Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ichem Ferrah

Gestart door Stiens, augustus 21, 2025, 10:07:38

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: sunderland op augustus 22, 2025, 12:51:36
ben het wel met jou eens, maar waarom staat een rechtsbuiten in het veld? Precies om voorzetten af te leveren en dat is wel heel slecht natuurlijk

Dat is maar net hoe je wil spelen. In het hedendaagse voetbal geven ze steeds minder voorzetten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Derkx R.H.

Deze het een hele knappe voorzet in beide benen...

Specuveter

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 22, 2025, 16:35:58
Deze het een hele knappe voorzet in beide benen...
Heb je hem op de training gezien?

Derkx R.H.


Cor

Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2025, 16:08:14
Dat is maar net hoe je wil spelen. In het hedendaagse voetbal geven ze steeds minder voorzetten.

Des te verrassender als er wel voorzetten komen.

PePe

Ik zou het gek vinden, als Ichem Ferrah niet zou spelen!! (op basis van de 1e training)

De Gast

Citaat van: Cor op augustus 26, 2025, 11:21:10
Des te verrassender als er wel voorzetten komen.

Nu alleen nog goeie koppers en een spits (die speelt) met een neusje voor de goal.

Oud Cambuur

#52
Als je het verhaal vandaag in de LC leest is het wel een mannetje die voortdurend de bal wil hebben en een actie wil maken tot ergenis van zijn medespelers zo staat het beschreven en dat Henk de spelers daarop heeft aangesproken. Heeft een actie buitenom daarvoor is hij verkozen boven van der Veen. We gaan het zien

Eewal

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 30, 2025, 08:58:18
Als je het verhaal vandaag in de LC leest is het wel een mannetje die voortdurend de bal wil hebben en een actie wil maken tot ergenis van zijn medespe zo staat het beschreven en dat Henk de spelers daarop heeft aangesproken. Heeft een actie buitenom daarvoor is hij verkozen boven van der Veen. We gaan het zien
hadden ze allemaal dat lef maar, dan wordt het misschien nog eens leuk om naar te kijken..

diekhuzen

Actie is leuk een goede voorzet belangrijker.

michello

Citaat van: diekhuzen op augustus 30, 2025, 09:23:21
Actie is leuk een goede voorzet belangrijker.

Assist is belangrijker. Hoeft niet altijd een voorzet te zijn. :proost

Derkx R.H.

Citaat van: michello op augustus 30, 2025, 09:53:21
Assist is belangrijker. Hoeft niet altijd een voorzet te zijn. :proost
Laat hij nu beide in de voeten hebben :thumbsup

diekhuzen

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 30, 2025, 10:00:08
Laat hij nu beide in de voeten hebben :thumbsup

Dat kunnen we morgen mooi beoordelen

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 30, 2025, 10:00:08
Laat hij nu beide in de voeten hebben :thumbsup
eerst zien en dan geloven?. :)

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op augustus 30, 2025, 12:42:58
eerst zien en dan geloven?. :)
Dat snap ik, ik hef er oek geen verstand van... :thumbsup