Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ichem Ferrah

Gestart door Stiens, augustus 21, 2025, 10:07:38

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Maar.. kan die jongen ook zelf een goal maken? Ook niet onbelangrijk in deze selectie.

diekhuzen

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 30, 2025, 12:47:55
Dat snap ik, ik hef er oek geen verstand van... :thumbsup

We kunnen beter alles aan jou vragen in de plaats van zelf een mening hebben. Trainingen is leuk, maar dat zegt niet alles

Derkx R.H.

Citaat van: diekhuzen op augustus 30, 2025, 13:09:51
We kunnen beter alles aan jou vragen in de plaats van zelf een mening hebben. Trainingen is leuk, maar dat zegt niet alles
Dat eerste zou ik niet doen als ik jou was...en dat laatste is correct en tevens juist..

Derkx R.H.

Ondanks ergernis bij teamgenoten, stevent nieuwkomer af op debuut bij SC Cambuur: ?Stop met zeuren, zie wat hij w?l kan?

Jonathan Ploeg ? Vandaag, 16:20 ? SC Cambuur

Ichem Ferrah stevent af op zijn basisdebuut voor SC Cambuur, zondagmiddag in eigen huis tegen VVV-Venlo.

Als er niets geks meer gebeurt in aanloop naar het duel met VVV-Venlo, dan maakt Ichem Ferrah (19) zondagmiddag zijn basisdebuut voor SC Cambuur.

Henk de Jong kiest met Ichem Ferrah naar eigen zeggen voor creativiteit op de flank. ?Al zitten er 50.000 of 100.000 man in het stadion, dat mannetje wil die bal wel hebben?, aldus de trainer. ?De meesten hebben spanning als de lichtmasten aangaan, maar deze geeft nergens om hoor.?

Maandag op bezoek bij Jong AZ kreeg Yoram van der Veen de voorkeur op de linkerflank, waardoor Oscar Sj?strand naar rechts verhuisde. ?Ik had nu ook weer voor Van der Veen kunnen kiezen, maar we hebben ook passeerders nodig. En dit mannetje kan goed voetballen, hoor. Z?, h?.?

Apart mannetje
Het aanstaande basisdebuut van de huurling van Lille betekent dat Van der Veen genoegen moet nemen met een rol als reserve. Sj?strand verhuist weer naar de linkerflank, waar hij zich fijner voelt. Verder voert de trainer geen wijzigingen door ten opzichte van het duel met de beloften van AZ.

Sommige spelers ergeren zich aan hem, schudden dan hun hoofd, omdat het kleine baasje constant de bal wil
Wel moeten zijn teamgenoten kennelijk nog even wennen aan Ferrah, zo geeft De Jong toe. ?Sommige spelers ergeren zich aan hem, schudden dan hun hoofd, omdat het kleine baasje constant de bal wil. Daarom heb ik het spel stilgelegd en gezegd: stop met zeuren en zie wat hij w?l kan.?

De Drachtster trainer blikt even kort terug op zijn eigen periode als assistent-trainer bij FC Groningen. ?Ken je Luis Su?rez nog? Niet de minste. Die zat daar bij het eerste, maar ik had hem ook weleens bij het tweede. Dat was net zo?n apart mannetje hoor. Deze jongen is ook uniek. Laat hem af en toe maar fouten maken.?

Binder niet bij

De Jong beschikt tegen VVV-Venlo over een nagenoeg fitte selectie. Nicolas Binder is er evenwel nog niet bij. De spits heeft last van de blessure aan zijn bovenbeen die hem in Wijdewormer ook al aan de kant hield. Ook Bram Marsman is niet inzetbaar. De linksback is geveld door de griep.

Desondanks is de trainer blij met de selectie die hij tot zijn beschikking heeft. ?Ten opzichte van het vorige seizoen zijn we er in de breedte niet op vooruitgegaan, maar hebben we wel meer kwaliteit in huis. En de jonge jongens sluiten daar qua niveau beter bij aan dan vorig seizoen het geval was.?

Noordcambuur

Ohhhhh komt het nou Marsman is er niet bij wie vervangt hem dan?. :?

RG

Dan zal Jermoumi hem denk ik gaan vervangen

Vlampiep

Mijn advies aan Yoram zou zijn, probeer nog voor het sluiten van de transfermarkt een andere club te vinden.
Ik kan absoluut geen oordeel geven over Ferrah en als hij zo goed is als Henk roeptoetert is dat een aangename meerwaarde. Maar om Yoram op deze wijze te passeren na zijn prima optreden afgelopen wedstrijd, vind op zijn minst gezegd niet juist. Henk gokt op een geweldig debuut van Ferrah, maar als dat tegenvalt is hij binnen de spelersgroep mijnsinziens zijn geloofwaardigheid zwaar op de proef aan het stellen en zet Ferrah hiermee ook op een eiland binnen de selectie.

justremco

Van der Veen heeft het leuk gedaan maar zoveel bijzonders was het toch ook weer niet? Bij Ferrah spat naast het plezier gewoon de kwaliteit er van af en zijn creativiteit is hard nodig wat mij betreft. Daarnaast is zo?n jongen gewoon gehaald om te spelen en mag verwacht worden dat ie beter is dan wat we hebben

Trainert!

Citaat van: Vlampiep op augustus 31, 2025, 09:19:45
Mijn advies aan Yoram zou zijn, probeer nog voor het sluiten van de transfermarkt een andere club te vinden.
Ik kan absoluut geen oordeel geven over Ferrah en als hij zo goed is als Henk roeptoetert is dat een aangename meerwaarde. Maar om Yoram op deze wijze te passeren na zijn prima optreden afgelopen wedstrijd, vind op zijn minst gezegd niet juist. Henk gokt op een geweldig debuut van Ferrah, maar als dat tegenvalt is hij binnen de spelersgroep mijnsinziens zijn geloofwaardigheid zwaar op de proef aan het stellen en zet Ferrah hiermee ook op een eiland binnen de selectie.

We spelen betaald voetbal. Ben al blij dat henk niet roept: Yoram is zo'n lieve jongen, die moet spelen.
De onder 21 jonkjes komen gewoon te kort. Wiebe zal ook wel een aflopende zaak zijn, komt er niet aan te pas.

Lore

Citaat van: Vlampiep op augustus 31, 2025, 09:19:45

Ik vond hem de eerste helft redelijk, maar de tweede helft niet meer gezien. Ferrah zal beter zijn, maar het is nu toch ook niet zo dat Henk een enorm risico neemt door Yoram op de bank te zetten? Die zal dit jaar als invaller zijn minuten moeten maken

Noordcambuur

Citaat van: Lore op augustus 31, 2025, 09:39:22
Ik vond hem de eerste helft redelijk, maar de tweede helft niet meer gezien. Ferrah zal beter zijn, maar het is nu toch ook niet zo dat Henk een enorm risico neemt door Yoram op de bank te zetten? Die zal dit jaar als invaller zijn minuten moeten maken
yoram moest Dijkstra opvangen van Jong AZ dat was zijn taak dit heeft Henk gezegd.

sunderland

Citaat van: Lore op augustus 31, 2025, 09:39:22
hij speelde tegenover Az hun beste speler in potentie ( die speelde ons vorig jaar 2 x dol) en daar heb ik helemaal niemand meer over gehoord. Dat moeten we ook niet vergeten

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op augustus 31, 2025, 09:54:40
yoram moest Dijkstra opvangen van Jong AZ dat was zijn taak dit heeft Henk gezegd.
!

sunderland

Citaat van: justremco op augustus 31, 2025, 09:31:35
Van der Veen heeft het leuk gedaan maar zoveel bijzonders was het toch ook weer niet? Bij Ferrah spat naast het plezier gewoon de kwaliteit er van af en zijn creativiteit is hard nodig wat mij betreft. Daarnaast is zo?n jongen gewoon gehaald om te spelen en mag verwacht worden dat ie beter is dan wat we hebben
je hebt helemaal gelijk. En we zullen het vandaag zien. Wat ik eerder bedoelde is dat je iemand niet 1 wedstrijd de kans moet geven. Als van de veen 4 wedstrijden zou krijgen dan pas kun je echt zien wat ie kan. Dan zou hij echt wel goede wedstrijden spelen. 
De besten moeten spelen maar van de Zande zit op de bank. Die zal de 2 e helft er in komen om de zaak te redden verwacht ik

Korezev

Citaat van: Trainert! op augustus 31, 2025, 09:34:10

We spelen betaald voetbal. Ben al blij dat henk niet roept: Yoram is zo'n lieve jongen, die moet spelen.
De onder 21 jonkjes komen gewoon te kort. Wiebe zal ook wel een aflopende zaak zijn, komt er niet aan te pas.
Ieder jonkje wordt hier KAPOT gemaakt door onze TRAINER, je wordt niet beter door 5 minuutjes in te mogen vallen, geef ze eens een paar wedstrijden, het doet mij pijn aan de ogen om te moeten kijken naar het systeem wat er niet is.