Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ichem Ferrah

Gestart door Stiens, augustus 21, 2025, 10:07:38

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Volgende versterking: Ichem Ferrah op huurbasis naar SC Cambuur

SC Cambuur heeft een nieuwe vleugelaanvaller gestrikt voor de eerste selectie. De 19-jarige Ichem Ferrah zal vanaf morgen aansluiten bij de manschappen van Henk de Jong. Hij wordt voor ??n seizoen gehuurd van het Franse LOSC Lille.

Ferrah is een linkspoot die het best tot zijn recht komt op de rechtsbuitenpositie, maar ook uit de voeten kan vanaf links en op het middenveld. Vorig seizoen was hij actief voor FC Rouen 1899, dat uitkomt op het derde niveau van Frankrijk. Voor deze club kwam de creatieve vleugelaanvaller 27 wedstrijden keer in actie en daarin was hij betrokken bij zes doelpunten (drie doelpunten, drie assists). In de seizoenen daarvoor doorliep hij de Jeugdopleiding van Lille en voor de Franse topclub kwam hij ook al in actie in de Ligue 1 en Conference League.

?Een extra wapen in de aanval?, zo legt technisch manager Lars Lambooij uit. ?Ichem is een ander type dan de aanvallers die we al in de selectie hebben en dat geeft ons weer meer mogelijkheden. Het is een speler die met zijn creativiteit en inzicht iets kan cre?ren, zowel voor zichzelf als voor zijn medespelers. Dat soort kwaliteit is niet makkelijk te vinden en we zijn daarom harstikke blij dat Ichem zich bij ons gaat aansluiten.?

Bienvenue et bonne chance!


Bankzitter

#1
Ik ben benieuwd , op beelden lijkt het een attractieve speler maar kan hij het ook op een hoger niveau? We hadden nog iemand nodig die wat kan cree?ren in kleine ruimtes tegen tegenstanders die massaal verdedigen en zo?n speler lijkt het me wel. Compleet ander type dan Balk en dat is ook een goede zaak.

Bens

Welkom bij deze mooie club.

TheDutchman

Welkom Ichem! Benieuwd wat je laat zien in dit jaar en of je goed de kans krijgt om het te laten zien.

SCC

Welkom. Hopelijk laat hij mooie dingen zien.

Persoonlijk had ik graag een vleugelspeler met diepgang gezien, op basis van de beelden lijkt het me meer een type dat in de bal komt en dus ook weer naar binnen trekt.

Noordcambuur

Welkom Ichem en heel veel succes  :thumbsup

Derkx R.H.

Onze nieuwe aanwinst tijdens zijn eerste training even in gesprek met HdJ...

Noordcambuur

Met Galvez de tweede huur speler?

Gasgeve

Goede keus om nog een creatieve speler toe te voegen aan de selectie. Selectie rond wat mij betreft, nu gasgeve!  :scc

justremco

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 21, 2025, 11:19:12
Onze nieuwe aanwinst tijdens de training in gesprek met HdJ...

Gek dat in het nieuwsbericht staat dat ie morgen voor het eerst traint en dat er in het weekschema staat dat ze vandaag vrij zijn :insane

Derkx R.H.

Citaat van: justremco op augustus 21, 2025, 11:20:40


Gek dat in het nieuwsbericht staat dat ie morgen voor het eerst traint en dat er in het weekschema staat dat ze vandaag vrij zijn :insane
Tsjaa kreeg een appje dus dacht ga er heen...

justremco

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 21, 2025, 11:21:47
Tsjaa kreeg een appje dus dacht ga er heen...

Altijd goed! Traint Kian ook mee?

Derkx R.H.

Citaat van: justremco op augustus 21, 2025, 11:25:41
Altijd goed! Traint Kian ook mee?
Nee, er waren een paar van het eerste o.a. v/d Sande en verder jeugd...

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 21, 2025, 11:19:12
Onze nieuwe aanwinst tijdens zijn eerste training even in gesprek met HdJ...

Daar heb je het al. Allemaal instructies en opdrachten van Henk. Hij maakt die jongen nu al kapot. Was hij maar naar Emmen ofzo gegaan, daar hebben ze dat niet  :devil

Destroyer

Welkom  |:) en lees als speler vooral nooit dit forum  :devil :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22