Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ichem Ferrah

Gestart door Stiens, augustus 21, 2025, 10:07:38

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Lore op augustus 21, 2025, 11:46:02
Daar heb je het al. Allemaal instructies en opdrachten van Henk. Hij maakt die jongen nu al kapot. Was hij maar naar Emmen ofzo gegaan, daar hebben ze dat niet  :devil

Die gaat einde seizoen harsstikke verstrooid weer naar au pain terug!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Specuveter

Henk in spijkerbroek?
Deed hij niet mee met de training of zo?

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op augustus 21, 2025, 11:46:02
Daar heb je het al. Allemaal instructies en opdrachten van Henk. Hij maakt die jongen nu al kapot. Was hij maar naar Emmen ofzo gegaan, daar hebben ze dat niet  :devil
Overleg ging vooral of hij nog verder mocht trainen, en dit gebeurde na kort overleg.. :zweep

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op augustus 21, 2025, 11:57:22
Henk in spijkerbroek?
Deed hij niet mee met de training of zo?
Was druk met zijn boot te verkopen, training werd gegeven door de trainer van O21..

Bankzitter

Citaat van: Destroyer op augustus 21, 2025, 11:47:45
Welkom  |:) en lees als speler vooral nooit dit forum  :devil :_schater

Als 'ie jouw advies opvolgt dan leest 'ie dit ook niet ,h?  :_schater

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Scc4-ever

Welkom en veel succes  |:)

Sakas

Citaat van: Destroyer op augustus 21, 2025, 11:47:45
Welkom  |:) en lees als speler vooral nooit dit forum  :devil :_schater

En weer een opdracht voor de speler erbij  :zweep
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Oud Cambuur

Citaat van: Sakas op augustus 21, 2025, 12:29:45
En weer een opdracht voor de speler erbij  :zweep

Voor deze jongen niet zo moeilijk kan alleen maar Frans

KlinkHamer


Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op augustus 21, 2025, 11:47:45
Welkom  |:) en lees als speler vooral nooit dit forum  :devil :_schater
zijn ook heel veel positieve berichten  :y

fred

In het interview wordt al gepraat over het vertrek bij Cambuur

Noordcambuur

Citaat van: fred op augustus 21, 2025, 16:39:45
In het interview wordt al gepraat over het vertrek bij Cambuur
wie :?

Bankzitter

Hij speelt een seizoen hier en dus is een hele normale vraag wat hij aan het eind van dat seizoen bereikt wil hebben. Ik snap niet hoe je daar iets negatiefs van kan maken.

mark1989

Citaat van: Lore op augustus 21, 2025, 11:46:02
Daar heb je het al. Allemaal instructies en opdrachten van Henk. Hij maakt die jongen nu al kapot. Was hij maar naar Emmen ofzo gegaan, daar hebben ze dat niet  :devil

Ja Emmen is echt een voorbeeld voor Cambuur. Daar gaat het allemaal zo goed.