Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ichem Ferrah

Gestart door Stiens, augustus 21, 2025, 10:07:38

Vorige topic - Volgende topic

mark1989

Ik heb erg veel vertrouwen in deze aanwinst. Dit is precies wat het team nodig heeft. Iemand die in 1 tegen 1 iets kan creeren. Hiermee hebben we veel meer gevaar op twee flanken en dat wordt voor tegenstanders heel moeilijk te verdedigen. je kunt nooit overal rugdekking geven. Dan komt er ook meer ruimte voor de spits en op het middenveld. En dan ga je ook makkelijker voetballen.
We gaan het zien. Maar het zou mij niet verbazen als dit echt een revelatie wordt in de KKD

Arno A

Mag Balk ook ( eindelijk) van de vleugel af. Kan hij het nu gaan uitvechten met Visser en Binder wie de beste spits is?

diekhuzen

Citaat van: mark1989 op augustus 21, 2025, 18:36:48
Ik heb erg veel vertrouwen in deze aanwinst. Dit is precies wat het team nodig heeft. Iemand die in 1 tegen 1 iets kan creeren. Hiermee hebben we veel meer gevaar op twee flanken en dat wordt voor tegenstanders heel moeilijk te verdedigen. je kunt nooit overal rugdekking geven. Dan komt er ook meer ruimte voor de spits en op het middenveld. En dan ga je ook makkelijker voetballen.
We gaan het zien. Maar het zou mij niet verbazen als dit echt een revelatie wordt in de KKD

Revelatie? Dat baseer je op videobeelden? Ik hoop dat je gelijk hebt, maar eerst even een paar wedstijden spelen.
We hebben hier ook talent vanuit la Masia het niet zien maken.

Bankzitter

Citaat van: Arno A op augustus 22, 2025, 06:52:17
Mag Balk ook ( eindelijk) van de vleugel af. Kan hij het nu gaan uitvechten met Visser en Binder wie de beste spits is?

Je hebt meerdere types nodig als vleugelspeler.
Kijken naar de vorm en wat de wedstrijd nodig heeft.
Meestal word na 65 minuten ook nog afgewisseld.

Balk was bij aanvallen over links overigens steeds voor de goal te vinden tegen Top Oss. Ook een paar keer dichtbij een goal. Ik ben bang dat Ferrah het toch eerst met invalbeurten moet doen.

sunderland

Citaat van: diekhuzen op augustus 22, 2025, 07:07:28
Revelatie? Dat baseer je op videobeelden? Ik hoop dat je gelijk hebt, maar eerst even een paar wedstijden spelen.
We hebben hier ook talent vanuit la Masia het niet zien maken.
hij baseert dat op video beelden dat moet wel.

mark1989

Citaat van: diekhuzen op augustus 22, 2025, 07:07:28
Revelatie? Dat baseer je op videobeelden? Ik hoop dat je gelijk hebt, maar eerst even een paar wedstijden spelen.
We hebben hier ook talent vanuit la Masia het niet zien maken.

Ik heb amper naar de beelden gekeken. Vooral eigen analyse. Cambuur heeft vast een lijstje met bepaalde spelers gehad voor die positie. Voorkeur was koop.
Huren zouden ze alleen doen als die echt veel beter is. Dus deze moet veel beter zijn dan de anderen op de lijst. Daarbij is dit precies het type dat het elftal mist.
Natuurlijk moeten we het afwachten.

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op augustus 22, 2025, 07:23:44

Balk was bij aanvallen over links overigens steeds voor de goal te vinden tegen Top Oss. Ook een paar keer dichtbij een goal. Ik ben bang dat Ferrah het toch eerst met invalbeurten moet doen.

Terecht toch? Laat hem eerst maar eens op trainingen zien  wat hij kan en met invalbeurten. Dan kun je erna altijd zien of hij verdiend Balk uit de basis te stoten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

mark1989

Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2025, 09:47:14
Terecht toch? Laat hem eerst maar eens op trainingen zien  wat hij kan en met invalbeurten. Dan kun je erna altijd zien of hij verdiend Balk uit de basis te stoten.

Mee eens. Maar ik zie hem graag snel starten. We hebben iemand nodig met meer rendement uit acties dan wat Balk laat zien. Tegen Dordrecht uit kon je goed zien wat het probleem is met Balk op die positie. Als er een kansrijke situatie ontstaat gebeurt het te vaak dat de aanname niet goed is of zijn man in 1 tegen 1 niet voorbij komt. Ik kijk niet naar doelpunten. In een team zoals Cambuur is er altijd wel iemand die scoort in de voorhoede.

Sonnema

Het is te hopen dat er iemand goed Frans spreekt, want hij spreekt geen Engels. Ben wel benieuwd naar zijn voetbalkwaliteiten en wat hij bij ons laat zien.

Robinho

Balk is toch te triest voor woorden op de RB :zucht
Komt echt nog geen lantaarnpaal voorbij
snel afscheid nemen voor een paar centen

Bankzitter

Tegen Dordt slecht (wie niet), tegen Top Oss stukken beter.

Hij maakte ruimte voor Mulder, was steeds attent gevaarlijk in de 16, jaagt 90 minuten lang.

Hij heeft geen passeeractie, dat klopt. Hij haalt er vaak nog wel een corner uit.

Verder een beetje raar dat iedere aanvaller op rendement wordt afgerekend maar we bij Balk niet naar de goals kijken. :P

Oud Cambuur

Citaat van: Sonnema op augustus 22, 2025, 11:22:07
Het is te hopen dat er iemand goed Frans spreekt, want hij spreekt geen Engels. Ben wel benieuwd naar zijn voetbalkwaliteiten en wat hij bij ons laat zien.
Boef is ook Franstalig maar spreekt een beetje Nederlands die kan hem helpen

mark1989

Citaat van: Bankzitter op augustus 22, 2025, 11:36:54
Tegen Dordt slecht (wie niet), tegen Top Oss stukken beter.

Hij maakte ruimte voor Mulder, was steeds attent gevaarlijk in de 16, jaagt 90 minuten lang.

Hij heeft geen passeeractie, dat klopt. Hij haalt er vaak nog wel een corner uit.

Verder een beetje raar dat iedere aanvaller op rendement wordt afgerekend maar we bij Balk niet naar de goals kijken. :P

Eens. Maar aan corners hebben wij helaas niks. Vorig jaar uit 100 corners 2 goals. Ik denk dat de spelers liever een cadeaubon hebben dan een corner 

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 22, 2025, 11:36:54
Tegen Dordt slecht (wie niet), tegen Top Oss stukken beter.

Hij maakte ruimte voor Mulder, was steeds attent gevaarlijk in de 16, jaagt 90 minuten lang.

Hij heeft geen passeeractie, dat klopt. Hij haalt er vaak nog wel een corner uit.

Verder een beetje raar dat iedere aanvaller op rendement wordt afgerekend maar we bij Balk niet naar de goals kijken. :P
ben het wel met jou eens, maar waarom staat een rechtsbuiten in het veld? Precies om voorzetten af te leveren en dat is wel heel slecht natuurlijk

R058

Citaat van: Bankzitter op augustus 22, 2025, 11:36:54
Tegen Dordt slecht (wie niet), tegen Top Oss stukken beter.

Hij maakte ruimte voor Mulder, was steeds attent gevaarlijk in de 16, jaagt 90 minuten lang.

Hij heeft geen passeeractie, dat klopt. Hij haalt er vaak nog wel een corner uit.

Verder een beetje raar dat iedere aanvaller op rendement wordt afgerekend maar we bij Balk niet naar de goals kijken. :P
Dat rendement bij Balk komt ook vooral omdat hij vorig jaar veel in de spits heeft gespeeld denk ik. Als rechtsbuiten zorgt hij er gewoon voor dat er vanaf rechts geen gevaar komt en we veel te voorspelbaar zijn. Hij komt geen man voorbij en schiet elke voorzet tegen zn tegenstander aan. Qua inzet nooit wat op aan te merken, maar ik vind hem ook daarin te onrustig in het drukzetten waardoor hij juist ruimte laat voor de tegenstander.
Denk dat het hele team beter zou lopen met een echte buitenspeler die de actie opzoekt en zn man wil passeren.