurlijk zou het meer imponerend zijn als er nog extra mensen aan de zijkanten stonden, maar de massa in het midden daartoe opbreken en daar stewards laten handhaven (die zullen daar dan op de trappen opgesteld moeten worden) maakt het visueel nog veel minder en is killing voor de sfeer. Ik kan geen foto's plaatsen hier maar kijk foto's 7 en 8 van de laatste fotoreeks op de Instagram van Cambuur maar voor een beeld.



Noordcambuur

Zaterdagavond voetbal avond nou er moet nog h??l v??l gebeuren voordat het stadion uitverkocht is?? :y

Eewal

Citaat van: Westerpark op september 03, 2025, 12:48:50
Dat is echt overdreven. Tuurlijk zou het meer imponerend zijn als er nog extra mensen aan de zijkanten stonden, maar de massa in het midden daartoe opbreken en daar stewards laten handhaven (die zullen daar dan op de trappen opgesteld moeten worden) maakt het visueel nog veel minder en is killing voor de sfeer. Ik kan geen foto's plaatsen hier maar kijk foto's 7 en 8 van de laatste fotoreeks op de Instagram van Cambuur maar voor een beeld.
ik ga er vanuit dat op de bunnikside ook niet iedereen op hun plek staat en dat ziet er toch een stuk indrukwekkender uit.